Veco se blogira

četvrtak, 25.01.2007.

Ste živi???

Dragi moji čitatelji...
Evo novoga posta od mene...na vaše veliko olakšanje, ovaj put nebum pisal o formuli ili Schumacheru koji je btw. još uvijek apsolutni "GAZDA" smijeh...nego bum pisal o...ma neznam ni sam o čemu...
Vidim da i drugima to pali, pa bum i ja probal...
Kod mene vam nema ništ novog...sad sam u uredu, došel sam pomoći župniku oko priprema za "STEPINČEVE DANE"...pisal sam pozivnice, a ima tu još dosta drugih stvari i sitnica, pa onda ja eto pomažem, dok sam doma, prije nego odem na posel...
Na poslu je sve relativno OK...prekjučer smo dobili u prodaju dres Hrvatske rukometne reprezentacije...baš je lepi uživo...nema odštampane brojeve ni reklame ko dresovi kak naši "pakleni" (btw. mrzim taj naziv) nose ali je baš fora...100% sam siguran da smo jedini u Koprivnici gdje se može kupiti taj dres...baš smo glavni...
Prošle nedjelje, nas par mladih se zaputilo u Varaždin glet naše Terziće iz Rovinja...nemojte me pitati kojim povodom su oni tam bili jer nisam siguran, ali je imalo veze sa jednom Svetom časnom sestrom...utemeljiteljicom časnih sestara Uršulinki...
No uglavnom, nas 8-mero se potrpalo u jedan kombi i zaplovili mi u barokni grad...pojeli smo si sladaća, poslušali Terziće i ekipu kojih 15-ak minuta, digli se i otišli doma...bitno da smo pokazali da smo ekipa za akciju...
Ovaj vikend smo rekli da pemo u Zagreb, i to k "Vinceku" na kolače i nakon toga doma...kaj mislite, bumo mi to napravili??? smijehyessmijehludsmijeh
Ko bi nas znal...da bar odemo...možda smo i dovoljno ludi...bar neki...
Kaj da vam još velim...Jučer se malo zabijelila Podravina, ali to bu kratkog vijeka...no meni snijeg uopće ne fali...baš mi je super ovo vrijeme...jučer sam šetal po gradu..tražil nekaj za obleči da si kupim...i sam si kupil????...no
Ko mi kriv kad sam izbirljiv ili kaj krenem gledat popuste dok su već skoro gotovi...
Ajd dosta sam pisal...možda (iskreno se nadam) vam bum nakon ovog vikenda imal kaj doživljajnoga za pričati/pisati...baš mi se jedu kolači u "Vinceku"...wink
Lipi vam pozdrav...
Evo vam i jedne lijepe slike...mene na njoj nema jer me nisu htjeli...al dobro...
Btw...SCHUMACHER JE JOŠ UVIJEK GAZDA...smijehwinkyes

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

- 11:39 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • malo za zafrkanciju, neka moja razmišljanja

    Free Site Counters

    hit Counter

Linkovi

  • Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr

    Kićo ... Frend iz "Stepinčeve mladeži"... suautor ovog bloga

    ICEgirl ... cura iz "centra svijeta" koja navija za Schumachera...fora blogić

    Štefan ... veliki Ferrarijev fan...kolega, po tome...

    Stepinčeva mladež ... sve vam naziv govori




    Look up in the sky Michael...
    ...that's the only one thing...
    ...bigger than you!

  • Mes que...
    Image Hosted by ImageShack.us
    ...un club!