tko sam ja??????

LEDENA
Image Hosted by ImageShack.us
By laura047
ime: LAURA
prezime: boli te briga
rođena na prokleti dan 27.11.1991
u gradu na 4 rijeke( karlovac)
volim:cajke, dinamo, izlaziti, svoje frendice i frendove, barcelona...
pizzu, špagete na sve nacine...kruškovac, vigor od breskva, mineralna itd...zmije, konje, aute i motore

ne volim: neke cure i decke, hajduk, povrće,strano, dvoličnost.... malo stvari ja nevolim ali kad nekog nevolim ili nesto ufffffffffff burninmadburninmadburninmad

moj e-mail vam je :
laura047@hotmail.com-pa pisite mi..cerek

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047

Image Hosted by ImageShack.us
By laura047


< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (18)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari on/off

by MC BRANE

Opis bloga



Free Web Site Counter
Free Web Site Counter

ej...opis bloga nemogu pisat zato kaj niti ja neznam kaj cu pisati na njemu....


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

moja joja
peky
dizajn
ivica
josipa
mateja
RIZLA I STRUDLA
martina-moja sestrična
natalija
bela
kefo i ekipa
tone
petra

subota, 22.03.2008.

bok...

danas je subota ide se van ja se nadam a ako ne decko ce biti kod mene...e da jucer sam otkrila za mene pjesmu:
deni bonestaj-crno mece:



Svako vece, svako vece
svako vece, svako vece
crno mece

Tako lijepa cura nocas nikud ne ide
petak vece, ti u kuci, stvarno steta je
kako zelim da se vidim sa tobom
kraj mene ti nista ne bi falilo

Svako vece, svako vece

Ref.
Svako vece crno mece
da po tebe dolazi
odmah stizem, samo javi
kada spremna si

Kad si sa mnom, da ne brinu
reci tvojima
ko kap vode cu na dlanu
da te cuvam ja

Sta ces sama kuci nocas, hajde, reci mi
citav grad je vani, tebi se ne izlazi
da si sa mnom, nista ne bih mario
sve bih dao da smo stalno zajedno

Svako vece, svako vece
crno mece

Ref.

Svako vece, svako vece
crno mece

Ref. 2x



ovaj podebljani dio mislim da nece biti za mene kad moj decko polozi vozacki jer me nece pustat van sa njim...al moratce...
evo vam jos nekig videa....

moja naj grupa SMS

DOBRO DOŠLA TUGO


DO BOLA


TI


ZA KOGA OVE SUZE PADAJU


KAKO MI NEDOSTAJEŠ


OČI U OČI


IDI




| KoMaJ... (0) | | * |

<< Arhiva >>