< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE By:Malla schwabica dizajn

Opis bloga..

ŽIWA ZajEbAnCiJa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
..owdje ću pisat o swemu i swačemu..
..ako hoćete ČITAJTE ako ne DOWIĐENJA!!!..
sretanbeljkissrolleyeswinkyeseekbangnaughty
naughtynutsmokinpartythumbupwavecereksmijehnjami
finomahludzujopjevacerekkissrolleyesyesnutnaughtycerek




Glitter Graphics

Fairy Glitter








Glitter Graphics

Glitter Friends Graphics






Glitter Graphics

Betty Boop Glitter Graphics




Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


nAj bLoGowI kOe pOsJeĆujEm..=)

StElLa i KaTe..cerek
SaKythumbup
mOa RoNcAcerek
moA LeNcHyCacerek
ŠeVanjami
JeLeNanjami
MaLa TiZicerek
ŠuKiCacerek
SoLethumbup
Moa MaLa BaRbYcerek
moa EnChYcAthumbup
iRiNafino
LeiChAzujo
mOA JuLykiss
moA LeApjeva
NiNo..maLi s BrAjDethumbup
PePa..(cura s bLoga)..thumbup
eLeNa..(seka od TiZi)..thumbup
MaRiNparty
WoNcYkiss
moA maLa pLawUsha maJakiss
moa ŠneLLichacerek
kUsTethumbup
DuJe..smokin
moa maLa AwRiLkA..thumbup
MaRe..*)thumbup
Aricerek
PetRa..cerek
RoSSycerek
DeMi*thumbup
x..bRiNetIcA..xthumbup
mOi MAD..=)bang
ManUeLa*..fino
3 cuRkE..thumbup


..ewO nEštO maLo o mEni..!!

..zOweM sE IwA..=) cerek
..iDeM u 8RazReD.. thumbup
..iZ RijEkE.. njami
..iMaM staRijEg bRaTa.. headbang
..sLušaM..swE osiM mEtaLa.. njami

..wOLiM: MatEja, .......
moj 8b razRed, wtc, frendOwe i
freNdice kOjih jE bRdO, RijEku,
LizaLjkE, žwaKačE, sLadoLed,
WeŽicU, LjetO, moRe,
štikLice, miNicE, sLušaT gLazBu,
izLaskE, sEbE, bRijaNje, deČkE......=)cerek

..nE wOLiM: LjuDe kOji seRu pO
tEbi a ni nEznaju tE, baHatOst, LaŽi,
uFuRanOst, pReseRawaNje, neKe
LjuDe .........=):bang






















..moj SaWrŠeN 8.b RaZrEd..OŠ WeŽiCa..4ewer..=)

..ma..mi smo wam..SuPeR razred..=)=)=) ..pOOsA..*)*)

..anton.b.laze- najmanji u razredu od dečkiju, stalno se zajebawa, ima super prowale na satowima (nije znao di je dalmacija..HEHE..pokazao slawoniju..)..ma..super je frend..=)=)

..sarathumbup- zowemo je RoSa, super cura, otkačena, zajebantica, uwijek pomaže kad je potrebno, slatkica, jako je woLjam....=)=)=)

..lowrosmokin- haha..mogla bi pisat do sutra..da njega nema u našem razredu neznam šta bi smo, swaki sat sprda profesore, zajebawa se, lud je, otkwačen, hiperaktiwan....

..josipsmijeh- ok frend, woli se zajebawat, malo powučen..al kad ga bolje upoznate totalno lud..

..jacerek- ..__________________..?

..šewathumbup- super frend, među najpametnijima u razredu, otkwačen, može slušati swačije probleme, a takwih je malo....=)=)

..dubaparty- ma..ona je luda, otkačena, sprda se swake sekunde, woli učiti, često mi pomaže kad pišemo kontrolne ili kad moram odgowarat, jako zabawna, uz nju nikad nije dosadno.., izlazi u grad, sluša rock..najmanja u cijelom razredu....jako je woLjam....

..jakowbang- štreber...., malo powučen, uwijek da radnu i bilj. da prepišemo od njega zadaću, stalno izwaljuje neke wicewe..ma okey je....

..wekysretan- super frend, uwijek da za poruke, stalno se zajebawa, obožawa nam pričat wicewe..

..stellafino- odlična frendica, zajebantica, otkwačena, maLa ludacha, pomaže uwijek kad je potrebno, sluša swe osim metala, neznam šta bi bez nje..jako je woLjam....

..andrejnjami- pametan, foRa lik, super frend....

..elenacerekthumbup- super frendica, otkačena, zgodna plawusha, luda 100 na h, podigne atmosferu u razredu, uwijek pomogne ako nešto treba, ima presladak osmijeh, sluša cajke i techno..jako je woljam..da nje nema u razredu neznam šta bismo....

..danielheadbang- okey frend, stalno se zajebawa, lud....

..lauracerekthumbup- super frendica, zgodna, otkačena, zajebantica, uwijek pomogne ako nešto treba, podigne atmosferu u razredu..jako je woljam....

..leapjeva- mala plawusha koja super pjewa, pametna, jako dobra frendica, super cura, jako je woljam....

..sulesmijeh- ..ee..to wam je mali metalac, plawusha s dugom kosom, super frend....

..irinamouthwash- dobra frendica, jako pametna, sluša rock....woljam je....

..ninacerekthumbup- e..a da nje nema u našem super razredu baš i nebi bilo super jer je ona tako luda, super frendica, zowemo je inače TeRzA, foRa cura, otkwačena, sluša cajke i tehno, stalno se zajebawa i smije..ma.. jako je woljam....

..jelenasmokin- dobra frendica, sluša cajke, pametna....

..anton.v.smokinparty- mali pušač(hehe), dobar frend, kopija došena kako bi mi u razredu rekli....






Free Music

Free Music



Free Music

petak, 30.11.2007.

..stha rech??

..ewo ljudi nakon dugo wremena..=) ..stha rechi..?? ..dali ste možda čuli za onu TrAgEdijU na RaBu..??? ..i nemogu wijerowat.. zašto baš one.?? žašto su to naprawile?? ..stwarno neznam šta im je bilo u glawama?? ..zašto su samo mislile na sebe..?, a ne na druge?? (swoje jedne obitelji, prijatelje- kako če njima bit teško..i..zamislite..čak su i slale poruke swojima..dali če im doč na sprowod??..ono..srawa..) ..imam toliko pitanja koja bi im htjela postawit..ali kako kada ih wiše nema??.. jooj..jooj..
__________________________________________________________
..ma..ljudi..neču wiše o tim tužnim stwarima..
__________________________________________________________
..ewo.. da počnemo ispočetka..=)=)
___________________________________________________________
..bilo je to dawno..18.11.2007- bila sam sa swojom best frendicom na natjecanju iz kickboxinga..ona se natjecala..i..bila je SuPeR..=) ..upoznala sam jako puno njenih frendowa i frendica..npr. Sara, Valnea, Ivana, Korina, Sara2, Tonia, Dina..itd. ..a.. widjela sam jednog full slatkog dečka..=) ..poZZZdrawljam te swe super ljude..=)=)
__________________________________________________________
..ee, da.. 28.11.2007 je u našoj školi bilo otworenje plesne škole, pa nismo imali nastawu.. bilo je super.. tamo sam widjela ljude s natjecanja..=) ..poZZ Borni, Heli..itd.
_________________________________________________________
..jooj, sljedeći tjedan imamo sistematski pregled..=)=)
__________________________________________________________
..e..da..kako bi to mogla zaborawiti.. pa ljudi dali idete na "pLeSoM pRoTiW dRoGe"??
..ja idem i jedwa čekam: NEDIJELJA-19.00h, ULAZNICA-50kn.. DWORANA MLADOSTI.. pa.. jučer sam bila s Enom u wTc-u.. tražile smo neke čizme.. i nikako da nađemo prawe..=)=) .. moramo se malo sredit.. ipak to je jedanput na godinu..ono d.)
________________________________________________________
..i..ewo došla sam iz škole..bilo je oK, skužila sam neke ljudowe..kako su retardirani i stwarno mi se gade.. i..onda se pretwaraju kao neki frendowi.. ufurani su i malo prewiše glume.. ali neda mi se o njima..tako da..=)=) .. idem wam ja..=)=) poZZZZ: eNi, LaURi, sTeLLi, iRiNi, LeI S., mOjOj MaTejiCi, curkama s plesa.. ..=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)
..hehehehe..ajd' ostawite mi punooo komića..
..tnx na owima prije.=) ..šaljem swima punooo pUsAcHa.=)=) poZZZZ..=)
_________________________________________________________
..washa vaychyca..=)=)=)=)==)=)==)==)kisskisskisskisswavethumbupzujokiss

|kOMAJ 117 PRINTAJ *--*|

petak, 16.11.2007.

..swašta.. =)

..ewo mene..ša ima kod was? ..kako ste mi? sretannjami
..ewo..zahwalila bi se swima koji su mi ostawili tako puno komentara..wave
P.S ..i dalje ih ostawljajte.. =) njamirolleyes
_________________________________________________________
..eee.. u mom žiwotu se dogodilo puno toga.. =) thumbupwavesretannjami
..jako mi je drago da sam se pomirila sa best frendicom..thumbup baš mi je bilo čudno što nismo pričale dwa dana.. neznam ni zašto smo se poswađale al' nea wiše weze.. sada je swe super.. =) ..u ta dwa dana mi je prošlo swašta kroz moju "lijepu" glawicu.cry.shwatila sam tko su i što su zaprawo frendowi.. njamiyesthumbup..meni su frendowi swe na swijetu, ..i..ne želim se s njima swađati bez ikakwog razloga ili zato što ih neke osobe koje poznaju tjedan dana okrenu protiw mene.. ma tko su uopće te osobe..da se imaju mješati..tamo gdje im nije mjesto..
..sorry-te al' neda mi se wiše pisati o tome pa..wavezujo
___________________________________________________________
da malo promjenimo temu: šKoLa.. =) yesbang
____________________________________________________________
..danas u školi je bilo super..=)thumbup ..nismo imali nastwu nego radionice..=) thumbupyes ..ja sam izabrala radionicu iz kemije..bilo je ZaKoN=)=) ..u radionici iz kemije bili su neki sedmaši, sedmašice, iz 8a.- Petra, Nikolina, Andrea,Nina, iz mog razreda Dubrawka i Lea, a iz 8.c je bio Marko.. =)
..radili smo neke pokuse: Niky i ja smo ribali i radili sok od crwenog kupusa..(ha,ha,ha..), Duba, Marko i Lea su morali nešto pisati i učiti prezentirati, a owi ostali su se zajebawali i radili neke pokuse.. =) uglawnom..bilo je SuPeR.. u owom ili sljedećem ponedjeljku ćemo biti u Nowom Školskom Listu..(slikali su nas i imali smo intervju)-baš fora..=)njamipartythumbupyesnaughty
__________________________________________________________
..i to bi bilo to.. =) ..šaljem wam swima puno pusa....
..nadam se da će te mi puno komentirati.. potrudite se..=)
ppppppppuuuuuuuSSSSSSeeeee !!!!!!!!!!!!
PoSeBnO PoZdRaWljAm: ..swoj 8b.., 8a..i EnU.. =)
..čujemo se ubrzo.. posječiwat ću wam redowito blogowe..=)
...ajd' ciao!!! ..WoLJaM wAs sWiH..=)
..........................poZZZZZZZZZZZ.........................kisskiss
kisskisskissrolleyesnaughtynutzujonjamipartyyessretanthumbup

|kOMAJ 306 PRINTAJ *--*|

petak, 09.11.2007.

.."žIvOt jE tAkO pReKrAsAn" !!!

..ewo mene ljudi.. kao ša widite naslow owog mog posta je "žiwot je tako prekrasan"..njamizujonaughty. neki bi se složili s tim a neki nebi..??(ostawite komentare)njamipartyyesbangbelj
..ja ću reći swoje mišljenje: "ja mislim da žiwot nije SAWRŠEN, ali je stwarno PrEkRaSaN.... ..u mom "sLaTkOm" žiwotu je swe superzujosretanbelj.. zahwaljujući nekim ljudima..njamizujowavesretanyes imam ("recimo") swe ša mi treba... (frendowe, mogu wan, pare...) - i to mi zaprawo swe znači...
..iako se neki složili s time.. .. ..neki ljudi će znati zašto sam napisala baš owo.. .. thumbupthumbupthumbupthumbup
.................................................................................................................................................................................
________________________________________________________________________________________

..ewo da wam i kažem zbog čega sam tako sretna..
..owako- od 16.-18. studenog owe godine, na brajdi (AeRoBiC CeNtAr 156 BPM) je HIP-HOP seminar...thumbupthumbup
..dolaze neki SUPER plesači iz NJeMaČkE.. na taj seminar se možete i wi prijawit.. .........thumbupnjamisretan.................. ( kao ša smo se prijawile moje frendice i ja..).. detaljnije o tome možete naći na sljedećoj adresi... (HTTP://FLAME.MOVETOOHOT.COM) ..nadamo se da će mo upoznati neke fora ljude iz Hrwatske i okolice.. =)
...ewo ljudowi owo bi bilo swe za danas... (ne da mi se wiše pisat) ...i dalje budite tako dobri pa ostawljaje još komentara..sretansretanthumbuppartynjamiyes
..vaychyCA..wam ŠaLJe puno... PuSa...kisskisskisskisskisskissthumbup

|kOMAJ 198 PRINTAJ *--*|

subota, 03.11.2007.

aaaaaaaallllllloooooooo!!!!!

..tnx na komentarima.. =) thumbupsretan

evo da počnemo od jučer... jučer mi je frendica radila tulum..nije joj bilo staraca i sestra doma pa je nas par ljudi odlučila pozvat.. međutim nije ih došlo par.. već jako puno ljudi.. jadnoj curi su pojeli cjeli čokolino, potrošili 2 mlijeka.. rasturili su joj cijelu kuću...ono..grozno... =)

...na tulumu su bili: ena, mali leo, ardijan, nikica, dorijan, tihi, miletić, miloš, ja itd........

..mali leo, nikica, ardijan i tihi su radili takva sranja...
..slikice ćete dobiti u ponedjeljak, jer mi se sada žuri....tako da...

.......i dalje ostavljajte komentare.........
posebno pozdravljam:
-enu
-leu
-nikicu
-malog leića
-tihia
-miletića
-stellu
-jelenu
-marina
-cimpi
-šuki
-barbaru
-tizi
-tonya

pppppppuuuuuuussssseeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kisskisskisskisskisskisskisskiss

|kOMAJ 146 PRINTAJ *--*|

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.