male stvari.....

17.02.2007., subota

grrrr.....

no evo,vec je 4.pit ta shtafeta doshla do mene pa bum ju napisala.....
al inace mi je to glupo i zhivcira me.pa bum napisala kaj se rijeshim toga....

*imam decka vec godinu i dva tjedna....cerek

*rekla sam mu da ga volim nakon 5mjeseci veze....kiss

*trenutno mi se jako svidja ljubičasta boja....

*za 10.rođendan dobila sam mačku, Tinu, koju obožavam....

*volim ju pusati i spava sa mnom u krevetu....(mačka,ne?)

*nebrem spavati na ravnome pa imam 7 jastuka....

*još uvijek sam mala maaza koju svaki dan mama i tata moraju čuvati i pusati...wink

*od kad znam za sebe mučim se s vishkom kilograma...no

*decko najbolje prijateljice nije mi dragi....a ni ona kad je s njim....(sama sebi nisam draga zbog toga!!)headbang no

*jako volim svoje tri cure, koje smatram pravim prijateljicama....kiss

*na živce mi ide većina ljudi iz mog sela....

*jako volim svoju jedinu baku....

*mrzim dvolicne i lazljive ljude....

*jako sam osjechajna i lako me povrijediti.....

*chesto ne velim ako me netko povrijedi i onda nakon nekog vremena planem....

*prebrzo prashtam ljudima al ne zaboravljam....

*obozhavam plesati....

*nema predrasude o nikome, i ne volim ljude s predrasudama....

*najvishe volim gledati romantichne komedije....

*trenutno sam kovrchava (samo danas)i tamno smedja, al prirodno ima raaaavnu svijetlu kosu...nut

*dolaze mi gosti pa moram ici....

prosljedjujem : Teni, Iwi, Tomiu (sorry), Anteu, Altei....
  • u 17:11||pishi mi!!!! (11)||printaj!||# ||^
  • << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

    < veljača, 2007 >
    P U S Č P S N
          1 2 3 4
    5 6 7 8 9 10 11
    12 13 14 15 16 17 18
    19 20 21 22 23 24 25
    26 27 28        


    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv


    Komentari on/off?

    Opis bloga

    dosadno mi je...bolujem od ljenosti,paaa....
    blog je dobil naziv po zadnjem albumu od elementala....
    koji je btw odlican.....

    nesh o meni...

    ja sam:
    Anja,
    zzzvakacha,
    grmek,
    prasica,
    machkica,
    zhabica,
    maaazaaa,
    andjeo,
    kak za koga, heheh...
    sad sam 3.razred jezicne....
    ak koga zanima:
    sretno zauzeta ;)
    i tak...

    malo slikica...

    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us

    starkice ... :)

    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us

    Zahvale

    brush: In Obscuro
    hosting slika: ImageShack
    design: Lucy