Veco se blogira

ponedjeljak, 12.03.2007.

Mali - veliki svijet

Pozzdrav blogoljuppffssi...
Ponedjeljak je, novi radni dan u novom radnom tjednu...
Nekad je dobra tradicija bila kod mene bila da ponedjeljkom napišem novi postek...
Dobre običaje treba čuvati i obnavljati...pogotovo kad se evo bliži nova sezona formule 1..wink
Kaj sam imal na poslu sam obavil, pa sad imam vremena vam pisati kratko...
Još 6 dana do formule, a do tad bum pisal o meni fascinantnim podacima i usporedbama..

Našel sam ovih par slika, na kojima je prikazan planet Zemlja u usporedbi s ostalim planetama našeg Sunčevog sustava i oslatim zvijezdama..

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Naš planet u usporedbi sa susjednim nam planetima

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Zemlja u usporedbi s ostalim planetima našeg sustava

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Naš planetek u usporedbi sa Suncem...da mi smo ona mala mrvica kaj strelica pokazuje

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Naše sunčeko kraj ostalih "sunčeka", da ih tak nazovem...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
I za kraj, Sunce kraj giganata...da, Sunce se jedva vidi, ako ga vidite uopće...

Gledam ja te slike i mislim si o svima nama: ČOVJEK, ČOVJEK, KAK SI MALI,...AL ono full si MALI...

A to je samo mali dio kaj smo mi uspjeli doznati...gdi je tek sve ostalo...yes

No bez obzira na to kaj smo mali, sposobni smo činiti velika djela...djela ljubavi, dobrote, prijateljstva, milosrđa...a sva ta djela veća su i od najvećeg planeta ili čega drugog...yes

A Isus, od svih tih čuda svemira, nas voli najviše...font>
U tom duhu i s tom mišlju vas pozdravljam... i ne zaboravite, korizma još traje, još ima nade za nasyessmijehwinkmah

- 12:16 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • malo za zafrkanciju, neka moja razmišljanja

    Free Site Counters

    hit Counter

Linkovi

  • Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr

    Kićo ... Frend iz "Stepinčeve mladeži"... suautor ovog bloga

    ICEgirl ... cura iz "centra svijeta" koja navija za Schumachera...fora blogić

    Štefan ... veliki Ferrarijev fan...kolega, po tome...

    Stepinčeva mladež ... sve vam naziv govori




    Look up in the sky Michael...
    ...that's the only one thing...
    ...bigger than you!

  • Mes que...
    Image Hosted by ImageShack.us
    ...un club!