subota, 02.09.2006.

...da napokon nešto novo napišem...za dva dana škola...napokon...već mi je stvarno dopizdilo biti doma...ali stvarno je...dubljenje na trepavicama je valjda jedino što od dosade nisam isprobalabang...hm...prošlih tjedan dana svašta...ah da...u petak smo pili kod igora pa sam se nalila kao nikad prije i odlučila da moram prestat s tim...bilo mi je loše dva dana poslije...sva sreća što su mi roditelji bili u nekom svom poslu pa nisu primjetili moje trčkaranje u wc...u subotu bila vani...i ne pila alkohol...što se pokazalo kao odlično...jer mi je drugi dan bilo super...vani je također bilo super...malo sam se prehladila...ovaj malo jačesmijeh...ali nema veze...vrijedilo jekiss...u biti cijeli tjedan neradim ništa posebno...mislim da sam u srijedu gledala odličan film...Ključ tajni(Skeleton key)...stvarno dugo nisam gledala tako dobar film...dobro malo me strah bilo gledati to sama pa sam zvala Igora u pomoć...e onda mi je bilo još gore jer me plašio...jadan moj medo...skoro je ostao bez okasmijeh...i počela sam čitati novu knjigu od Dan Browna(Velika obmana) i sviđa mi se...tek sam na početku ali je već napeto...volim takve knjige...a i morala sam uhvatit nešto pametno prije nego počnu glupe lektirebang...da...sinoć je vani bilo ok...nothing spešl...danas će sigurno biti bolje...ako ništa drugo barem ću se bolje obući jer je sinoć bilo brrrr....ali nema veze jer sam sretna ovih dana...pa me ništa ne dira...odem radit nešto "pametno"...hm...da...mislim da ću jesti...njamismijeh

- 16:08 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us

Ostao sam sasvim sam da ležim na suncu
ja zvao sam te da dođeš iz snova i pružiš mi ruku
ja molio sam da se napune moja mora i rijeke
u njima još jednom da osjetim ovu ljubav da teče...


Free Hit Counters
Free Hit Counters






...about a girl...

Glasno je čitala: "'Ne duguješ mi svoju ljubav,
ali nadam se da ćeš imati hrabrosti napraviti
korak naprijed i prigrliti moju.
Ne šaljem ti cvijeće jer ne želim da predmeti
koje nisam sam stvorio dijele
ili umanjuju tvoju ljubav.'"

Candace Bushnell, Seks i grad
---------------------------------------
ime:tko treba znati zna
godine: 17 i pol (kad bi bar vrijeme stalo!!)
spol:f
grad:fuckin vtc(ali ne zadugo)
škola:jezična gim.,raz.3.
glazba:pretežno soundtrack Tree Hilla,i sve što može biti imalo depresivno
naj hrana:spaghettinjami
naj piće:capy gusti
naj alkohol:dobri stari bambus smijeh
mjesto za uber kul izlazak:Lav
moje ljubavi:Iggy,Lola,bubacerek
bračni status:vrlo stabilno i mnogo lijepo
životna želja:posjetiti Pariz (u 8. mjesecu stižemsmijeh)

Guns'n'roses-Don't cry (original)


Talk to me softly
There's something in your eyes
Don't hang your head in sorrow
And please don't cry
I know how you feel inside I've
I've been there before
Somethin's changin' inside you
And don't you know

Don't you cry tonight
I still love you baby
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

Give me a whisper
And give me a sigh
Give me a kiss before you
tell me goodbye
Don't you take it so hard now
And please don't take it so bad
I'll still be thinkin' of you
And the times we had...baby

And don't you cry tonight
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

And please remember that I never lied
And please remember
how I felt inside now honey
You gotta make it your own way
But you'll be alright now sugar
You'll feel better tomorrow
Come the morning light now baby

And don't you cry tonight
An don't you cry tonight
An don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry tonight
Baby maybe someday
Don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry
Tonight


Eros Ramazzotti - Bambino nel tempo


mentro guardo il mare
il mio pensiero va alla
latitudine di un'altra etŕ
quando ci credevo
nelle favole, sempre con
la testa fra le nuvole
sogni e desideri
diventavano realtŕ dentro
il libro della fantasia
era la stagione della vita
in cui non c'č malinconia

ora in questo tempo
d'inquietudine sento che
non ci si puň piů illudere
nonostante tutto resto
un pň d'ingenuitŕ
dentro la speranza ancora c'č
come allora voglio continuare
sempre a chiedere perché

e dipingo a modo mio
il mondo intorno a me
come un bambino nel tempo
che non perde mai
la sua curiositŕ

č l'istinto che mi fa
volare via di qua
un bambino nel tempo
non si arrende mai
cerca la felicitŕ

respirando l'aria
di salsedine mi fa
compagnia la solitudine
questo posto mi sembrava
magico nel ricordo
di quand'ero piccolo
come allora cerco
una risposta che
non c'č e non so
che differenza fa:
rimanere ferma ad aspettare
oppure andare via di qua

e dipingo a modo mio
il mondo intorno a me
come un bambino nel tempo
che non perde mai
la sua curiositŕ

č l'istinto che mi fa
cambiare la realtŕ
un bambino nel tempo
non si arrende mai ma
cerca la felicitŕ

e per sempre invisibile
e vera questa parte
di me resterŕ...

e dipingo a modo mio
il mondo intorno a me
un bambino nel tempo
non si arrende mai ma
cerca la felicitŕ

un bambino nel tempo
non si arrende mai ma
cerca la felicitŕ


Riblja čorba- Ostani đubre do kraja

Dok stojim za sankom delimicno pijan
mrzeci pomalo i sebe i druge
ubijam lagano konjak, cigarete
prijatelje dobre, moje verne sluge

Nisam od onih koji cvile
vise te nemam i sta tu mogu
ja cu se posle odvuci kuci
samo da popijem jos jednu s' nogu

Ref. 2x
Nisi valjda luda da se stidis
sto si me prognala istocno od raja
bar se nasmesi kada me vidis
ostani djubre do kraja

Znam, necu moci jos dugo da zaspim
beskrajno duge, proklete noci
kako su pogresni dani bez tebe
tu mi ni pice ne moze pomoci

Ref.

Ref.



Eros Ramazzotti & Anastacia - I belong to you

adesso no non voglio
piů difendermi
supererň dentro
di me gli ostacoli...
i miei momenti piů
difficili per te

there is no reason
there's no rhyme:
it's crystal clear
I hear you voice and all
the darkness disappears
every time I look
into your eyes
you make me love you

questo inverno finirŕ
I do truly love you
fuori e dentro me
how you make me love you
con le sue difficoltŕ
I do truly love you
I belong to you
you belong to me
forever

want you
baby I want you and
I thought that you should
know that I believe
you're the wind that's
underneath my wings
I belong to you
you belong to me

ho camminato su
pensieri ripidi
you are my fantasy
per solitudini
e deserti aridi
you are my gentle breeze
al ritmo della tua passione
oro io vivrň
and I'll never let you go
l'amore attraverserň
you're the piece
that makes me whole
le onde dei suoi attimi
I can feel you in my soul
profondi come oceani
vincerň per te
le paure che io sento

quanto bruciano dentro
le parole che non ho
piů detto, sai...
want you
baby I want you and
I thought that you should
know that I believe
lampi nei silenzio siamo noi
I belong to you
you belong to me

you're the wind that's
underneath my wings
I belong to you
you belong to me
adesso io ti sento
I will belong forever
to you