<body> Castvo Velike Djevojčice... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
dizajn : patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Moja pozornica...

Učim živjeti.Za sada samo preživljavam!

Ja sam Iva.Djevojčica 21.stoljeća.
Ovo je moja predstava.Ja sam glavna glumica.
Publika je uvijek dobro došla..=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Njezin svijet...

Ona voli svoju sobu.Tamo ima jedno oko.
Na njemu piše da ju gleda.
Čini se strašno,ali je zapravo miroljubivo.Rijetko izlazi iz svog čumeza jer se tamo osjeća najbolje.
Ponekad piše pjesme.Ne voli kada publika to čita.I dobije sjede kad vidi da mama ronda po papirima.
Nema smisla za likovni i nije sretna zbog toga=(...
Njezin svijet je zapravo šareno smetlište i to se njoj sviđa.
Ne voli mamine maze i ljude koji misle da su jedini na svijetu.
Kad ju netko iznevjeri nema povratka.
Nikada nije zaljubljena.nema savršenoga za nju.
Obožava povijest i arheologiju.
To želi studirati.
Još je malena,ali je zapravo jako odrasla..=)Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Feel smile...

Ne čuje se sa čardaka
pjesma stara, pjesma laka
otkad tebe nema kraj mene.
"...Halid Beslic..."

Daleko je kuća moja
Dalek mi je put do nje
Već su prošle godine
Pa me zovu uspomene
"...Miroslav Škoro..."

Sretan sam što osjećam
da nisam kao drugi
ne zatupljuju me medijima
u podsmijehu sam prvi
"...Azra..."

Svijetu je sveg sveg svega dosta
on čeka svog gosta
a duša se trudi svaka
da ima svog junaka
"...Bijelo Dugme"


I nije lako bit
I svetica i kurba
Sve po potribi
Kako se namisti
U taj čas
"..Gibonni..."

Lijepo, lijepo neopisivo
Ljubit' je oči crne
Oči crne s juga
Neka, neka traje beskrajno
Trenutak ovaj
Dok nad nama sija duga
"...Jura Stublić.."

Ja san ćaćin grdelin
peto dite, prvi sin
u čelo me je jubija
bilin vinon me je krstija
kad me s dlana pustija
visoko san poletija
u daleki i tuđi svit.
"..Dalmatino..."

Da je put do tvojih vrata
Prasina od suhog zlata
To mi sada vise nista ne znaci
Jer kad ispod oka kisa krene
Tu odavno nece biti mene.
"...Dalmatino..."


Such a lonely day
Should be banned
It's a day that I can't stand.
"...Sistem of a down..."

My Daddy was workin' nine to five
When my Momma was havin' me
By the time I was half alive
They knew what I was gonna be
I left school and grew my hair
They didn't understand
They wanted me to be respected as
A doctor or a lawyer man
(But I had other plans)
"..AC/DC..."











četvrtak, 13.03.2008.

Vratila se insprejšn.*
Osmijeh.=)

Iako će te možda primjetiti da sam posljednjih dana vesela s osmijehom(dugackim btw.) i da ne živčanim na one uobičajne stvari,nije tako bajno.
Da,moram se pohvalit dobila sam pohvale zbog strpljivosti i neživciranja.
Ali ne osjećam se dobro.
Ne paše mi.
Ne mogu šutiti na stvari koje mi dignu tlak.[pošto šutim već tjedan dana.]

[Nema zaljubljenosti.
Ono dolje je bio post s podsmjehom.]

Ova godina definitvno nije Kučkina godina.
Ali,ne da se kučka lako.
Jaka je kao Rusija.
Puste da ju napadnu,a onda ih pobije u trenutku.

Ne sjećam se kad sam zadnji put bila vani.
A želim ići van.
Fali mi to čekanje vikenda i smrzavanje do 11 navečer.
Postoji problem.

Svi su uvidjeli da sam se promjenila.
I svima se to sviđa.
Da,svima osim meni.Meni je užasnooo.Jadnoo.beee.

Mama kaže da sam postala urednija-nikad mi soba nije bila spremljena i usisana a sada izgleda ko nacrtana.
Tata kaže da manje provociram-oboža vam provocirat,to je takav gušt.=)
Ivana kaže da sam stalno sretna-ma voolim ja bit sretna,ali ne mogu baš uvijeek.
Ena kaže da više nisam živčana-A ja nemogu šutit na neke stavri,a sada šutim.Kme.=[
Željo kaže da samo sjedim u kući-kmee.Ja mrzi sjediti u kuci.A MSN mi je postao vikend izlazak.

I tako ja putujem iz dana u dan.
U skolu,iz škole.
Ništa zanimljivo,ništa zabavno.
Prisiljena na vrijeme s odredenom osobom koja mi smeta.
spomenuta*
Kučka se nikada neće predati.!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| 31 |
Komentiraj | On/Off |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.