< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Prosinac 2009 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

IInnocent
RRadical
EExciting
NNutty
AAdventurous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From i ovdje ćete upoznati moja dobra i loša iskustva...
LJubi vas Nena!
A ovo sam vam ja..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Malo nekaj o meni!

Irena Veg-Vegica
datum rođenja:08.07.1990.
horoskopski znak:račica:burninmad
Kaj volim:cerek
1.ljubav
2.obitelj
3.prijatelje
4.čokoladu
5.brbljat
6.smijat se
7.ljubit se
8.žesticu
9.pjevat
10.mog plišanog psića(star je kao i ja)
Kaj ne volim:mad
1.kelj,grašak,mahune
2.dvolične,umišljene i zlobne ljude
3.kad mi netko povrijedi dragu osobu
4.pauke
5.matematiku

Sličice

13 ŽIVOTNIH FRAZA
1.Volim te ne zbog toga što si ti, već zbog toga što sam ja kad sam pored tebe.
2. Niti jedna osoba ne zaslužuje tvoje suze, a ona koja ih zaslužuje neće te nikada rasplakati.
3. Samo zato što te netko ne voli onako kako bi voljela, ne znači da nisi voljena cijelim njegovim bićem.
4. Pravi prijatelj je ona osoba koja te drži za ruku i dodiruje tvoje srce.
5. Najgori način da ti neko nedostaje je da sjediš pored njega i znaš da ga nikada nećeš imati.
6. Nikada se ne prestaj smijati, čak ni kada si tužna. Netko će se možda zaljubiti baš u tvoj osmjeh.
7. Možeš biti samo osoba na ovom svijetu, ali za nekoga ti si cijeli svijet.
8. Nemoj provoditi vrijeme sa nekim kome nije stalo provoditi ga s tobom.
9. Možda Bog želi da upoznaš mnogo pogrešnih ljudi prije nego što upoznaš pravog i na tome ćeš mu, kad se to bude dogodilo, biti zahvalna.
10. Ne plači zato sto se završilo. Smij se zato što se dogodilo.
11. Uvijek će biti ljudi koji će te povrijediti. Nastavi vjerovati, samo budi opreznija.
12. Postani bolja osoba i budi sigurna da znaš tko si prije nego što sretneš nekoga novog, a nadaj se da ta osoba zna tko si.
13. Ne opiri se toliko. Najbolje stvari se događaju onda kada ih najmanje očekuješ!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


ponedjeljak, 12.05.2008.

Ej...evo mene..ljudi moji..

Ajme kolko dugo nisam pisala..i baš mi žao al šteko mi ovaj glupi blog i strgala ja tipkovnicu..ne pitajte kak?..al uglavnom evo mene..Vratila se Vegica! Di je bila? šalalalapjeva
E ovako..koji je ono danas datum..a 12.05.jel..? A uglavnom toliko stvari,u tak malo vremena..ne mogu da vjerujem..
Isuse..kad sad krenem..ni tornado me ne bu zaustavio..bang
E prvo bi preko bloga čestitala ročkas mojoj frendici ŽELJKI(18)JEEE..ZATIM STRICU...nije važno koji...PA MAMI.. PA BRACI ..I SUSJEDU I TO SVE U 5 DANA..bila je ludnica u Babincu...feštalo se ko ludo..al ja se nisam napila....partybravo ja...a onda je došo i taj jebeni Bok! Bilo je ok..sve dok me jedna osoba..tj. 2 nisu razočarale...a neću reći koje...al jedno znam..da više nikad s njima neću bit kao prije..a mogu samo reći da su to 1 dečko i 1 cura...razgovarala sam s nekim ljudima i rekli su mi da se i to njima dogodilo i znam da nisam bila jedina pa me bar malo tješi što nisam jedina plakala zbog nekog dečka..koji ti uništi snove..praktiči tak rečeno i onda cure koja te totalno razočara...crytak da mi ta subota osim onog djela u Kaktusu je bila sranje...A da sad o veselim stvarima pišem..Da subota u katusu..e ljudi moji koji je to party biopartysmokinpjevalo se,pilo..Fala Uzelcu na pivi koju mi je popio Perec i završio u marici i zbog njega su mi prsti na nogama plavi..jer je pao na mene..a luđak ...al bilo je tak prokleto dobro...Moram izdvojit onaj dio kad je Lonka zapjevala"Večeras je naša fešta,večeras se vino pije,nek se igra nek se piva,jer tko ne piva taj PODRAVAC nije.."e to mi je bilo zakon..pozz Lonkimah
A u tu subotu sam bila sa jednim dečko...taj će se zvat Mr.A...slučajno je pala pusa...nakon lijepo otplesanog stiskavca(kak bi rekla moja Ines)a dečko je baš sladak i već ga duže vrijeme sam promatrala ...i evo sad on mene poljubi...a i ja se nisam bunila..kiss
Ovaj tjedan sam baš neka luda.nut.neznam šta mi je sam pjevam,plešem,a nisam drogirana..stvarno..i hvala ljudima u mom razredu kaj to trpe...fala na iskrenosti..npr.babić"Irena,nerviraš me,šuti"..a ne bediram se ja zbog toga..ja okrenem se i idem dalje..
Hvala Ines i Senkič...kaj su uvijek uz mene i podržavaju me..i daju savjete..curke to mi puno znači...i poz..činčili,martinu,lonki,marini,nini,dajani,juliji,perecu,uzelcu..Kiss

Ps.luduvjerena sam da sam nekaj zaboravla,a neznam kaj..a sjetit ću se ja..poz
E da sjetila sam se pa moja Suzy (krmača) se oprasila..ima 8 il 9 divnih praščića..a poz..je i to je valjda sve

Ljubi vas Vegica!kisswinkwavezujo



Give me a whisper (44) | print | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.