Veco se blogira

petak, 03.11.2006.

Nema labavo!!!

Spremam se ja krenuti na posel, kad ono počne mećava...
Kaj ve?...rolleyes
Niš, mislim si...z biciklom nejdem sigurno, jer već lagano i kasnim, a i vjetar puše...headbang
Nema druge..."crna strijela" ( a.k.a. moj skuter) kreće u akciju...yes
Zimska jakna, kaciga, rukavice...i nema tog snijega da me zaustavi...wink
Zakon je bilo...snijeg se lijepi za vizir...ništ ne vidim...skliska cesta...vozim se ko po ledu...idemooo, mislim si ja...wave
Nema predaje...
I sve je Bogu hvala dobro prošlo...yes
Jest da sam izgledal ko snjegović...no bitan je doživljaj i feeling nakon takve vožnje...
E, da..na jedom raskršću je bila i saobraćajka...policija vodi očevid, a ja šajbam kraj njih ko veliki...nut
Niš im nije jasno, kaj ovaj bedak na skuteru dela...eekali njima i inače nije ništ jasno, tak da...wink
Ispričavam se na ovoj šali...

I eto, sad sam na poslu...ljudima se baš neda ići kupat po ovakvom vremenu, pa nemam baš kaj za delat...no

Ako ste slučajno mislili da nebu objavljena ni jedna GAZDINA slika...zaribali ste se yes...

Evo dvije vrhunske...i to je to...čujemo se...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service


Inače, pala mi je na pamet ideja, da bi se bar jedan od utrka Formule 1 mogla voziti po snijegu...zakon kaj ne?
KAJ NE?!?

- 15:25 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • malo za zafrkanciju, neka moja razmišljanja

    Free Site Counters

    hit Counter

Linkovi

  • Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr

    Kićo ... Frend iz "Stepinčeve mladeži"... suautor ovog bloga

    ICEgirl ... cura iz "centra svijeta" koja navija za Schumachera...fora blogić

    Štefan ... veliki Ferrarijev fan...kolega, po tome...

    Stepinčeva mladež ... sve vam naziv govori




    Look up in the sky Michael...
    ...that's the only one thing...
    ...bigger than you!

  • Mes que...
    Image Hosted by ImageShack.us
    ...un club!