Veco se blogira

srijeda, 02.05.2007.

Vrijeme je...

Vrijeme je....
A za kaj?...
Ma za novi post...
Ali o čem buš pisal?...
Ma o svemu...
Ajd onda...
Evo baš budem...
Da dobro sam, hvala na pitanju... Da u pravu si, moglo bi i bolje, ali nesmijem i ne želim se žaliti...
Ma kaj bi bilo novoga.. Ili možda ipak ima toga...Ma ima, ima... Ni ne stane sve tu kaj bi napisal...
Kaj veliš?.... Da rečem samo jednu stvar... Hm, a koju da ti izdvojim...
E znam, ova je bila jedna od boljih... Bili smo u Vž prošle nedjelje... Nije mi se baš dalo ići, jer sam trebal ić na krstitke i utakmicu i... No ipak sam išel... Ma da, znaš mene...
No, i tak smo mi išli na taj neki festivalek i baš mi je dobro bilo, morem ti reći... Ne tolko festival kao festival, nego moja ekipa idruženje..
Znaš meni ti nema većeg gušta nego se tak skupiti s njima, pa se onda lupi zafrkancija... I prije festivala, i pod festivalom, a i nakon...
A kak je prešel festival, pitaš?... Pa bilo je dobro... bili smo jedni od boljih... A kaj, moram biti malo i neskroman... nebum to za stalno tak...
I kaj je još bilo?... Paaaa bila je krizma prošle subote...
No, a kaj to ima veze s tobom?... No nema neke direktne veze, no lepo je videti poznate ljude da se krizmaju ili su kumovi...
Da, bili su svi lepo oblečeni, dostojanstveno, profinjeno i stilski odmjereno... Skoro pa svi...
A skužil si da ja volim komentirati kak su ljudi oblečeni... Pa to mi je nekak fora...
Kaj, zakaj?... Zato jer imam ukusa za lijepe stvari... I ne, nisam to sam sebi rekel... Drugi su mi to rekli...
Veliš opet sam neskroman... Ma neee, samo govorim istinu i iznosim verificirane i argumentirane činjenice....
Kak misliš, koji su mi argumenti?... Ajd probaj ti ući u dućan i u svakome u 95% slučajeva otprve izabrati jednu stvar koja ti se sviđa i onda skužiti da je to skoro najskuplja stvar u dućanu...
A neznam, zakaj se onda nekad bezveze oblečem...to su valjda oni dani u mjesecu...

I meni je dosta o toj temi...
Da, sad sam na poslu... I to cijeli dan... Mijenjam kolegu... Da zbilja, viš kak dosada tjera čovjeka da piše gluposti...
Ma nisu gluposti...
No nije tak ni dosadno na poslu... Uvijek se nekaj događa... jest, u malo rijetkim intervalima, ali....
Žal mi je kaj danas nebum mogel ići na tekmu... Slaven - Dinamo... Ma znam, nebu danas baš napeto, ali ipak...Dinamo je Dinamo...
Bum nadoknadil taj manjak dnevne doze nogometa, navečer pred televizorom, nadam se...

I kaj bum za kraj rekel... Pa nikaj posebno... Osim da lijepo pozdravljam sve svoje prijatelje i drage ljude koje nosim u srcu...
Da, mislim da budu oni znali, na koga se to odnosi...
Ne, nebum ih sad nabrajal... No, nema ih tak puno da ih nebi mogel nabrojati, al su zato i posebni...
Znaju oni da ih ja volim i da se za njih molim.... I dok pjevam i dok travu kosim, da ih u srcu nosim...
Znam da je luda rima.... Ali štima...

No dobro, evo... Ali samo dvije slike...dosta je...
Da, znam...pobjeđujemo... Zato i jesu tak velike slike...


Neee, nisam prestal gledati formulu 1... budem ja pisal i o njoj... i o Barceloni naravno... Ej, pa neke stvari se ipak ne mijenjaju...

- 08:54 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • malo za zafrkanciju, neka moja razmišljanja

    Free Site Counters

    hit Counter

Linkovi

  • Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr

    Kićo ... Frend iz "Stepinčeve mladeži"... suautor ovog bloga

    ICEgirl ... cura iz "centra svijeta" koja navija za Schumachera...fora blogić

    Štefan ... veliki Ferrarijev fan...kolega, po tome...

    Stepinčeva mladež ... sve vam naziv govori




    Look up in the sky Michael...
    ...that's the only one thing...
    ...bigger than you!

  • Mes que...
    Image Hosted by ImageShack.us
    ...un club!