Rat institucija
Iako Hanfa to ne spominje u svom priopćenju, naši izvori tvrde da su novac naplatile Jadranska banka, Istarska kreditna banka i tvrtka Interkapital, a naši sugovornici kao kuriozitet spominju da su računi deblokirani dva puta na po 60 sekundi. Istovremeno je u Credo banci ostala zarobljena štednja građana, poduzetnika i državnih institucija vrijedna 829 milijuna kuna, od čega će na ime osigurane štednje dobiti oko 465 milijuna kuna.Članak Novi List
Metković, 27.11.2011. - Trojica specijalaca u JVP MetkovićDvojica djelatnika JVP Metković, Stjepan Volarević i Josip Cvitić, od 14. do 18. studenoga boravili su u Rijeci gdje su pohađali specijalističku obuku osposobljavanja za spašavanja sa visina i iz dubina (jame i sl.) koju je organizirala JVP Rijeka.
Obojica djelatnika uspješno su savladala predviđeni program i time završili dio obuke u sklopu programa osposobljavanja i usavršavanja. Usavršavanje djelatnika JVP Metković provodi se u sklopu opće obuke zaposlenika za specifične vještine koje su potrebne u redovnom interventnom radu postrojbe. Djelatnik JVP-a Dario Vladimir već je prije uspješno prošao obuku za ronioca, nakon čega je Postrojba nabavila potrebnu opremu prenosi metković.hr

Deset točaka – tema Hrvatskih laburista – stranke rada
Ovih deset točaka imaju dvojaku funkciju. S jedne strane one predstavljaju teme kroz koje ćemo nastojati realizirati svoj politički program u Hrvatskom saboru, dakle one su sadržaj našeg budućeg parlamentarnog rada, a s druge predstavljaju preduvjet za suradnju s budućem vlašću. Te su dvije funkcije životno povezane. Sadržaj naših političkih nastojanja uobličen je Osnivačkom deklaracijom stranke, dakle razlogom zbog kojeg smo se odlučili ući u političku arenu kao nezavisna politička snaga, a detaljiziran Programom stranke. Niti od jednog od tih dokumenata ne možemo niti ne želimo odustati, pa su oni, po logici stvari i preduvjet buduće političke suradnje u Saboru. Deset točaka okosnice naš parlamentarnog djelovanja su:
1. Neposredna demokracija
1.1. Zalažemo se za promjenu Ustava i Zakona o referendumu i to tako da se potreban broj potpisa za građanski referendum sa sadašnjih 10% birača snizi na najviše 5% birača.
1.2. Želimo utvrditi obvezu održavanja referenduma za svaku ustavnu promjenu. Promjena Ustava preozbiljan je i dalekosežan posao, koji se ne može dati u ruke samo političkoj eliti.
1.3. Želimo utvrditi obveza odlučivanja referendumom o svim pitanjima od strateške važnosti za Republiku Hrv atsku i njene građane, a koja nisu utvrđena Ustavom.
2. Zabrana privatizacije društvenog bogatstva
2.1. Zalažemo se za zabranu daljnje privatizacije energetskog sektora (HEP i prijenosna mreža).
2.2. Predložit ćemo zakonsku zaštitu od privatizacije i prodaje prirodnih resursa zemlje, voda, morske obale, šuma, državng poljoprivrednog zemljišta, kao i infrastrukturnih objekata u vlasništvu države, bez obzira na eventualna protivljenja iz inozemstva.
2.3. Zahtijevamo da se zaustavi svaka daljnja privatizacija dok se ne izradi potpuni i vjerodostojni popis državne imovine i ne utvrde strateški pravci razvoja i područja privatizacije u toj strategiji.
3. Politička odgovornost i kodeks ponašanja političara
3.1. Tražimo da se dogovoriti i obznaniti kodeks ponašanja političara i obveza stranaka da sankcioniraju vlastite imenovane dužnosnike u slučaju početka kaznenog postupka protiv njih ili utvrđenog sukoba interesa.
3.2. Tražimo da se političke stranke javno obvežu da izabrane dužnosnike pozovu na ostavku u slučaju početka kaznenog postupka protiv njih ili utvrđenog sukoba interesa.
4. Popisi birača i birački sustav
4.1. Predložit ćemo da se odmah, a najkasnije u roku za sljedeće lokalne izbore, srede popise birača i zakoni povezane s izborima. To se prije svega odnosi na zakonske propise koji reguliraju prebivalište, na uređenje izbornih jedinica u skladu s Ustavom i zdravim razumom, kao i na zakonske propise koji reguliraju sam način izbora i izborni sustav.
4.2. Predlažemo izradu sustava izbora koji će omogućiti da građani biraju osobe, a ne stranačke liste. Takvi sustavi postoje u našem susjedstvu i Europi i učinkovito spriječavaju upravo ono što predstavlja najveće zlo hrvatskog političkog (ali ne samo političkog) života – partitokraciju i vladavinu političkih elita koje su odgovorne svakom a ne svojim biračima.
5. Lokalna i regionalna samouprava
5.1. Uvjereni smo da je neophodno omogućiti građanima da na referendumu odluče o postojanju ili ukidanju jedinica lokalne samouprave uz preuzimanje obveze (također referendumom) financiranja te jedinice. Nema nikakvog smisla da postoji lokalna i regionalna samouprava o čijem osnivanju i ukidanju odlučuje netko drugi. To negira suštinu pojma samouprave.
5.2. Tražimo uvođenje koncepta financijske samodostatnosti jedinice lokalne i regionalne samouprave kao temeljnog (ili jedinog) kriterija.
5.3. Predlažemo da se u najskorijem roku udjel decentraliziranih sredstava poveća barem na razinu europskog prosjeka.
6. Mirovine
6.1. Sva osobna primanja koja nisu rezultat uplata u mirovinski fond planiramo izdvojiti iz sustava mirovina i prenijeti u obveze općeg proračuna. Državna vlast nema pravo na teret životne štednje (a mirovina bi to trebala biti) dodati i privilegije koje dijeli iz pravednih ili manje pravednih razloga. Za plaćanje privilegija bilo koje vrste, svih za koje se nije uplaćivalo u mirovinski fond, država mora naći druge izvore financiranja.
6.2. Protivimo se bilo kojem načinu smanjivanja doprinose za mirovinsko (i zdravstveno) osiguranje, jer se time narušava sustav generacijske solidarnosti i dovodi u pitanje ionako mizeran status prosječnih umirovljenika.
6.3. Želimo prosječnu mirovinu u roku od dvije godine podignuti na razinu najmanje 50% prosječne plaće.
7. Javno-privatno partnerstvo, koncesije
7.1. Javno-privatnim partnerstvom ne mogu se graditi školski i zdravstveni objekti, jer za to sasvim sigurno nema opravdanog razloga, a ni na koji način ne može biti isplativo. Cijeli model JPP treba podvrgnuti ozbiljnoj analizi isplativosti.
7.2. Koncesije se mogu odobravati samo na objekte koje je koncesionar spreman izgraditi, ne na postojeće objekte.
7.3. Tražimo preispitivanje svih postojećih koncesija, posebno za visokoprofitne djelatnosti koje bi središnja država, odnosno lokalna i regionalna samouprava, mogla obavljati sama.
8. Javna uprava i njena funkcionalnost
8.1. Javna uprava po definiciji je servis građanima i zadaća joj je olakšati građanima život, ne zagorčati ga. Zahtijevamo da se javna uprava na svim razinama organizira tako da se građanin uvijek obraća samo na jedno mjesto, na tom mjestu iskazuje svoju potrebu za uslugom i daje svoj OIB. Sve ostalo, sva interna komunikacija, potvrde, uvjerenja, kopije dokumenata i slično, posao su javne uprave. Umjesto da građanin kruži šalterima šalteri trebaju međusobno komunicirati.
9. Zaštita radničkih prava
9.1. Neplaćanje rada izrijekom ćemo označiti kao kazneno djelo prevare, zajedno s neplaćanjem obveznih doprinosa.
9.2. Namjeravamo podići neoporezivi dio plaće na razinu minimalne plaće, a u primjerenom roku minimalnu plaću na 80% prosječne, te definirati minimalne plaće po granama.
9.3. Tražimo osnivanje radnih sudova (ili radnih odjela postojećih sudova) odmah u najvećim gradovima i u primjerenom roku u svim regionalnih središtima. Radnim sudovima treba propisati hitnost postupka.
9.4. U Sabor u ćemo ponoviti zahtjev za uvođenje obveze sklapanja kolektivnih ugovora, u skladu s međunarodnim konvencijama a rad noću, nedjeljom, blagdanom i prekovremeni može se uvoditi samo ako je to regulirano kolektivnim ugovorom kojim je utvrđeno i povećanje plaće za taj rad kao i izmjenjivost radnika odnosno ograničenje takvog rada.
9.5. Zahtijevamo da se, u skladu s najboljim europskim iskustvima, počne uvoditi elemente fleksisigurnosti i izradi plan sveobuhvatnog poboljšanja fleksibilnosti radne snage u Hrvatskoj.
10. Porezi i imovina
10.1. Tražimo da se reorganizira i redefinira rad Porezne uprave i da ju se obveže da prati razmjer porasta vrijednosti imovine poreznog obveznika i prethodno plaćenog poreza. Imovinu stečenu od sredstava za koje nema dokaza da su prošli kroz porezni sustav ili nema dokaza porijekla treba brzim i pravičnim postupkom oduzeti kao nezakonito stečenu.
10.2. Smatramo da je potrebno uvesti porez na kapitalnu dobit, posebice na financijske transakcije, te porez na aktivu i ekstra profit banaka, a istovremeno osloboditi reinvestiranu dobit bilo kakvih poreznih nameta. Oporezivanje dobiti također se mora vršiti progresivnim stopama, najmanje tri.
10.3. Radi ostvarenja društvene pravednosti tražimo da se smanje najniže stope poreza na
dohodak i poveća progresivnosti kod viših primanja.
10.4. Predlažemo osnivanje jake nacionalne banke (ili dokapitaliziranje postojeće) polozima
središnje i lokalne države i državnih poduzeća.
10.5. Zahtijevamo ukidanje devizne klauzule izmjenom Zakona o obveznim odnosima i
utvrđivanje obveze HNB da vodi računa o financijskoj samostalnosti i stabilnosti države, ne o
paritetu tečaja i zaštiti pozicije uvoznika.
Nakon pada grada JNA i srpske paravojne formacije, načinili su mnoga ubojstva i ratne zločine. Vukovarski Srbi koji su se u skloništima mjesecima skrivali od granata, sada su se bacali „oslobodiocima“ u naručje i prokazivali branitelje, obitelji branitelja i općenito ljude koji su im se zamjerili. Stoga su po cijelom području grada Vukovara ljudi streljani, a najveći organizirani i masovni zločin dogodio se nad ranjenicima iz bolnice u Vukovaru i braniteljima te civilima kojih je 200 identificirano iz masovne grobnice na Ovčari. Obzirom kako s područja istočne Slavonije, uglavnom iz Vukovara do danas još nije nađeno oko 500 osoba, vrlo je vjerojatno kako u okolici postoje neotkrivene grobnice.
Bitka za Vukovar - Wikipedija
Stranka rada zalaže se za pravdu, socijalnu jednakost, dostojanstvo svakoga građanina, bez obzira na njegovu vjersku, nacionalnu, spolnu, političku pripadnost ili usmjerenje. Cilj Stranke je zaštita radnika, borba za interese "onih od kojih su sve stranke digle ruke ili ih se sjete jedino uoči izbora". "Sve dosadašnje vlasti štitile su prije svega kapital i kapitaliste, gurajući rad i radnike u podređen, drugorazredan položaj. Radnik je nezaštićen a rad podcijenjen." Hrvatski laburisti - Stranka rada svojim je djelovanjem odlučila štititi radnike, nezaposlene i umirovljenike, "beskompromisno se boreći za njihova prava, protiv nepravde, korupcije, nepotizma, rasprodaje zemljišta, voda, infrastrukture, otoka, obale, sustava za prijenos energenata te državne imovine svim dopuštenim, demokratskim sredstvima". "Hrvatska treba biti uistinu neovisna, demokratska i slobodna. A mogu li biti građani slobodni a država neovisna i demokratska ako smo svi ovisni o vjerovnicima, ako smo u dužničkome ropstvu, ako tijekovima novca upravljaju oni koji brinu za svoje a ne za dobro Hrvatske?" kaže se u programskoj deklaraciji.
Izvor: Wikipedija
Nije opozicija osam godina upravljala budžetom, nije se opozicija zaduživala, donosila zakone i postavljala kadrove, nije opozicija vodila ekonomsku politiku. Osnovna zadaća medija je da kontroliraju vlast i zato su se u toj mjeri njome i bavili, kao što će se baviti svakom sljedećom i budućom.
Drugo, kriminal ogromnih razmjera razotkriven je u HDZ-u, a ne u opoziciji. To nekome može biti krivo, ali opozicija nema optužnica i sudskih procesa, svi su posvećeni HDZ-u. Tu, dakle, nije moguće uspostaviti »balans« jer ga naprosto nema. To bi rado zamaskirali Jadranka Kosor i HDZ-ov opskurni odvjetnik Vladimir Gredelj i zato šire spin da mediji progone i harangiraju HDZ, a oporbu ne diraju. Ne diraju jer nemaju što, bar zasad.
Mi imamo spoznaje da se u HDZ-u kralo i manipuliralo javnim novcem, a takve spoznaje nemamo za ove druge. Kad i ako ih budemo imali, i oni će, to svi mogu biti uvjereni, jednako doći na tapet. Na tapetu medija je uvijek onaj tko drma i onaj tko se bavi kriminalom. To dvoje se kod HDZ-a poklopilo.
Članak Sanje Modrić-NoviList
| < | studeni, 2011 | > | ||||
| P | U | S | Č | P | S | N |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
| 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
| 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
| 28 | 29 | 30 | ||||

Ovaj blog je otvoren radi promicanja istine o radu i djelovanju vatrogasaca Metkovića. VATRU GASI - BRATA SPASI
Vremenska prognoza za Metković
Peludna prognoza za Metković
Google Translate
Javna vatrogasna postrojba Metković
Neretva i Matijevići
Metković lagano
Hrvatska vatrogasna zajednica
Vatrogasni portal
Udruga profesionalnih vatrogasaca Hrvatske
Sindikat državnih i lokalnih službenika i namještenika
Adresa e-pošte: wwolfblog@gmail.com