Hej ljudi!
Pišen vam iz Zagreba.Točno je kad kažu da je ovo liti najdosadniji grad...Koja je to promjena...Točno se sićan kad san bila tu prije 3 miseca...Ljudi ko u priči,a sad...Ni pasa...Nemaš ni di izać.Sinoć otišla u kvartovsku birtiju i u krevetac smijeh....Jedva čekan vratit se u moju Dalmaciju...more,sunce,kava na rivi...To mi treba...A i moj dragi...Hajduk je sinoć slavio u Splitu sa 1:0...Šibenik ponovno izgubio...Ekipa se pogoršala odlaskom Pudara,a i Rukija kiss i Šife.Znate da je sinoć Pudarova obitelj imala nesreću?Slušan danas na vijestima...Grozno...Svašta se danas događa...Moraš se najviše pazit ovi turista.Nemaju pojma di bi išli,ne znaju ceste pa skrive nesreću.Katastrofa!Sva se naježin kad čujen da je netko poginuo...Tako san dva prijatelja izgubila.Uvijek me strah za moje doma,a i druge do kojih mi je stalo.Volin vozit brzo al ipak ne vozim jer često sa mnom znaju bit frendice.Umrla bi da se nekoj nešto dogodi i ja buden kriva.Al dobro nećemo o tužnim temama...Cijeli poljud je rasprodan,svaka čast navijači thumbup.Bit će to super tekma...pa makar i izgubili...Jel da?I tako vam je to...Čini mi se da ću se ubrzo oprostit sa starcima i krenut polako prema moru.Ne mislin da ću tu izdržat do četvrtka.Što da radin?!Tko je odi iz Zagreba nek mi pomogne...Čak me jedan frend sa bloga neće da odvede na piće no...Ako budeš čita,znaj da san tužna zbog toga...Iden se malo prošetat,skupit svježeg zraka, a dalje ko zna...Možda naletin na dobrog purgera :smijeh...Jubavi,šalin se kiss

Pozdrav od mene za danas cerek

12.08.2007. u 15:16 | 30 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga


Ako ste u bedu,pokušat ću vas raspoložiti.
Pisati ću o svemu i svačemu i naravno tko
god bude trebao kakav savjet,pitanje,bilo
što...tu sam.
Vaša vatrena djevojka cerek

Linkovi

www.index.hr
www.bloger.hr

Blogovi koje ja posjećujem:


www.nips.blog.hr
www.ego13.blog.hr
www.kulerica.blog.hr
www.andelak.blog.hr
www.mylifeiswhat.blog.hr
www.emotivna.blog.hr

Pa posjetite ih i vi !!

Citati:

"Možemo se sjećati kako je bilo
drugi,treći i četvrti put,
ali nikada ne može biti kao prvi put.
Ono zauvijek ostaje tu."

"Najveća životna sreća je spoznaja
da smo voljeni-voljeni za ono što jesmo
ili radije,voljeni bez obzira kakvi smo."

"Ljubav se rodi,živi i umire u očima"


"Možeš davati,a da ne voliš
no ne možeš voljeti,a da ne daješ."

"Dvije duše s jednom mišlju,
dve srca koja kucaju kao jedno."

"Kada u njemu nema ljubavi,
ljudsko je srce najosamljenije
mjesto na svijetu."

"Prava ljubav ne znači dodir ruku,
već dodir srca."

"Neću te voljeti vječno,
ne ljuti se,
ni život nije vječan,
voljet´ću te jedan mali dio vječnosti
koji traje cijeli život."

"Ako se ne možeš sjetiti
ni najmanje gluposti na koju te nagnala ljubav,
onda nisi ni volio."


Samovolja sebičnih
ljubomora bezdušnih
odnesoše te daleko
od snova i nadanja.
Ostade krhka sijenka
našeg sastajanja
uveli cvijet
i jedna suza
na mom licu...

"Zaljubljenima je vrijeme uvijek kratko
i nijedna staza nije im dovoljno dugačka."

Reci mi da si tužan,
čitat ću ti ove pjesme.
Reci mi da si sam,
bit ću uvijek pored tebe.
Reci mi da me voliš,
voljet ću te.

Koliko treba da shvatim
taj čudesni sjaj tvojih očiju?
Koliko treba da volim
da bih bila dostojna
tvoje ljubavi?

Sinoć,noćas cijelu noć
oči su plakale,
uvele suze ljubavi
natapale su uspomene.
Nije mi žao zbog suza
jer noćas plačem
opet za tobom.

"Voli,jer su velika srca
koja vole.
Voli,ali tajno,
jer kad čovjek sazna
da je voljen
postaje surov."