tko sam ja?? =)


OPĆENITO:
Ime mi je Ana, a zovu me Anče, Ančica, Anči, Bebač, Buči, Twinsnut… Rođena sam 22.01.1991 godine u Puli što znači da sam Vodenjak u horoskopu..da,da tvrdoglavo, pesimistično, samouvjereno, kreativno, društveno malo derište (hm, koliko je to moguće biti..). Idem u GSŠJD u Pazinu, ali živim u jednom mjestu do Poreča i obožavam svoj razred!!!cerek Opisivat se neću, imate slike.. ali za one koji ne vide dobrothumbup brineta sam,imam vejike smeđe okice..visoka sam 174 cm, volim se otkačeno oblačitdead…moje moći su upravljanje drugima, dobiti nešto što poželim, biti jako neodređena a da to drugi ne skuže, i jako sam žestoka neprijateljica onima koji to zaslužujuburninmad..
stvar koju jako volim je gluma!cerek Ali nisam dovoljno sigurna u sebe, pa smatram da taj san nikad neće biti ostvaren, ali ne očajavam, svaki dan donosi nešto u čemu treba glumit, a to me veseli!!!naughtyosim glume privlači me i kriminalistika, tj. forenzika, a opet mrzim biologiju, kemiju, fiziku..ma sve te mutave predmetebang..pa smatram da ni taj san neće postat stvarnost iako bi u tome mogla uspjet, imam veze za na fakultet u zgb-u.. ma ja sam jebeni materijalist, eto šta sam!!kiss

OBOŽAVAM:
izlaske, house party-e,party party-e,smokin noćno kupanje, poljupce, maženjecerek, pisanje, spavanje, ludiranje, plesanje, zavođenje, frendove, frendice, slikanje,mad I LOVE 2 BE MEAN GIRLmad, tehno, motore, šminkanje, shopping(kad imam para), borilačke vještineheadbang, oružje, kriminalistiku, tetovaže, crnu, zelenu, žutu, rozu, crvenu i bijelu bojuzijev

NE PODNOSIM: durenje,namcor pedofile, pedere, lezbe, par totalno glupih ljudzijevi, kad ne mogu dobit sve što poželim,rofl laži, prevare, paukove, sve moguće kukceeek, grmljavinu, satiričnost, ironiju, diskriminaciju, probleme, pranje suđa, čišćenje kuće, patnju, ljubomoru između frendova, ogovaranjezaliven

PRIJATELJSTVO:
na prvom mi je mjestu u životu..a ima i ono: BOYS ARE WHATEVER FRIENDS ARE FOREVER!rolleyes! Ali to naravno ne znači da mi ljubav nije važna..Uglavnom imam ih puno,ali da se neko nebi naljutio, nabrojat ću samo one jako važne..tj najbolje..paa.. Super frendice: Nina, Didynut, Antonelanut, Laranut, Sara-Bombinut… Super frendovi su mi: Špiro,Trempas,Dario, Nicolas..

LJUBAV: U tu se ima o čemu filozofirat, ajmo reći da sam sada u periodu života kada me ne zanima samo jedna osoba, tj nisam iskusila šta znači prava ljubav, za mene su to sviđaš mi se ili ne sviđaš..!:

MOJE DOSJETKE, GLUPOSTI, RAZMIŠLJANJA:
-yesne možemo živjeti bez drugih ljudi. Jedni nam stvaraju, a drugi rješavaju probleme!
-yesjedini način za izbjeći pogreške je steći iskustvo, jedini način za steći iskustvo je činiti pogreške!
-yespostoje 3 vrste muškarca: lijepi, pametni, većina!
-yesžena u ljubavi želi doživjeti roman, a muškarac kratku priču..

DA ME BOLJE UPOZNATE, ISTINA JE SVE ŠTA PIŠE, JA SAM TIPIČNA VODENJAČICA!!!
Element: zrak
Sretni brojevi: 4, 6, 7, 9, 13, 17
Sretni dani: petak i subota
Povoljni mjeseci: sijecanj - za putovanja i posjete, travanj - za sve vrste poslova, lipanj - za vjencanja, kolovoz - za nova poznanstva, godišnji odmor i zabavu, rujan - za nove ljubavne susrete.
Nepredvidljiva je, nikada ne znate gdje ste. Cijelo tijelo joj je erogena zona, pa ako je pomazite već ste daleko odmakli. Zavođenje ove žene je poput hodanja po magli. Možete se izgubiti, a možete naići na pravi put iznenada, neočekivano. S njom treba dugo razgovarati, ali u većem društvu. Ne trpi pretjerano ozbiljne razgovore. Ako i dođe do situacije koja vodi seksu, ne mora se dogoditi ništa. U svakom trenutku može odustati. Najbolje ju je odvesti u stan, ponuditi joj gledanje filma, lagano dodirivati. Ako joj dođe, krenut će sama, a ako ne, treba strpljivo čekati sljedeću priliku. Voli prijateljski pristup, a mrzi durenje.

komadi..

Image hosting codes



Friendster Layouts hosted images



Celebrities Male Images



Celebrities Male Images



Celebrities Male Images



Celebrities Male Images



< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (9)
Ožujak 2007 (13)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by UnDeRgRoUn QuEeN :)

Opis bloga

...MoJ jE rEd Da UpRoPaStIm SrAnJe...

I Wanna Love You Video
I Wanna Love You lyrics - Akon lyrics














Akon Music Videos
Music Video Codes by VideoCure.com

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
bigoo

na ove blogove volim zavirit :0)

Sweetdevil
!v@n@
Tihana
Moja Plavushicaaa
En@
Slatka Mala
Ira Smrad
Claudia
Dudicaaa
Pamić
LOvre =)
kate
jedna cura
myonlyworld
jejen@
blesava glava (schnappi)




Par sličica!!!

ja, na partyu doma...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Nina, ja, Didy

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


lara kao beba, šta nije cakana... =)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ja sam oduvijek bila u centru plesnog podija.. ;)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


moj "susret" s djedom mrazom..tu sam imala 3 godine.. =)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Bombi...smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Špironut


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Nina..!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i Dudicaaa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us





fora sličice...


MySpace



Image hosting



Friendster



image hosting for myspace



MySpace Layouts



MySpace images



MySpace images



Bigoo




nedjelja, 17.06.2007.

pauza neko vrijeme...

evo hvala vam svima što ste čitali moje gluposti. ali sada se neko vrijeme opraštam od ovog bloga, možda na tjeda-dva, možda na mjesec, ma neznam. vjernim čitateljima javit ću novu adresu, jer već sada imam novi blog, za kojeg će znati samo oni koje neznam osobno+par super frendica. Da ne duljim, još bi vam jednom zahvalila i poručila nekim osobama kako mi je drago što su me tračenjem stavile u centar svijeta.
Bokić...


za sve one koji žele moju novu adresu nek ostave komentar! pusa



| Just Say SomeThiNg (26) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.