Veco se blogira

četvrtak, 08.06.2006.

Ak već dobro ne igraš...

...onda barem dobro izgledaj.
SVJETSKO PRVENSTVO u nogometu samo što nije počelo...doslovno se sati odbrojavaju do tog trenutka. Kakav bi ja to bloger bil, kad nebi bar nekoliko rečenica posvetil i tom velebnom događaju.
No ja nebum komentiral momčadi, igrače, taktike...jer ionak svi "bolje igraju od igrača koji su izabrani i svi su pametniji od svojih nacionalnih izbornika"...ukoliko niste primjetili SARKAZAM u ovoj posljednjoj primjedbi, onda ga ja evo ističem...i zato ja neću komentirati ono za kaj su drugi plaćeni da rade. Ja vjerujem da znaju kaj rade i to mi je dosta...
Ja sam odlučil prikazati vam dresove pojedinih nacionalnih momčadi...izabral sam otprilike one najdojmljivije i meni najljepše...no da se razmemo, svaki dres je na svoj način lijep, i za svaku zemlju on predstavlja nekaj posebnog i značajnog...zato je ovaj moj izbor vrlo subjektivan...od 32 momčadi izabral sa ih 20-ak. Zanimljivo je kak se poklopilo, da mi se zdopadaju dresovi onih momčadi za koje i navijam...uz Hrvatsku naravno...
Pa evo ih...

Prvo da predstavimo našu skupinu:
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
...Naša šahovnica, pa Brazil, "klokani" i Japan

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting ServiceSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting ServiceSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
...Ne baš maštoviti, ali ipak lijepi dresovi Njemaca, Amerikanaca i Engleza...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting ServiceSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
S crvenom bojom, u bilo kojoj nijansi, kod mene nemreš fulati,
pa su zato tu Portugalski, Češki...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting ServiceSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Švicarski, i među crvenima najljepši - Španjolski - dresovi...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting ServiceSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
naranđasti Nizozemci, uvijek žuti Šveđani,...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting ServiceSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
...prepoznatljivi Argentinci i pomalo smiješni Ukrajinci...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Drugi po redu meni najljepši...Francuski dres...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting ServiceSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
...i najljepši dres u izboru stručnog žirija...mene...ITALIJA...domaći i gostujući...svejedno je...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
...a sa otisnutim brojem još su i ljepši...

Eto, to bi bilo to...ima zbilja svakakvih kreacija i boja. Kod nekih momčadi, čak su gostujući dresovi ljepši od domaćih...ali nisam štel još i to pokazivati...dosta je i ovo...ako neko misli da ima i ljepših, a sigurno i ima, samo nek mi rekne i ja ga bum objavil...
Uživajte u vrhunskom nogometu, navijajte za svoje favorite i čujemo se uskoro...lijepi vam pozdrav i Bog vas blagoslovio, čitatelji moji...


- 10:17 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • malo za zafrkanciju, neka moja razmišljanja

    Free Site Counters

    hit Counter

Linkovi

  • Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr

    Kićo ... Frend iz "Stepinčeve mladeži"... suautor ovog bloga

    ICEgirl ... cura iz "centra svijeta" koja navija za Schumachera...fora blogić

    Štefan ... veliki Ferrarijev fan...kolega, po tome...

    Stepinčeva mladež ... sve vam naziv govori




    Look up in the sky Michael...
    ...that's the only one thing...
    ...bigger than you!

  • Mes que...
    Image Hosted by ImageShack.us
    ...un club!