Veco se blogira

ponedjeljak, 16.10.2006.

Živi bili pa vidjeli...

Hello beautyfull people mah...nije bilo formule ovaj vikend ali to nije razlog da nebude i novog posta...jer ipak je još jedan tjedan za nama...za mene dosta uspješan, jer sam naime dobil posao i za par dana startam i samim time otvaram novo poglavlje svog života...bit će vrlo zanimljivo nadam se...o samom poslu bu još riječi jednom drugom prilikom...yes
Kak i cijeli tjedan, tak je i ovaj vikend bil relativno zanimljiv i ispunjen...imal sam dosta posla, malo se družil s ekipom...bil sam na kupanju i brzo mi prošlo vrijeme...
No ipak nebi ja bil ja, da ne napišem nekaj i o formuli...winkupravo sam pročital da je Ferrari napravil motor za bolide za posljednju utrku koji se bu vrtil na 20,000 okretaja/min...ljudi moji to je brutalna zvjerka...to si mogu priuštiti, jer je još jedna utrka do kraja i nemaju baš puno kaj izgubiti...idu na sve ili ništa...pogotovo jer je utrka za vozački naslov već odlučena...Alonso i njegov team pripremaju bolid koji možda nebu tak brz, ali sigurno nebu ni zakazal...tak da oni igraju na ziher...niš ne prepuštaju slučaju...ajd živi bili pa vidjeli, kak bu i ta zadnja utrka završila...još jednom da se nauživam GAZDINIH majstorija i njegove veličanstvenosti...pa da ga sa cijelim svijetom uz pljesak ispratim na zasluženi odmor...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Eto, tolko o formuli...evo i još par viceva za kraj...pa se onda čujemo nekad ubrzo nadam se...lipi vam pozdrav i Bog vas blagoslovio posjetitelji moji...

Screen saver
Poživio Bill Gates sto godina, kada dođe vrijeme da ode na onaj svijet. I čeka on tako u čistilištu kad se pojavi Bog osobno.
"Dakle, Bille, malo sam zbunjen. Ne znam gdje bih te stavio. Istina da si zadužio čovječanstvo što si stavio kompjuter u skoro svako domaćinstvo svijeta, ali s tim si donio i brdo nevolja. Svejedno, napravit ću iznimku i dopustiti ti da sam odabereš".
"Dobro, hvala, ali koja je razlika?"
"Evo, pa ti pogledaj. Prvo pakao."
I pogleda Bill pakao. Čisto, lijepo, mirisno, pješčane plaže i kristalno bistro more, komadi trčkaraju, vrište od smijeha...
Bill očaran kaže:
"Pa ovo je sjajno. A raj?"
"Pogledaj i raj", kaže Bog.
Visoko na nebu, par slatkih anđelčića svirucka harfe i leprša po oblacima. Bill gleda razmišlja i kaže:
"Mislim da je ipak bolje u paklu. Biram pakao".
"Dobro, kako god želiš".
I pošalje on Gatesa u pakao. Nakon dva tjedna posjeti Bog Billa u paklu. A tamo Bill u vreloj mračnoj pećini sav u teškim lancima šiban od dva demona, vatra suklja, tutnje narodnjaci...
"Što je Bille, kako je?"
Bill totalno izmučen i razočaran odgovara:
"Kako, kako je? Pa jezivo je, nije uopće onako kako sam očekivao.
Gdje su one predivne plaže i komadi i kokteli i sve..."

Bog se nasmiješi i kaže:
"E, sinko. To ti je bio screen saver". wink

Kapetan prekooceanskog broda dobija brzojav iz budućnosti, pročita ga i objavi putnicima:
• Dragi putnici, stigla je jedna dobra i jedna loša vest. Što želite prvo da čujete?
• Hocemo prvo dobru vijest! - svi uglas.
• Dobili smo 11 OSKARA...

- 10:46 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • malo za zafrkanciju, neka moja razmišljanja

    Free Site Counters

    hit Counter

Linkovi

  • Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr

    Kićo ... Frend iz "Stepinčeve mladeži"... suautor ovog bloga

    ICEgirl ... cura iz "centra svijeta" koja navija za Schumachera...fora blogić

    Štefan ... veliki Ferrarijev fan...kolega, po tome...

    Stepinčeva mladež ... sve vam naziv govori




    Look up in the sky Michael...
    ...that's the only one thing...
    ...bigger than you!

  • Mes que...
    Image Hosted by ImageShack.us
    ...un club!