Nema ograničenja...

07.04.2006., petak

Kad se sjetim,suza krene...zamirišu uspomene...

Dok gledim vu nebo,
mislim o tebi,
sam tebe vidim,
vrag me jebi...

Nemrem si pomoći,
al imam te rada,
jedina si za mene
z ovoga grada...

Neznam kam sam gledal,
kaj tebe sam spazil,
ti si moja hruška,
po tebi bi plazil...

Dok me drugi pitaju,
zakaj sam tebe pobro,
ja im sam velim
da imaš srce dobro...

Či te ljudi zajebavleju,
v kurac ih pošli,
jer majmuni bojo teško
k pameti došli...

Teško je biti sam;
teško je bez nekoga biti,
žalosno je či nemaš nikoga,
de si na miru,de se moreš skriti...

Dok misliš da si sama,
dok se na krevetu plačeš,
dok te srce zazebe,
na pameti moraš meti,
da postoji negdi,
postoji nešći,
što navek misli ne tebe...

Zato me nazovi
kaj tulili bomo skupa,
jer za druge možda jesi;
ali za mene nesi glupa...

Jen dio mojega hertza
znavek za tebe kuca,
jer nem pozabil
da smo bili skupa,
da si mi bila puca...

- 07:46 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Vino,voda,sex,sloboda...

Linkovi

Ženit ću te-VATROGASCI

Caca neda mira morat cu se zenit
Valja neku dobru zenu za me spremit
Ne diraj
Uglavno mi se svidaju stikle, halteri,
Al' ne smijem da priznam svojoj materi

Ti si sve, a ha, a ha, sto zelim
Hocu da, a ha, a ha, te zenim

Kada vidim minicu i carape crne
Primam se za glavu koja mi utrne
Ne diraj
Jako mi se svidjelo sve sto si mi dala
E da mi je znati tvoj broj sandala

Ti si sve, a ha, a ha, sto zelim
Hocu da, a ha, a ha, te zenim

Zenicute, zenicute, zenicute, zenit ja.
Zenicute, zenicute, zenicute, zenit ja.

Ja sam svuda puno dlakav a ti volis sto sam takav.
Nosim lanac oko vrata zlato dva'est cetiri karata.

Zenicute, zenicute, zenicute, zenit ja.
Zenicute, zenicute, zenicute, zenit ja.