<body> Opet biti malli... - Castvo Velike Djevojčice... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
dizajn : patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Moja pozornica...

Učim živjeti.Za sada samo preživljavam!

Ja sam Iva.Djevojčica 21.stoljeća.
Ovo je moja predstava.Ja sam glavna glumica.
Publika je uvijek dobro došla..=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Njezin svijet...

Ona voli svoju sobu.Tamo ima jedno oko.
Na njemu piše da ju gleda.
Čini se strašno,ali je zapravo miroljubivo.Rijetko izlazi iz svog čumeza jer se tamo osjeća najbolje.
Ponekad piše pjesme.Ne voli kada publika to čita.I dobije sjede kad vidi da mama ronda po papirima.
Nema smisla za likovni i nije sretna zbog toga=(...
Njezin svijet je zapravo šareno smetlište i to se njoj sviđa.
Ne voli mamine maze i ljude koji misle da su jedini na svijetu.
Kad ju netko iznevjeri nema povratka.
Nikada nije zaljubljena.nema savršenoga za nju.
Obožava povijest i arheologiju.
To želi studirati.
Još je malena,ali je zapravo jako odrasla..=)Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Feel smile...

Ne čuje se sa čardaka
pjesma stara, pjesma laka
otkad tebe nema kraj mene.
"...Halid Beslic..."

Daleko je kuća moja
Dalek mi je put do nje
Već su prošle godine
Pa me zovu uspomene
"...Miroslav Škoro..."

Sretan sam što osjećam
da nisam kao drugi
ne zatupljuju me medijima
u podsmijehu sam prvi
"...Azra..."

Svijetu je sveg sveg svega dosta
on čeka svog gosta
a duša se trudi svaka
da ima svog junaka
"...Bijelo Dugme"


I nije lako bit
I svetica i kurba
Sve po potribi
Kako se namisti
U taj čas
"..Gibonni..."

Lijepo, lijepo neopisivo
Ljubit' je oči crne
Oči crne s juga
Neka, neka traje beskrajno
Trenutak ovaj
Dok nad nama sija duga
"...Jura Stublić.."

Ja san ćaćin grdelin
peto dite, prvi sin
u čelo me je jubija
bilin vinon me je krstija
kad me s dlana pustija
visoko san poletija
u daleki i tuđi svit.
"..Dalmatino..."

Da je put do tvojih vrata
Prasina od suhog zlata
To mi sada vise nista ne znaci
Jer kad ispod oka kisa krene
Tu odavno nece biti mene.
"...Dalmatino..."


Such a lonely day
Should be banned
It's a day that I can't stand.
"...Sistem of a down..."

My Daddy was workin' nine to five
When my Momma was havin' me
By the time I was half alive
They knew what I was gonna be
I left school and grew my hair
They didn't understand
They wanted me to be respected as
A doctor or a lawyer man
(But I had other plans)
"..AC/DC..."











Opet biti malli...
utorak, 18.03.2008.

*Kučki se malo hoda po blogovima.
A gdje god svratim sve nešto staro,pročitano,po puno puta iščitano.
Pa moli Kučka sve vas drage blogere da sjednete i napiše te par redaka da ona može uživati u hodanju blogova*

Kučka je naime sinoć doživjela okršaj.
Inače ovakva živčana kakva je,dobila je mali slom živaca.
Danas je shvatila da je testatura od udaranja pokidana i da je mora zamjeniti.

*ošla u Pevec i kupila novu-tnx stara*

Ne želi kučka sad na sva zvona razglasiti o kakvoj se svađi radilo,ali velikoj.
Više nije znala jeli joj to sve skupa smješno ili pak žalosno.
Tresla se.
Ali,nisu je uspjeli izbaciti iz takta.Nije to dala.
Kučka se nikad ne predaje.

*Majoo,shvatila sam da ikrofon nije bio ukljucen i zato me nisi cula.=(*

Praznici su pred vratima.
Jedva čekam trenutak kada ću svoju školsku torbu baciti u mračni kut u kojem će stajat par dana.
Za to vrijeme ja ću uživati u danoj slobodi.
Osjećam se kao crnački rob,koji je napokon slobodan čovjek.
Većina vas pozna taj osjećaj,sigurna sam.

Na neki način,žao mi je što su praznici tu.
To donosi kraj još jedne školske godine.
ne,nemoj te mislit da sam poblentavila i da mi je žao što je predamnom jedno lijepo,sunčano ljeto.
Ovo je zadnja godina,nas veselih osmaša.
Sad ćemo napustiti svoje djetinstvo,zaključati poglavlje našeg života.
Svi ćemo mi za par mjeseci krenuti u nešto novo,u nešto neotrkiveno i puno uzbuđenja.

Nikada neću zaboraviti sva naša sranja.
Sve naše zajedničke priče.
Sva naša laganja.
Sva naša ismijavanja.

Andrijanine ljubavne dogodovštine.
Ivina živčanjenja.
Drmićkini stresovi prije testa.
Monikina dobra djela.
Kševino smijanje.
Komarčeva barenja.
Tadićkine napadaje smijeha pod satom.
Josipina borba za nas.
Stjepanova štrebanja.
Andrijanićkine žvake i čipsevi.
Andreina protivljenja narodnjacima.
Teine Tokio Hotel fore.
Marijanine tračeve.
Christinine mršave nogice.
tajanino puušenje.
Bilićevi neredi.
Previšićev testovi.
Vinarićevo urlikanje.
Rašićeve smiješne fore.
Birtićeve pročitane i neprocitane lektire.
Enine petice.
Danijelovo boksanje.
Kačmarovo seksualno napastovanje.
Petrove igračke.
Gavranićeve skejterske priče.
Domagojeve izjave.
Marasova glupa pravila.
Štucovi neopravdani.

Svi ti i mnogi drugi dogačiji,zauvijek će nam ostati u sjećanju.

"Samo smo jednom djeca bili,
samo smo jednom mali bili,
i nek znaju svi da sve bi dali,
da opet možemo biti mali."
8.B-07/08=ThE bEsT*

-i da upuuutimo našooj dragoj čaasnoj da ćemo se i nje sjećaat,ali ne u doobrom smisluu.

Voli vas Vasa Kučketina(s obzirom na situaciju Kučka se jakoo naljutila).
Free Image Hosting at www.ImageShack.us










<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.