// (= Whatever people say that I am,That's what I'm not =)

(= Whatever people say that I am,That's what I'm not =)

23.12.2007., nedjelja

Here without you...

A hundred days had made me older
since the last time that I've saw your pretty face

A thousand lights had made me colder and I don’t think I can look at this the same

But all the miles had separate
They disappear now when I’m dreaming of your face

I’m here without you baby
but your still on my lonely mind
I think about you baby
and I dream about you all the time
I’m here without you baby
but your still with me in my dreams
And tonight it’s only you and me

The miles just keep rollin
as the people either way to say hello
I've heard this life is overrated
but I hope that it gets better as we go

I’m here without you baby
but your still on my lonely mind
I think about you baby
and I dream about you all the time
I’m here without you baby
but your still with me in my dreams
And tonight girl it’s only you and me

Everything I know,
and anywhere I go
it gets hard but it won’t take away my love
And when the last one falls,
when it’s all said and done
it get hard but it won’t take away my love

I’m here without you baby
but your still on my lonely mind
I think about you baby
and I dream about you all the time
I’m here without you baby
but your still with me in my dreams
And tonight girl it’s only you and me

The hottest songs from 3 Doors Down
- 22:32 - Komentari (112) - Isprintaj - #

08.12.2007., subota

Sv.Nikola nije sačuvao jaja =)

Eyyy piplovi, nisam dugo pisala.nutnaughty
zubo joj što volim koristiti ove smajlije ^^
u ovih skoro pa mjesec dana bilo je svega ali neda mi se pisat.
pa ću vam samo reći kak nam je bilou školi za sv.Niđunaughty
dolje u hodniku naše "drage" ekonomske škole prodavale su se šibe, svjeće itd. svi normalni kupili su šibe a samo anita o. ne ona je morala kupiti svjeću bangheadbang
čim smo kupili šibe otrčali smo do razreda i blago rećeno počeli smo se šibat hehehe.nutnaughty
većina u našem razredu su cure pa je odmah jasno tko je više baja popušio tntntn DEČKI. <= luzeri no dobro..... nećemo ih sramotit.....
ili... a ne znam... ma hoćemo.
jučer su dva dečka dobila po jajima. jedan od cure a drugi od dečka hehehzubozubozubozubozubozuborofl
ante je udario anu po ramenu a ona mu je to vratila "milim" udarcem po jajima, auč to je bolilo,a pod tjelesnim je pulja simu loptom po jajima. jučer je stvarno bio dobar dan u šk. .... nemam više inspirejšn... vidimo se kiss kisscerekcerekkisscrydeadmahwave

I POSEBAN POZDRAV:
cijelom 1.g
i bivšem 8.a

- 15:09 - Komentari (94) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (4)
Kolovoz 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga

Linkovi