I am young but a fool...I am stupid but I'm cool...I am kind but I'm weak...I can't turn the other cheek...

BARCELONA!!!!!!!!

ako ne znate barcelona je jučer pobjedila arsenal 2:1...

evo samo da to javim i stavim par slika...u zadnje vrijeme mi se ne da pisat, ali ću blog ostavit tek toliko ako opet počnem pisat...

auti...

seat altea...


seat leon...


citroen xsara picasso...


smart...

18.05.2006. u 19:25 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Malo o meni ;) ;)

crydakle...zovem se Vedrana...uglavnom me zovu veki ili vekica...idem u 2.a Gimnazije E.Kumičića...članica sam legendarne šestorke...najbolje frendice su mi Tea, Ivy, Ema, Sanja i Tina...u slobodno vrijeme igram odbojku, izležavam se, gledam tv, čitam,surfam po netu, slušanje muzike, igranje sa mojim životinjicama (papagaj Điđi, i dvije kornjače Henry i Pepa II, broj jedan je nažalost preminuo)...moj msn je vekica16034@hotmail.com...to je sve...

...pa evo sličica...


Cursors



evo malo slika...

colin farrell...naughty






pussycat dolls...thumbup






alexis bledel...

Linkovi

ovo mi ovdje bilo od početka:
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

ovo su blogovi mojih frendova i ljudi koje poznajem:
*curlyca*
Ivy aka Nicole
ashley_14
Pink Boy
Blinker182
Kova car
anti_shminkerica

neki blogovi koje čitam:
andrea@
shygirl
josipa
snake1
confused15girl


a ovo su neki zanimljivi testovi:
Koliko si crn/a?
Koliko si zločest/a?
stranice na kojima možete saznat više o Pussycat Dolls:
službena stranica PCD
seeing red Pussycat Dolls

tekstovi mojih najdražih pjesama

na prvom mjestu...pjesma prema kojoj je ovaj blog dobio ime...

Addict - Monster Side

I am young, but a fool
I am stupid but I'm cool
I am kind, but I'm weak
I can turn the other cheek
All I wanted was to find a friend again, again

I just can't hide my monster side, my monster side
I can't control the loss I feel, the loss I feel

If I had another chance
I would peacefully advance
But as I'm fated to be here
Resigned and ridden by my fear
I should love myself but
my vanity love's someone else

I just can't hide my monster side, my monster side
I can't control the loss I feel, the loss I feel

I am the best there is
Until all there is
Is hot air
Unfulfilled I take it out on you
Because you care
And because I love you
I expect you to be there

I just can't hide my monster side, my monster side
I can't control the loss I feel, the loss I feel

I can't abide my monster side, my monster side
But it's an animal I just can't ride, I just can't ride



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



myspace layout

myspace layout