Veco se blogira

srijeda, 24.05.2006.

Ko je tu lud….

…svi koji redovito posjećuju moj blog, i oni koji me bolje poznaju i susreću me uživo, jako dobro znaju da planiram kupiti BARCINU majicu…čak sam i glasovanje organiziral, koja je najbolja…btw.hvala svima koji su komentirali tj. glasali…i tak ja prije par dana odem u Nike-ov dućan…tam u Martinovki…koprivničanci znaju di je to…pitam za dres…tip mi veli da nemaju, ali da se može naručiti…čak da se može naručiti bilo koji Nike-ov proizvod…i tak ja odem odonud zadovoljan…reko nebum moral prek neta naručivati…niti ići u Zagreb glet…jer eto može se naručiti tu pod nosom…kooo Bog mislim ja….yes
….eee da je bar svijet tak jednostavan…no
...jučer sam opet bil u tom dućanu…sad je bila neka ženska delala…opet ja pitam dal imaju dres…reko možda su dobili nakon finala…ma kakvi…imaju od Juventusa, Manchestera i pazi ovo Atletico Madrida ????bang....OK…dobro je thumbup…kužim ja to…Koprivnica je sjedište najžešćih navijača Atletica…iza Slavena u KC je to klub broj jedan…da…nego…no uglavnom…sad ja nju pitam dal se može naručiti…a ona će meni:
„Ne preporučam vam da si naručujete tak nekaj. Prvo jer treba čekati tri tjedna za dostavu, a drugo jer gotovo nikad ne dostave ono kaj se naruči“
…halooo…pa ko je tu lud…zujoludponavljam ja pitanje iz naslova…pa kakva organizacija treba da se naruči jedna majica…eto to vam je Koprivnica…Kaj se nudi u izlozima i na policama to se nudi, a kaj ne, ne…P L J U G A…a u drugim sportskim dućanima u gradu btw. kojih je čak još dva, neću ni čuti za Nike-ove proizvode…samo Umbro ili Adidas…no ne radi se ovdje samo o BARCINOM dresu…tražil sam ja i tenisice za kupiti, no i to je bijedan izbor…čude stvari, ali ništ lepoga…ajd to kaj mi nisu lepe, to sam ja kriv…priznam…očito nemam puno izbora nego otići u Zagreb…ona teta iz dućana mi je rekla, da na početku ilice ima Nike dućan u kojem dobe robu skoro 2-3 mjeseca prije njih????????...znači mi smo u debelom zaostatku…aj jaj jaj…no
...i kaj je još žalosno…ja sam bil pred 2 mjeseca u Zg u jednom sportskom dućanu, i videl sam BARCIN dres…i veličinu su imali…i prekrasan je bil, no u tom trenutku nisam imal love kod sebe da si ga kupim…jedino se mogu još nadati, da me tam negdi…u velegradu…na vješalici…odmah kraj blagajne…čeka taj dres…crveno-plavi btw….wink
ak se najde neka duša od zagrepčana, koja bi mi mogla pomoći…bilo bi to lepo…bar da mi veli da imaju takav dres na prodaju…smijeh
Ajd lijepi vam pozdrav čitatelji moji…budite mi dobri i veseli…i vedri budite…jer preveć je oblačno nad našim gradom…Bog vas Blagoslovio…mahwavemahwave

a viđi ih ća su lipi...ka sunce...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting ServiceSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting ServiceSlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

- 10:09 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • malo za zafrkanciju, neka moja razmišljanja

    Free Site Counters

    hit Counter

Linkovi

  • Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr

    Kićo ... Frend iz "Stepinčeve mladeži"... suautor ovog bloga

    ICEgirl ... cura iz "centra svijeta" koja navija za Schumachera...fora blogić

    Štefan ... veliki Ferrarijev fan...kolega, po tome...

    Stepinčeva mladež ... sve vam naziv govori




    Look up in the sky Michael...
    ...that's the only one thing...
    ...bigger than you!

  • Mes que...
    Image Hosted by ImageShack.us
    ...un club!