Nema ograničenja...

13.02.2006., ponedjeljak

Bok dej!

Moje ime i prezime Vam je Boris Kukovec…
Poznatiji kao-KUKEC
Živim v Čakovcu…
Bračno stanje-neoženjen
Bavim se-z ribičijom,tiram zajebanciju,tu i tam primem nekšu babu za rit,
pišem poeziju,i s politikom se bavim…
Nemam rada-puce štere se pušćaju i kurvaju
-šminkere
-paradajza,sotoniste,komuniste,naciste
-i ništa više…
Imam rada-svoju jaknu,vjenčanja,krstitke,zabave općenito,
žene itd.,itd…
Moj tip ženske- duge lasi…jaaaaaaaj…
Lud sam-dok se moram stati,
-dok si spijem
Lud sam za-VATROGASCIMA
Od mjuzike poslušam-ovo gore navedeno…
-M.P-Thompson,Miroslav Škoro
-Zadruga,Dreletronic
-Black Sabbath,Iron Maiden,AC/DC,
Dire Straits,Scorpions,RAMMSTEIN,Sonata Artica
-i ostalo…
Ovo ispod su moje slikice:
-žene,či sam Vam kojim slučajem tak lepi ka svršite čim me vidite kontaktirajte me na:
091/558-4114
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
- 08:15 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Vino,voda,sex,sloboda...

Linkovi

Ženit ću te-VATROGASCI

Caca neda mira morat cu se zenit
Valja neku dobru zenu za me spremit
Ne diraj
Uglavno mi se svidaju stikle, halteri,
Al' ne smijem da priznam svojoj materi

Ti si sve, a ha, a ha, sto zelim
Hocu da, a ha, a ha, te zenim

Kada vidim minicu i carape crne
Primam se za glavu koja mi utrne
Ne diraj
Jako mi se svidjelo sve sto si mi dala
E da mi je znati tvoj broj sandala

Ti si sve, a ha, a ha, sto zelim
Hocu da, a ha, a ha, te zenim

Zenicute, zenicute, zenicute, zenit ja.
Zenicute, zenicute, zenicute, zenit ja.

Ja sam svuda puno dlakav a ti volis sto sam takav.
Nosim lanac oko vrata zlato dva'est cetiri karata.

Zenicute, zenicute, zenicute, zenit ja.
Zenicute, zenicute, zenicute, zenit ja.