Veco se blogira

utorak, 20.06.2006.

Da, da...još sam tu...

...neki ljudi su me pitali, zakaj više ne pišem ništ na blogu. Vele da su se zabrinuliyes...no evo me, tu sam...iskreno da velim, nisam imal neke inspiracije ili motivacije da bi pisal, zujo a nisam imal ni o čemu posebno...ništ se novoga kod mene nije dogodilo, nismo nikam išli, a o nogometu svi pišu, tak da nema smisla da i ja još počnem...ionak bi se samo srdil na naše...noa to mi se pak neće...
Svima nam je vruće...nekima više nekima manje...trebal sam s ekipom ići na kupanje, ali sam zaboravil da već neku drugu obavezu imamo, pa nam je to propalo...nadam se nekom boravku na moru, na par dana pa da se malo osvježim u dobrom društvu s prijateljima...no vidjet ćemo kaj bu od toga...
...inače, ovih dana smo se dosta puta našli kaj smo si odšpilali tekmu nogača...imam filing, da kak čim više igram, tim više i duže mogu trčati i izdržati tekmu...i to samo za par dana...možda se koji put dosta ne zalažem, pa mi je zato lakše...ko zna...a kaj mi to vredi, kad fulam nemoguće stvari...znam se rasrditi na neke suigrače, mad...a onda sam tak fulam da bi se najrađe istjeral van...headbang...i kaj da mi čovjek veli...
Ako bude još koji turnir kraj pastoralnog, nadam se da se bumo pokazali u boljem svjetlu nego na prvom...ono zbilja nije imalo smisla...i tak, eto nekaj sam malo napisal...bum još i više dok bu prilike...i razloga, a do tadwavemahwavemah

P.S. Ovo moram objaviti jer mi se baš zdopala fotka...kaj sve dečki nebi napravili za nogomet i svoje cure...čak i pred cijelim svijetom...lik je totalno glavni...nadamo sa da se i Antoniji dopalo i da ga je uslišala...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

- 09:16 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • malo za zafrkanciju, neka moja razmišljanja

    Free Site Counters

    hit Counter

Linkovi

  • Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr

    Kićo ... Frend iz "Stepinčeve mladeži"... suautor ovog bloga

    ICEgirl ... cura iz "centra svijeta" koja navija za Schumachera...fora blogić

    Štefan ... veliki Ferrarijev fan...kolega, po tome...

    Stepinčeva mladež ... sve vam naziv govori




    Look up in the sky Michael...
    ...that's the only one thing...
    ...bigger than you!

  • Mes que...
    Image Hosted by ImageShack.us
    ...un club!