velikibrat

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Zaustavite Reuters! Ili, par rijeci o nama samima... Drugovi, revolucija (vise ne stanuje ovdje, ugusena je)

Linkovi
hatepogodak
eugenvidric
dritokonj
trapula
vocko
lebov
ida

12.05.2005., četvrtak

Njegova Svetost I.L ikona IMF-a

ponešto sa Foruma:

Gdje mi je blog?

Onaj prvi moj blog, kojeg sam otvorio među prvima, isti dan kad je javno krenuo - je izbrisan od strane malog Dariusa!

To je valjda, ta silna "demokracija" koju nam uvoze sa masonsko-liberalnog zapada?

Mada mi je taj prvi blog bio među najčitanijima na blogu.hr I među najposjećenijima. A možda je UPRAVO TO razlog?

Ne trebaju oni pametne, nego - glupane, da im pišu...

Nakon nekog vremena, pokrenuo sam opet blog. I... nešto su kao radili oko servera, pa su neki postovi nestajali. Ja tada nisam pisao - i to je prošlo. Nakon nekoliko tjedana, kad je moj drugi blog već imao oko 160 postova, fotkice, brojač i bio veoma čitan tj. posjećen. iskoristili su to, Darius i kompanija, da mi podmetnu, kad sam jedan dan, napisao post i poslao ga... nestao mi je gotovo cijeli blog, ostalo je samo 40-tak postova, onih još od prije nekoliko mjeseci. Brojač, slike, sve... je nestalo!

Oni su naravno, imali opravdanje tipa: "to je greška u sustavu, ma do servera". Žalosno!

To samo pokazuje koji duh MRŽNJE na uvjerene kršćane vlada!

I onda sam sam izbrisao svoj blog. A Dariusu neka Bog (ne ja, jer sam samo slab i griješan čovjek) sudi i plati po njegovim djelima. Jer on dobro zna, da mi je dva puta izbrisao blog - bez ikakva razloga, osim, razloga - mržnje prema SLOBODI IZRAŽAVANJA! Mržnje prema pravdi !

U isto vrijeme, na blogu. hr slobodno 'srceparajuće' pričice iznose notorni pederi, lezbijke, propagandu šire - feministice i bolesnice iz raznoraznih "ženskih mreža" Hrvatske itd.

Ali istina se ne može uništiti. Što su jači napadi, to se Istina više širi. Hvala Onome "koji Careve postavlja i zbacuje..."!

I na koncu, uskoro ćeš moći čitati I.L-ov blog, osobni... privatni!

Jedan vrhunski uređen blog i stranicu! Eto na veselje Dariusu i pederima!

I vidjet ćemo hoće li blog.hr (zbog svih zlih djela) opstati, ili će ga Onaj "koji prevraća planine, a da nitko i ne opazi" - pomesti s hrvatske medijeske scene!

I.L je za njih bio, nekakav " fanatik" (valjda s velikim zubima i rogovima? ) Tužno jel'da? Jer I.L ne priča bajke za maloumne. Jer taj I.L nije opijen budalaštinama i površnošću svijeta...

Znaš, kroz svu poviejst su se zli ljudi borili protiv Boga (preko proganjanja pravednika na zemlji) uvjeravajući sebe, da se oni "bore" samo protiv nekih "fanatika". A na koncu se uvijek pokazalo, da je Bog s "malenima" koje oholi nazivaju "fanaticima", zato jer ti - maleni - ne pristaju na kompromis sa grijehom!

Eto, uskoro... čitate I.L novi BLOG, ma što blog - BLOGČINA!

______________________________

Njegova Svetost I.L ikona IMF-a


- 00:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>