Nema ograničenja...

17.03.2006., petak

Mlade nade...

Mike,Joshua i Heather bitch
krenuli u šumu koju opsjeda blairwitch
u šumici snimaju vudu sranja
ne znajuci da ih zla vjestica ganja
hodaju na istok sjever i jug
i tako ponovno sve u krug
v pol noci usred velke kmice
šuška lišce i pucketaju grancice
a sve to uz plac male djecice
Bila noc,pa jutro,dan peti
kraj šatora ih cekaju poklon paketi
upad u moderan vješticin stan
za veselu družinu bio je koban
vještica ih koknula,ko bi reko
u mercedesu se vozi zeko...

[I]To je kandidat za novi trailer filma "Blairwitch Project" koji će se prikazivati u kinima
od 32. 13.....
Scenarij,montažu,tekst napisao je mladobudni umjetnik širokog obzora sa stručnog gledišta...
Htio je ostati anoniman...
[I]
- 09:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Vino,voda,sex,sloboda...

Linkovi

Ženit ću te-VATROGASCI

Caca neda mira morat cu se zenit
Valja neku dobru zenu za me spremit
Ne diraj
Uglavno mi se svidaju stikle, halteri,
Al' ne smijem da priznam svojoj materi

Ti si sve, a ha, a ha, sto zelim
Hocu da, a ha, a ha, te zenim

Kada vidim minicu i carape crne
Primam se za glavu koja mi utrne
Ne diraj
Jako mi se svidjelo sve sto si mi dala
E da mi je znati tvoj broj sandala

Ti si sve, a ha, a ha, sto zelim
Hocu da, a ha, a ha, te zenim

Zenicute, zenicute, zenicute, zenit ja.
Zenicute, zenicute, zenicute, zenit ja.

Ja sam svuda puno dlakav a ti volis sto sam takav.
Nosim lanac oko vrata zlato dva'est cetiri karata.

Zenicute, zenicute, zenicute, zenit ja.
Zenicute, zenicute, zenicute, zenit ja.