veky004

nedjelja, 30.04.2006.

Krštenje

Bok,ljudi...evo mene opet među vama,znam da me dugo nije bilo al eto...ne stigne se.........
Sad da vam ispričam šta je sve bilo ovih tri tjedna.......počnimo s ovim:početkom mjeseca sam prekinula s dečkom u kojeg sam još uvijek zaljubljena,užasno se osjećam i stalno mislim na njega.....ali danas sam osjetila nešto šta prije nisam...mislim da sam se ponovo zaljubila,samo ne u bilo koga,nego u nećaka moje strine....neznam uopće jel se smijem u njega zaljubit,il jel mi opće šta u rodu...ja se iskreno nadam da nije,mislim jest da nas strina povezuje ali .....ma ja zapravo neznam kaj da radim......neznam kak da se opće ponašam u njegovoj blizini,tražim nekakav savjet........no dobro stavimo te stvari na stranu....klopa je bila fenomenalna mogla sam se prežderat al uopće nisam bila gladna...nadam se da je ostalo za sutra.....Pa da ja sam vam zaboravila komu za sve to mogu zahvalit...strini i poloni,strini kaj je to organizirala,a Poloni jel se krstila.........ma bilo je super...cerekcerekcerek
Ajd sad bok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- 19:11 - Komentari (4) - Isprintaj - #