Veco se blogira

srijeda, 03.01.2007.

ČESTITKAAAA...

Veli se da za dobre želje nikad nije kasno, pa vam ja evo sa malim zakašnjenjem, ali s jednakom voljom želim SRETNU, USPJEŠNU I PRIJE SVEGA BLAGOSLOVLJENU NOVU NAM GODINU!!!wink
Živjeli mi svi 100 godina, a onda kud koji...smijeh

Evo ovih dana sam dosta rastrgan...od jučer me čopilo grlo i kašalj, danas me vjerojatno temperatura puca (nisam izmjeril)...i tak sve po malo...noa ja velim...SAMO DAJ...i nedam se
Jer obveze se nemru odgoditi, a i neke stvari su puno jače od zasad malene groznice i grlobolje...ipak se nadam da bu samo na tome i ostalo...

Novu godinu sam dočekal u pastoralnom...i bilo mi je odlično...jyesest da sam se razbil s motorom dok sam išel NA doček..da dobro piše...dok sam išel na doček...ali to me nije spriječilo da se zabavim...bitno da sam mogel još uvijek plesati nakon pada...
Onda je došel drugi dan...čak i nisam bil tak umoran (ili bolje reći, nisam si štel priznati da jesam)...i nova godina ko da i nije došla...
Na dočeku nam se pridružil i jedan pajdaš iz Poljske...pazi koja je to volja, da je on sam došel s autom k nama u posjet i na doček...

Marcin this few lines I'm writting for you:wink
Thank you for coming to our little town. You are really one hell of a guy...
Your trip to Croatia proves us how much you care for us...
Thank you for coming and honored us with your presence...
Hope to se you soon...

Eto tolko od mene...sad pem začas na probu...
E da, da ne zaboravim..danas je rođendan trima osobama kojima ovim putem čestitam i želim sve najbolje...
1. je Ana Kovačic..ona bu čak možda i pročitala ovo...smijeh
2. je naš župnik vlč. Krunoslav Pačalat...sve najbolje velečasni...smijehsmijeh
3. osoba je,...ajd pogodite...ajde ajde, nije uopće teško...ima ga na svakom ćošku ovog bolga...da da... Michael Schumacher...on definitivno nebu pročital ovu čestitku, al ipak red je red...Happy birthday Michael...smijehsmijehsmijeh

E sad je ovaj post za ozbač gotov...yes
Lipi vam pozdrav i Bog vas blagoslovio...wavemah

- 17:46 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • malo za zafrkanciju, neka moja razmišljanja

    Free Site Counters

    hit Counter

Linkovi

  • Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr

    Kićo ... Frend iz "Stepinčeve mladeži"... suautor ovog bloga

    ICEgirl ... cura iz "centra svijeta" koja navija za Schumachera...fora blogić

    Štefan ... veliki Ferrarijev fan...kolega, po tome...

    Stepinčeva mladež ... sve vam naziv govori




    Look up in the sky Michael...
    ...that's the only one thing...
    ...bigger than you!

  • Mes que...
    Image Hosted by ImageShack.us
    ...un club!