Veco se blogira

ponedjeljak, 19.03.2007.

Nije to to...al' nek

Dragi blogopisači i blogočitači...
Nakon 4 mjeseca...nakon zbilja dužeg vremena, vraćaju se moji postevi ponedjeljkom...a naravno tema je: FORMULA 1!!!

Jučer je započela nova sezona...prva bez GAZDE MICHAELA....usudil bi se reći, da kak se godine broje prije Krista i poslije Krista, tak bude i u formuli slično išlo....Prije Michaela, i poslije Michaela...
Pobjednik jučerašnje utrke je, a to vjerujem već svi znate, Kimi Raikkonen za Ferrari...dakle, nije moglo bolje početi za moju momčad...premijerni nastup za Scuderiu, i Kimi odnosi pobjedu...sjajno, zakon, odlično...bravo majstore...

ALI...(uvijek ima ali)... meni nije To to... nekaj mi je falelo tijekom utrke... nekak je bilo prazno...
Finac je pobjedil, ali tu nije bilo skakanja po podiju, grljenja s članovima momčadi, nije bilo poznatog dirigiranja tijekom talijanske himne...
Naviknul sam da dok GAZDA pobijedi, onda on zbilja pokaže kolko je zadovoljan...nekad više, nekad manje...ali uvijek si mogel skužiti, a da ni nisi glegal utrku, po GAZDINOJ faci, vidlo se kak je bilo prešlo...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

A Kimi je eto tek nekak...leden...zato ga i zovu "Ice man"...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Ma ustvari kaj ja pričam...Dobar je Kimi...ustvari ne da je dobar, nego je NAJBOLJI vozač danas...e kaj bu frcalo, dok se on privikne skroz na momčad...dok se skompa s njima...skakal bu on itekak, no sad je takakv i takvog ga moram prihvatiti...nadam se da bu nama navijačima ferrarija, pružil puno trenutaka za proslavu...a onda ako on neće skakati, bumo mi umjesto njega...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Dakle i službeno proglašavam, da je moj novi favorit u F1 "ice man" Kimi...
E pa, forza Kimi

A Michael je naravno 4ever!!!

Lepi vam pozdrav...a svim Josipama, Josipima, Jožama, Joškama...želim sretan imendan...

- 09:02 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • malo za zafrkanciju, neka moja razmišljanja

    Free Site Counters

    hit Counter

Linkovi

  • Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr

    Kićo ... Frend iz "Stepinčeve mladeži"... suautor ovog bloga

    ICEgirl ... cura iz "centra svijeta" koja navija za Schumachera...fora blogić

    Štefan ... veliki Ferrarijev fan...kolega, po tome...

    Stepinčeva mladež ... sve vam naziv govori




    Look up in the sky Michael...
    ...that's the only one thing...
    ...bigger than you!

  • Mes que...
    Image Hosted by ImageShack.us
    ...un club!