Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

komentari oš/neš

ZA POZIVE ZA NATJECANJA I OSTALE STVARI
vatrenidecki@gmail.com

Svetonedeljska19 10431 SVETA NEDELJA



Christmas Hampers
Christmas Hampers


NAŠA FOTO GALERIJA

BLOG S INTERVJUIMA

BLOG JE OSVANUO : 17.02.2007 godine










16.11.2008., nedjelja

Nedjeljni provod

Piše: Pogi
Iako mi se učinilo da ću samo otić malo do „starkelje“ u posjet, ovaj dan se učinio jako zanimljiv. Oko Draganiča zazvoni mi mob pogledam ko je to je moj kompa Pero i da bi stvar postala zanimljivija pita on mene da kolko treba do Crikvenice, pa reko oko 2h, alo ono ovisi kak voziš. I iako mi je bilo čudno kaj to pita al reko neam veze moza ga zanima ali ne, zove on mene koji kilometar prije Križišća i pita da kud treba i veli da ide sa Zubekom i Šprletom na kavu u Crikvenicu. A naj bolja stvar je ta kaj su Šprletu prodali foru da idu nekaj kupit u neku firmu u Jasku. I konačno uspjeli me nać i tako smo mi ljepo proveli nedjelju u obilasku Jadranova i Crikvenice, dobro se proveli, skoro okupali ali zaboravili smo kupače pa onda nismo išli na kupanje.

- 19:07 - komentari [4] - isprintaj - #

0

http://vatrenidecki.blog.hr *** design by Dario Marenić