vatuljkovblog

srijeda, 11.10.2006.

ovo nađoh na jednom blogu kao komentar

Djevojka upita svog decka: "Da li si zaljubljen u mene?" - On odgovori Ne! Ona ga pita: "Mislis li da sam lijepa?" - On odgovori Ne! Ona ga opet pita: "Da li sam ja u tvome srcu.
On odgovori-Ne!Ako te napustim dali bi plakao za mnom,a on odgovori Ne!!!
Tužna djevojčica se okrene i odluči da ga ostavi no on ju zagrli i kaže:Ja nisam zaljubljen u tebe-ja tebe volim.Ja nemislim da si lijepa već da si prekrasna.Ti nisi u mom srcu,ti si moje srce a da me ostaviš ne bi plakao već bi umro za tobom.

Pošalji ovo 10 svojim prijateljima u roku od 10 min i tvoja ljubav u ponoć
će shvatiti da te voli.Ne prekidaj lanac. (;) 11.10.2006. 13:47)


u stvari, priča završava tako što tužna djevojčica (ujedno i nadasve glupa) pobjegne od njega, kresne se sa fudbalerom nigerijcem koji je u biti propali fudbaler (dovoljno govori što ga je kupio pušački lokalni tim), završi na hirurgiji, a momak retard se samoubije tako što ode gorepomenutom nigerijcu i poda mu se jer je shvatio da je on (momak) kriv za nastalu situaciju i da je jedino pravilno da in on strada kao i ona. međutim, nigerijac ima sidu (ko i pola stanovništva tamo) tako da ovo dvoje ubrzo umru - zbog tuge i očaja virus ih brzo skenja - od neke oportunističke infekcije hemoroida (naravno, nastalih od onog crnca).

eto ... ajde ovo šalji dalje. idiot.
ovo je baš jebanje u mozak.

- 20:39 - Komentari (2) - Isprintaj - #