VARTEKS-OSIJEK(3:0) - MI SMO VARAŽDINCI - Blog.hr

23.04.2006., nedjelja

VARTEKS-OSIJEK(3:0)

Potpuno zasluženo je Varteks porazio Osijek u odličnoj utakmici 28. kola 1. HNL s 3:0 (poluvrijeme 1:0). Dominantan od samog početka baš kao što je to trener Dalić najavio, Varteks je u igru ušao ofanzivno i poveo u 20. minuti topovskim tanetom u euro stilu kada je iz slobodnjaka s nekih 30 metara opalio Nikola Šafarić a lopta je sijevnula pokraj nemoćnog Skendera. U prvome dijelu brojne promašene prilike ali i potez utakmice kada u 44. minuti Pokrivač spašava Varteksova vrata izbijanjem sigurne lopte već gotovo iz vlastite mreže.
I u drugome dijelu domaćin dominira ali pogodaka nema sve do 78. minute. Tada umjesto razigranog ali nepreciznog Jolića ulazi Enes Novinić i za svega 50 sekundi zabija za 2:0. Potom Halilović poslužuje Benka za konačnih 3:0 u 83. minuti. Odlična domaća publika, njih 3000, naprosto je nosila Varteks prema toliko značajnoj pobjedi nad Osijekom. Pravi europski Varteks ali i navijači. Ponovimo li sve još s Rijekom i Kup je naš! Susret je sudio Igor Križarić iz Čakovca.
Dalić: Hvala našoj publici!
Ivo Šušak, trener Osijeka: čestitam Daliću i dečkima na pobjedi i želim vam puno sreće u Kupu.

Zlatko Dalić, trener Varteksa: otvorena utakmica s obje strane. Očekuju nas još dvije izuzetno značajne bitke, ona prvenstvena s Kamenom i najvažnija s Rijekom u finalu. Hvala publici!

Nikola Šafarić, kapetan Varteksa: utakmica lijepa i puna šansi s obje strane, mi smo zapucali puno toga ali i zasluženo pobijedili. Kup će osvojiti ona ekipa koja će zabiti iz polušansi.
NK VARTEKS: Koprić, Pokrivač, Jertec (od 81. min Kardum), Šafarić, Posavec (od 61. min Pavličić), Ipša, Vuk, Benko, Jolić (od 78. min Novinić), Halilović i Lučić. Klupa: Mance, Begović, Liber i Melnjak.

NK OSIJEK: Skender, Milardović, Dedaj, Primorac (od 75. min Barišić), Knežević (od 60. min Nađ), Lopes, Nikšić, Milas 8od 64. min Vojnović), Babić, Dinjar i Smoje. Klupa: Šušnjara, Tokić, Turković i Vitajić.

Žuti kartoni: Primorac 51. min, Milas 61. min i Babić 90. min (svi NK Osijek).

Strijelci: 1:0 Šafarić 20. min, 2:0 Novinić 79. min, 3:0 Benko 83. min.

Igrač utakmice: Nikola Šafarić

- 20:29 - Komentari (40) - Isprintaj - #

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

ovako da se prvo predstavimo ja sam luka i otprl sam blog s frendom koji se zove tin!
Ja imam 12 a on 14 godina idemo na različite škole ali smo super frendovi!
Navijamo za varteks i obožavamo ga treniramo tenis na varteksu a i mi smo iz varaždina!
Sad mi bumo vam pisali o varteksu znate ono pjesme himne slike(pun klinac) i svašta!
Ak budete srali po nama a pogotovo po VARTEKSU onda se gubite ili riskirajte pa budete vidli kaj bu se desilo!
Gledajte ja bi vam rekel OPASNO PO ŽIVOT tak da nejte srati ili se lagano......!



Cursors



EWO NAŠE SLAVNE VARTEKSOVE HIMNE:

Najdraži, moj Varteks jedini,
Za sve na svijetu
Ja dao te nebi
Za ništ !

I život svoj i sreću svu
Ja ostavit ću Varteksu !
Jer Varteks je,
Jer Varteks je,
Jer Varteks je
ŠAMPION!

Ja sem Varaždinec, Varaždinec,
Varteksov sam sin.
Ja sem Varaždinec, Varaždinec,
Varteksov sam sin.
I White Stones je moje ime,
Za moj Varteks nema zime !
Ja sem Varaždinec, Varaždinec,
Varteksov sam sin


evo još jedne pjesme za koju do nedavno nisam ni znal:
Nema veze što palme ne rastu, I nema veze što pijan sam ja... Nema veze što Varteks nije prvi jer WHITE STONES sam od malena JA!!!!!!!!!

fora aaaaaaaaa!!!!!!!




Free Hit Counter
Free Hit Counter




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws






MySpace Layouts

MySpace Layouts


BRZO I UČINKOVITO! yes yes yes yes yes



kiss svim curama koje glasaju i nek redovito posječuju naš blog!