19.08.2006., subota

NASLOFIČ NASLOFIČ KOJI LI ČE BITI?

Evo i mene natrag s novim postačom.... Nije da imam nekaj pametno za reči, al ono tek tolko... E da, u četvrtak idem na more! Mislim, koja debilana, ja sam na moru prva 3 dana špancira!!Ja bum se ubila!!! I još ak bu mi Urban, Pipsi, Varta ili Letu Štuke(ovo je samo za renču) u ta tri dana e onda kad dojdem doma idem na most da se hitim, i to ne u vodu nego tam na betoniranai dio!!! No.... i tak... ništ drugo nije se dogodilo... Bar kolko ja znam... Možda se još bude... Baš mi se jede pomfri sad!! joj... neznam kakve to veze ima...
ah....
e imam za vas par stihiča od meni najbolje hrvatske pjesme svih vremena!! MOGU-RAMIREZ!!!!
JA MOGU MICATI UHOM
ZAVRNUTI JEZIK U SLOVO U
TO MOGU
I JOŠ MOGU
SKOČITI DALEKO
I TRČATI BRZO U PROSJEKU
JOŠ UVIJEK MOGU
AL NEZNAM ZAŠTO JE TAKO TEŠKO, ZAŠTO NEMOGU?
OTVORITI USTA KADA MORAM
REČI I JA TEBE ISTO
PROBAO SAM, AL NE IZLAZI
.....


evo stihiči... ak neko hoče čuti celu pjesmu nek mi se javi ja mu spržim cede!!! tO JE DEFINITIVNO NAJBOLJI HRVATSKI BEND SVIH VREMENA!!!!!!!!!!!(još od turaka i osmanlija!!!)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

design made by v4MP1r3