VATICAN

srijeda, 08.03.2006.

Zenske prljave igre ( III )

Igre. Zenske igre. Ko prezivi, pricat ce. Ja cu biti taj, ne brini citaoce.

Na predavanjima iz sociologije, negdje na polovini drugog polugodista (a pri kraju istoimene knjige) naucio sam definiciju: NOVAC JE ROBA KAO I SVAKA DRUGA.

Sada cu ja da kazem svoju: ZENA JE ROBA KAO I SVAKA DRUGA.

Pojedine su veoma interesante za ispitivanje. Kako koju duze posmatras, tako sve vise otkrivas je sumorna istina koju je pramajka Eva prenijela, a svi starozavjetni mali i veliki Proroci prepjevali. Kako kaze jedan od njih, Jeremija, u svom “Placu”: ‘Oci nasi zgrijesise, i nema ih, a mi nosimo bezakonje njihovo. Robovi nam gospodare, nema nikoga da izbavi iz ruku njihovijeh’ (Plac Jeremije proroka, V 7-8)

Tesko nama jadnima. Tesko lakim muskarcima. Tesko onijama kojima gospodare kurve i nimfomanke. Tesko onijama kojima one udju u misli, tesko njemu.

Najgore je kad taj profil pocne da polemise o necemu, da daje svoje misljenje koje je pokupila po ulici i carsiji i od istih i slicnih kurava. Onda, tako oplemenjena dodje i soli pamet, ubijedjena u stavove istomisljenica i jos ih razradjuje, dopunjuje i smatra te nedostojnim da ucestvujes u raspravi ako se aktivno ne zalozis za te ideje i stavove. A ti samo razmisli o kakvim pricama polemises i sa kim. Heh…

U tu ce pricu da te ubjedjuje jos vise ukoliko je nasminkana, sredjena, namirisana, sa markiranom robom na sebi, jaknom, dzemperom, cipelama ili patikama, salevima i ostalim, jer bez svega toga, ona je NIKO I NISTA cak je ni doma ne vole. E, sa tim, ona je u OCIMA posmatraca upadljiva, a perfidno intuitivno zna da ono sto je za oko lijepo, u srce se lakse gnijezdi. Nije ona to naucila, ne. Ona ne moze da uci iz normalnih izvora. Pokusava da bude ‘progresivna’ i skuplja umotvorine iz nasih lokalnih kuneta i coskova, jer tamo i pripada. Sada cu citirati mog prijatelja Zlatka Glamocaka i napraviti malu, ali korisnu paralelu. Kaze: “On (Manconi) je od govana napravio zlato. Njegova konzerva fekalija, koja je teska 25g, skuplja je od 25g zlata…” etc. Znaci, zamislimo profil zene o kojoj ja pricam kao konzervu fekalija na nekoj izlozbi (to je njena svakodnevica: kafici i ostala mjesta bez kojih ne moze da se iskaze) i sada imaju posjetioci pravo da, recimo kupe eksponat. Posto i jeste, realno, takva zena stvaralacko umijece cak i za Boga, onda je taj eksponat, u ovom slucaju pun govana, skuplji nego njegov pandan tj., prazna konzerva. Znaci, lijepo upakovana govna mogu cak i da mirisu, lijepo izgledaju, mozes da dodjes i u iskusenje i da ih probas. Zamisli to… Ovo je ziva istina. A moja uporedba sa zenama, sasvim je opravdana. Procitajte ‘preambulu’ I i II dio pa cete vidjeti da sam u pravu, ali nemojte se previse vezivati i ‘vatati za imena i prezimena koja sam spomenuo u prosla dva nastavka, jer ovi tekstovi sluze kao objasnjenje i vodic (za neupucene) i kao GENERALNI profil ove sorte zena.

OK. Sada vidimo sa kim imamo posla: sa upakovanim govnetom (sa masnicom) koje jos i govori i ubjedjuje da to nije. Heh…

Ima ih koje smatraju sex cinom vrhunca, odnosno, trijumfa nad muskarcem. Mozda zvuci cudno, ali cu obijasniti. Taj profil zene nece sex jer joj ne treba (sada cemo stati i razjasniti da pored ljudi, samo delfini upraznjavaju sex radi zadovoljstva; ocigledno da ovaj profil pokusava da dokaze da odskace od svega ovoga, i na ovom pokusaju joj cestitamo!), vec jer (ajde ako mora, a ne pada joj tesko) zeli da proglasi osvojenu teritoriju. Pazite, nece ona htjeti da se jebe sa Vama ukoliko na nogama nemate ‘Paciotti’ patike, ‘Gucci’ pantalone, ‘Armani’ kosulju, ne ne. Zasto? Iz prostog razloga sto je takvu teritoriju (ili plijen, da ostanem dosljedan) prestizno loviti i prikazivati u drustvu istoimenih jeftinih kurvi. Isto tako, morate biti vlasnik ili nekog restorana u koji ona pije i jede sa drugaricama i ostalima, caffe bar-a, ili neceg slicnog, pa makar bili ozenjeni (sto nece smetati) jer joj je matematika oduvjek, Boze mili, isla od ruke, pa joj troje izgleda kao broj bez guzve. Ima i tih koje ce da se jebu ali da im ne udje. To su vec filozofi, pa bi i pokojnog Heidegera oko ovoga zaboljela glava a ne mene. Ma i da je pojebes na kraju, kada ti to dopusti, zar bi mogao da jebes konzervu punu govana? U svakom slucaju, ona ce uvjek imati pokrice za sve varijante u liku nekog vec davno uhvacenog plijena i govorit ce (a plijen potvdjuje) ‘da to sve nije tako jer zaboga vidite sa kim sam ja’. U stvari… Mi koji znamo istinu, shvatit cemo o cemu prica.

Tako vam je to. Ovo je tragican kraj treceg nastavka zalosne price o zenama. Tragican. Ja na sebe uzimam odgovornost svih normalnih muskaraca da dignem glas protiv ovoga, danas na 8. mart, ne jer sam ja ugrozen, vec zbog drugih koji jesu. A zasto ja nijesam? Pa, da jesam, jos uvjek bih imao one rogove na glavi, bio bih na necijoj uzici i vjerovatno odgovarao sa ‘av, av’; bio bih u vjecitoj areni sa ‘drugim’ i ‘trecim’ plijenom i cekajuci njen palac na gore ili na dolje, trebao bih da budem spreman da okoncam zivot protivnika radi necije zabave. E NECES, KOLEGA! A kako jos kaze moj prijatelj sa onog cuvenog snimka: “Zbogom Kikindo, na kurac te nabijem!”.


“A ti, opustošena, šta ćeš činiti? Ako se i oblačiš u skerlet, ako se i kitiš nakitom zlatnim, i mažeš lice svoje, zaludu se krasiš, preziru te milosnici, traže dušu tvoju.”
(Plac proroka Jeremije, V 3.1)
- 01:35 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>