tko sam ja??????

LEDENA
Image Hosted by ImageShack.us
By laura047
ime: LAURA
prezime: boli te briga
rođena na prokleti dan 27.11.1991
u gradu na 4 rijeke( karlovac)
volim:cajke, dinamo, izlaziti, svoje frendice i frendove, barcelona...
pizzu, špagete na sve nacine...kruškovac, vigor od breskva, mineralna itd...zmije, konje, aute i motore

ne volim: neke cure i decke, hajduk, povrće,strano, dvoličnost.... malo stvari ja nevolim ali kad nekog nevolim ili nesto ufffffffffff burninmadburninmadburninmad

moj e-mail vam je :
laura047@hotmail.com-pa pisite mi..cerek

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047


< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (18)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari on/off

by MC BRANE

Opis bloga



Free Web Site Counter
Free Web Site Counter

ej...opis bloga nemogu pisat zato kaj niti ja neznam kaj cu pisati na njemu....


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

moja joja
peky
dizajn
ivica
josipa
mateja
RIZLA I STRUDLA
martina-moja sestrična
natalija
bela
kefo i ekipa
tone
petra

ponedjeljak, 05.05.2008.

ponedjeljak

cao ljudovi...ajme koliko se stvari dogoilo od zadnjeg posta...30.4 sam išla prvi put na jedno mjesto di je moj ekipa sadasnja i nije mi zao...ekipa je san snova...no sad to nije bas bitno...nego ova subota u riweru je bila naj naj bolja...
mogla bih nesto napsati o osobama koje su mi najdraze u ulici
pa krenimo:

JOJA,TWEETYparty: snjom sam si najbolja u ulici...zna neke moje tajne...curka je opićena do bola...zna se zezati i zna gdje prestaje granica zezancije...cura je uvjek za party...i snjom sa isla u riwer i nada mse da idemo sad svaku subotu

TAMARAzujo:isto super cura..iako je mlada od mene kao i ijosipa sve jedno se snjom da popricati mnogo vise i mnogo ozbiljnije nego sa nekima koji su stariji od mene...

PRLEcerekpartysmokin:decko koji je sladak i simpa...snjinm provodim najvise vremena...i nije mi zao...snjim sam isto bila u riweru i plesali smo i grlili se itd...ono sto ja mislim za njega nemogu pisat...al znam da je drag decko,slada....i još dosta toga

TONEludroflzujo:za njega mogu staviti sve smjaliće jer on nije dva dana zaredom isit...on se ustvari mjenja iz minute u minutu...e da on je od Preta brat...i budući pilja od Bele...inače decko je ok...i lud

BELApartysmokin: bela ko bela...kad sam prvi put došla dolje misilia sam da je onaj isti belak oji zna samo spuštat kajle drugima i koji je sve smatrao zajebancijom...ali se jako promjenio...snjim se koliko sam imala vremena da najbolje pročat sto se tice deckiju...tmao jer najstariji i to se vidi po ponasanju...

KEFO,ROBI,LEPIpartysmokin: DECKI SU LUUUUUUUDI...i snji a iedmo van...i super su...netko kad bi ih vidio bi rekli da su najveci klošari ali nisu...kefo je jedini koji jem ladi decko od mene a mogu s njim ozbiljno pričati...

to je to uglavno...ima još ljudova s kojima smo u ulici ali snjima nisam tako dobra kao sto sam sa ovima navedenim....
vidimo se u petak u ulici priprema se neka feštu...a u sub pićimo u riwer jel tako JOJA...p.s. mozda ide snama sandra i valentina...

imamo jednu novu foru koja vam je ujedno i pozdrav:
SIROTINJE-
PUSEK U NOSEK-KURCEM U ČELO










| KoMaJ... (5) | | * |

<< Arhiva >>