O MENI

IME: STIPE
PREZIME:svi već znate...
RAZRED:sad 7.c=the best..
SLUŠAM: -rap (-2pac, -Akon, -50Cent, -Domace..)
VOLIM: -cure, -muziku, -sve prijatelje i prijateljice
punjene paprikenjami i lazanjenjami..=)

NE VOLIM: -školu, -profesore, -umišljene ljudenamcor
-ljude koji se ulizuju drugimalud..ITD.. ...
Treniran:NOGOMET..navijan naravno za hajduk i kk zadar..=)thumbup



Image Hosted by ImageShack.us

SAMO ZADAR!

Image Hosted by ImageShack.us

TORCIDa...BaKlJaDa

Image Hosted by ImageShack.us

JuBy LeGeNdA


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


KoD NaSe SkOlE

(EwO Ti PaR sLiKIcA)=)

Will Smith
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


< srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: ×

slika: ×

Opis bloga

evo ovo vise nije
blog od mene i volpija sad je samo
moj..dada...=)




Free Music

Free Music



Free Music

R .Kelly ft.Usher-Same girl

Linkovi

...PaPiĆkA..
...ToKiĆkA..
....KoLčEgIcA...
..KoLčEgIcA, AnIcA...i...NiNa..
...AniCa..
...GrAbOvKa i MaGdA...
...InGrId
...MaTeA&MaRtA
...ČuLiNa...
...MaGdA...
...PeTrA...
..EnA..
....Ja,ToNi i LoVrE
....MaTeA...=)







ZA NASU LEGENDU ĆUSTIĆA!

Opet ce svanuti nova jutra,opet ce doci
novo sutra..opet ce sunce pokazati svoj sjaj
opet ce neki djecaci igrati se s loptom..opet
ce netko sjetiti se,odjednom ce poceti da zebe
jer te nema da postignes gol,nama na rame nanio si
bol..srce se steze,sve vise pati..zasto te uze BOG ko ce
znati..al znaj pece,znaj boli!
HRVOJE ZNAJ:ZADAR TE VOLI!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
hm..ovo je file...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

aa...ovo san ja ..stipe..haha..malo berlavo..al nema veze..a jbg...kad vitar zasmeta...haha=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo je KATA...aaahhhh...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo je papic..reta..haah..

Image Hosted by ImageShack.us

..MaTeA..a.K.a. RoZa..=))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..EnChY..=))


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

.....LoVrE....


Image Hosted by ImageShack.us

....Ja....


Image Hosted by ImageShack.us

...ToNi......



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

...Ja I ToNi















srijeda, 02.07.2008.

..hAii lJUDoWi..wave

..nE, nIjE pInCiC..a nIjE Ni FiLe..nono
nEtKo dRuGi jE..
..Ja..
=))

pA eWo..oWoJ sE dWoJicI nEdA pIsAt pOsT..nEaJu iDeJa..lud
AlI aJdE nEkA..
pA sE ~Ja~ pOnUdIlA..
i EwO..pIsEn pOsT..

MaLo sAm iM uReDiLa..mA sO MaLo..sWe sAn uReDiLa..h3h3
..i dIzZ..i PiSmU..i aWaTaR..rofl
DaDa..

pA..jEl wAm sE sWiDa nOwI dIzZ..i pIsMa??
..oDg. u kOmOwImA..=))

.....
mAlO o nOgOmEtU:
..pObJeDiLa jE sPaNjOlSkA!!!partysmokinthumbup
wEeEeE..
i kO jE dA GoL??!
tOrReS..oFc..cerek
..bAS mI jE dRaGo, aLi sMo mI tRiAlI bItI 1..!!!
hrvatskahrvatskahrvatska

a sTo dA wAm jOs pIsEm..

..jA sAm pRoSlA nA oNo nAtJeCaNjE..LjEtNe iGrE MlAdIh..iDeN u sPlIt..thumbup
..jEdWa cEkAn!!

oNdA...
..pRiJaWiLa sAm sE i zA MiLlEnIuM jUmP & DaNcE..
eWo, sAd wAs sWe pOzIwAm dA dOdEtE..=))

..eWo..zAwRsIlA sKoLa..LiTo jE..sWe jE sUuUpEr..
..oSmAsI iDu..crycrycrycry
tJ. oTiSlI sU..=(

..mI dOgOdInE 7...naughty
.......
u uToRaK..sMo iSlI pO sVjEdOdZbE..
dA sE pOhWaLim, pRoSlA sAm s 5.0..ludbangbelj
..pInCiC s 4..
..a mAtEa..nJoJ fAlIlO pOlA bOdA zA 5..no
aHh....

eTo..tO jE uGl.tO....
jA sAd gOaM..
((nE mOjTe bItI tUzNi..haha))


KOMAJTE IM PUUUUNO!!!

eWo..jOs dA pOzDrAwIn nEkE iZgOrEtInE..nut
pA eWo..pOoZzZzZ: mAtEi, PiNcIcU, FiLi, AnIcI, vAnEsSi, InEs, kVaRtUcU, pApIcU, BaBiCu, JoZiCu..I SWIM OSMASIMA..((KoJi OdLaZe..crycrycry))


LjUdI..bUdItE wEsElI..zAbAwLjAjTe sE kOlIkO moZeTe oWo lItO..jEr sWe lIpO, kA sO zNaTe, tRaJe kRaTkO!!=((
((..nEsTo pAmEtNo oD mEnE..hAhA))




*pUsSa*



~ komentiraj (123) ~ printaj ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.