Veco se blogira

srijeda, 07.02.2007.

Greetings & salutations...

Greetings and salutations blogeri i čitači...
Vrijeme je za novi post...
Jooj jedva čekam da počne nova sezona Formule 1 pa da imam o čemu konkretno i redovito pisati...
Mislim mogu ja i ovak o nečem pisati...ali si nekak mislim pa kaj ljude zanima kaj se meni događalo u ovih par dana...
Al onda opet, da ne filozofiram o nekim temema, pišem o svojim događanjima...
"Stepinčevi dani" još traju, ali su zato "Stepinčeve note" gotove...
Ljudi si misle da tu nema nekog posla oko organizacije...malo složiš pozornicu, malo počastiš ljude, ospratiš ih i bok...ali brus..ima tu još tolo zakulisnih sitnica bez kojih niti jedna glavna stvar nebi mogla funkcionirati...od štampanja zahvalnica, pripremanja hrane, čišćenja, obavještavanja i okupljanja ljudi za pomoć, slikanja, stavljanja tih slika i izvještaja na internet, pomoći kod rasvjete i razglasa, pa onda i samog nastupanja, a prije toga i vježbanja pjesme u zadnji trenutak, pa nakon jedne večeri malo odahneš...a onda se sjetiš još samo 3 večeri...
No ništ to meni nije teško...Bogu hvala ak ikak mogu pomoći u nečem takvom...
I Bogu hvala također kaj je sve dobro prošlo...svi gosti su lijepo pjevali, bili zadovoljni gostoprimstvom, hranom i ostalim...a to je na kraju krajeva i najvažnije...da ljudi budu zadovoljni i da dođu ponovno i druge godine...
U petak je na misi pjeval biskupijski zbor mladih...zbilja su dobro pjevali...
A ubuduće ako Bog da budu pjevali još i bolje...zakaj???
Zato jer su pozvali Daliju i mene da im se pridružimo...
Nekak sam baš ponosan i sretan zbog toga...ipak ne zovu bilo koga, pa se onda osjećam privilegirano...
Nadam se samo da bum uspjel odazivati se na njihove probe i nastupe...jer ipak su mi moji zborovi doma na prvom mjestu...i ako se poklope termini...sorry biskupijski zbor...
No dobro...sad jedna skroz druga tema...danas sam na jednom forumu naletel na temu: Koji vam je crtić najdraži?
I onda si ja razmišljam...pošto obožavam gledati crtiće i animirane dugometražne filmove...zbilja koji je meni crtić najdraži...
Evo te top liste...uz napomenu da je to tek okvirna lista i da sam navedene izdvojil samo zato jer sam odlučil tu listu napraviti...neki drugi dan bi lista bila i drugačija jer su svi animirani filmovi meni dragi...
BR. 3: "Hoodwinked" iliti "Tko je smjestio "Crvenkapici"...urnebesno smiješan filmek...od priče preko likova...ma sve...legendarna vjeverica i jarac...antologija...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

BR.2: "Finding Nemo" iliti "U potrazi za Nemom"...dirljiva obiteljska priča, presječena sa par fenomenalnih fora i naravno legendarni morski psi vegetarijanci...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

BR.1: "Cars" iliti "Auti"...odlična priča, poučna, sjajna ideja s autima, pregršt fora...fićek koji obožava Ferrarije i sve vezano uz njih...i na kraju se onda još pojavi lik Michaela Schumachera u jednoj od meni najsmješnijih scena ikad u crtićima napravljenoj...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Lightneen McQueen i Sally - zaljubljeni par u filmu...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Hudson i Mater...ozbiljan i komični lik u priči...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargeSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Luigi i Guido...likovi koji vole Ferrarije više od mene...nemreš vjerovat da tak netko uopće i postoji...

Eto to su top 3, a gdi su još Ice age 1 i 2, Brother bear, Emperors new groove, Robots,...

Ajd dosta za danas...čujemo se uskoro...budite mi dobri i pozdravljeni...

- 19:00 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • malo za zafrkanciju, neka moja razmišljanja

    Free Site Counters

    hit Counter

Linkovi

  • Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr

    Kićo ... Frend iz "Stepinčeve mladeži"... suautor ovog bloga

    ICEgirl ... cura iz "centra svijeta" koja navija za Schumachera...fora blogić

    Štefan ... veliki Ferrarijev fan...kolega, po tome...

    Stepinčeva mladež ... sve vam naziv govori




    Look up in the sky Michael...
    ...that's the only one thing...
    ...bigger than you!

  • Mes que...
    Image Hosted by ImageShack.us
    ...un club!