Design © Morrigan.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni!!!!!!

Dress Up Games, Glitter Graphics, Myspace Glitters, Myspace Graphics from Dollielove.com


Ja sam Ivana. Imam 15 godina. Moj horoskopski znak je bikheadbang. Uglavnom navijam za DINAMO i JUVENTUS. Slušam narodnjake ali mogu poslušat i nešto domaće. Imam hrpu naj pjevača i pjesama koje ću većinom tu pisat (ak će mi se dat).Naj frendice: Melita i Martina. Mislim da mi je život u zadnje vrijeme postao čak i zanimljiv.nut I uglavnom to je to.


Dress Up Games, Glitter Graphics, Myspace Glitters, Myspace Graphics from Dollielove.com


Melita
Dobra frendica,
Sluša narodnjake
Rođena je 10.10.1991.
Horoskopski znak: vaga
Navija za Barcu
Naj igrači:Kaka,
Christiano Ronaldo
Naj broj: 10
Naj pjevač: Mile Kitić
wave



Dollielove.com - Dress Up Games, Cartoon Dolls, Glitter Graphics, Myspace Graphics, Layouts and more!


BlinkieBitch.Com - Cutest, Hottest Free Blinkies! - Image Hosted by ImageShack.us





Scrollbars By DollieLove.Com

Image hosting

Image hosting



VOLIM
HONDU


Linkovi


Anime and Cartoon Dolls from Dollielove.com




Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Dress Up Games, Glitter Graphics, Myspace Glitters, Myspace Graphics from Dollielove.com


Melita
Dobra frendica,
Sluša narodnjake
Rođena je 10.10.1991.
Horoskopski znak: vaga
Navija za Barcu
Naj igrači:Kaka,
Christiano Ronaldo
Naj broj: 10
Naj pjevač: Mile Kitić
wave



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws

Generate Your Own Glitter Graphics @ GlitterYourWay.com - Image hosted by ImageShack.us


Cute Cursors from Dollielove.com

...umirem, umirem majko...

srijeda, 04.10.2006.

Ajoj................

Sad stvarno nisam bila 100 godina na internetu. Ne znam kaj da pišem... Uglavnom krenula sam u zrakoplovnu, užasno mi je žao što nisam u elektro tehničkoj ili nekoj tam školi. Mislila sam da će mi razred bit koma ali zapravo nije, svi smo se skompali i nije mi ni tak loše, ali bakarić mi ipak fali (zapravo neki ljudi koji tam idu). Nije da u zrakoplovnoj nema zgodnih dečkiju ali meni su ipak zgodniji automehaničari. Krenula sam fenomenalmonut, već imam par kolaca ali nema veze. Tak mi fali kumičić tj. osobe koje sam prošle godine tamo susretala. Sad kad idem u školu nemam više taj feeling koji sam imala u osnovnoj, jedva sam čekala da dođem u školu, a sad mi je svejedno. Jebi ga, život je takav. Nadam se da će bit bolje. Ajmo sad nešto malo sretnije.Jedva čekam subotu, Martinin, Melitin i Miletićev rođendan, 100% sam sigurna da će bit fenomenalno. Danas smo bili u kučici i kao ovi su trebali pospremat za subotu ali više smo se zajebavali nego čistili. Inače sad bi trebala učit kemiju i povijest ali me jako ˝boli˝glava pa ne mogu. Sutra imamo tjelesni, u bakariću, ali ne znam dal ću ić bilo bi mi bolje sjest u avigor i pustit si umirem majko i majko stara. Ne znam kaj ću.............. Ah, idem moram ić ˝učit˝ ( idem gledat tv)..... Pusa Tini kojoj je danas rođendan SRETAN ROĐENDAN, TINA , a i ostalima.....Meliti i jednom koji me ne podnosi veliki pozdravwavemahwavemah

|20:51| Komentari|0| Isprintaj| #| Na Vrh|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.