velikibrat

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Zaustavite Reuters! Ili, par rijeci o nama samima... Drugovi, revolucija (vise ne stanuje ovdje, ugusena je)

Linkovi
hatepogodak
eugenvidric
dritokonj
trapula
vocko
lebov
ida

06.06.2005., ponedjeljak

o blog.hr stabilnosti

strijelac:

25.5.2005

dođe mi da se IZDEREM!!!!!!!!!!!

:( sve svoje muke i jadove stavio sam na glupi blog!
:((pisao sam ga 45 minuta!
:(((i nisam ga spremio prije nego sam ga išao objaviti!
:((((i onda se pojavila neka greška...
:(((((kod objavljivanja....
:((((((i njega nema..
:(((((((nema ga više!
:((((((((a ja suze ronim...
:(((((((((poput ljetne kiše!

i fakat se ne šalim! :((((((((((((((
:(((((((((((((((((((((((((((((((((((((nabijem ja blog na neku stvar!
i sebe kad sam tako glup da ne mogu naučiti na lakši način nego ovako!:((((((((((

moram se maknuti od kompa jer je fakat u opasnosti da dobije po pi....! (pardon na riječniku!)

(ovo je bio jučerašnji post!)

novi će doći kad ću biti bolje volje... nekad kasnije danas.....


evo dalje nam piše ctebo:

JEBEM VAM MATER
Sad sam fino napisao oduži članak što ja mislim o parkiranju u zagrebu u ovom šugavom internet exploderu i kliknem "Objavi Post" i šta se desi?
Ode članak u bespuće interneta.
Jer, šta se desilo?
Ovaj glupi blog.hr u kombinaciji s ovim odličnim browserom (IE) si je odlučil da me baci na glavnu stranicu blog.hr-a.
I naravno, odulji tekst je nestao, što se ne bi desilo da sam koristio neki browser, koji ekčuli nekaj vrijedi, npr. Operu, međutoa, zbog odlične kvalitete ovog sajta, to je neupotrebljivo u ovom "okruženju" kreiranja postova.
Glavu bi vam otkino sad, da bi vam otkino.
-------------------------------
Odite u kurac.


ctebo je počeo pisati sa velikim entuzijazmom :
Ete ga moj blog
Nikad mislio nisam da ću imati svoj blog. No sada ga imam :-)
Kak sam ja super.
Za sad bum samo to rekel, kasnije bum bil malo zanimljiviji (valjda).


wellcome to hell, my brothers...
- 00:50 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>