HAJDUK ŽIVI VJEČNO


Moran vam reć da sam vjerna navijačica Hajduka i da sam na svakoj utakmici,a što ću moran...
Eto...16-og je tekma pa dođite svi u Split i podržite bile.Protivnik im je dosta jak,al naši će dat sve od sebe.Najveći pozdrav i poljubac mom Anti kiss

Evo moja najdraža Hajdučka pisma:

KADA UMREM UMOTAN U BILO- VINKO COCE

Pape i dida bili su Torcida
Bila je boja i sina moga
Uvik se znalo za riči znane
Uvik se pivalo Marjane Marjane

U ruci mi lancun bili
Hajduku da sam život cili
Pratite me judi mili
Kad se duša s tilom dili


Refren:
Kada umrem umotan u bilo
Na poljud donesite mi tilo
Zapivajte bili su bili
Kad se duša s tilom dili

Kada umrem umotan u bilo
Na poljud donesite mi tilo
Nek vijori barjak na kojem piše
Hajduk živi vječno Bog i niko više

More plače ono suzu ima
Misto glazbe nek Torcida piva
Hajduče ponosan budi
Tebe tvoje dite uvik jubi

08.08.2007. u 12:41 | 8 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga


Ako ste u bedu,pokušat ću vas raspoložiti.
Pisati ću o svemu i svačemu i naravno tko
god bude trebao kakav savjet,pitanje,bilo
što...tu sam.
Vaša vatrena djevojka cerek

Linkovi

www.index.hr
www.bloger.hr

Blogovi koje ja posjećujem:


www.nips.blog.hr
www.ego13.blog.hr
www.kulerica.blog.hr
www.andelak.blog.hr
www.mylifeiswhat.blog.hr
www.emotivna.blog.hr

Pa posjetite ih i vi !!

Citati:

"Možemo se sjećati kako je bilo
drugi,treći i četvrti put,
ali nikada ne može biti kao prvi put.
Ono zauvijek ostaje tu."

"Najveća životna sreća je spoznaja
da smo voljeni-voljeni za ono što jesmo
ili radije,voljeni bez obzira kakvi smo."

"Ljubav se rodi,živi i umire u očima"


"Možeš davati,a da ne voliš
no ne možeš voljeti,a da ne daješ."

"Dvije duše s jednom mišlju,
dve srca koja kucaju kao jedno."

"Kada u njemu nema ljubavi,
ljudsko je srce najosamljenije
mjesto na svijetu."

"Prava ljubav ne znači dodir ruku,
već dodir srca."

"Neću te voljeti vječno,
ne ljuti se,
ni život nije vječan,
voljet´ću te jedan mali dio vječnosti
koji traje cijeli život."

"Ako se ne možeš sjetiti
ni najmanje gluposti na koju te nagnala ljubav,
onda nisi ni volio."


Samovolja sebičnih
ljubomora bezdušnih
odnesoše te daleko
od snova i nadanja.
Ostade krhka sijenka
našeg sastajanja
uveli cvijet
i jedna suza
na mom licu...

"Zaljubljenima je vrijeme uvijek kratko
i nijedna staza nije im dovoljno dugačka."

Reci mi da si tužan,
čitat ću ti ove pjesme.
Reci mi da si sam,
bit ću uvijek pored tebe.
Reci mi da me voliš,
voljet ću te.

Koliko treba da shvatim
taj čudesni sjaj tvojih očiju?
Koliko treba da volim
da bih bila dostojna
tvoje ljubavi?

Sinoć,noćas cijelu noć
oči su plakale,
uvele suze ljubavi
natapale su uspomene.
Nije mi žao zbog suza
jer noćas plačem
opet za tobom.

"Voli,jer su velika srca
koja vole.
Voli,ali tajno,
jer kad čovjek sazna
da je voljen
postaje surov."