POVIJEST NK VARTEKSA - MI SMO VARAŽDINCI - Blog.hr

20.04.2006., četvrtak

POVIJEST NK VARTEKSA

Kada je 1931. godine osnovan kao tvornički klub, prvenstveno za rekreaciju radnika tadašnje istoimene tekstilne kompanije, nitko nije predviđao da ce izrasti u jednog od vodećih hrvatskih klubova i neizostavnog sudionika europskih takmičenja.
Stadion Varteksa postao je svjetska pozornica gdje se održavaju vrhunske nogometne predstave, mjesto gdje se oduvijek gostoljubivo i u duhu fair-playa dočekuju sportski prijatelji i dragi gosti uz poruku "Neka pobijedi bolji".

Tri puta varteks se plasirao u finale Hrvatskog kupa,1996,1998 i 2002.sto mu je omogućilo ulazak u Kup pobjednika kupova i UEFA kup.U sezoni 1996/97 Varteks je ušao u drugo kolo Kupa pobjednika kupova,1998/99u četvtfinale istog natjecanja.
U natjecanju UEFA kupa 2001.g u prvom kolu Varteks je pobijedio Aston Villu dok je u drugom kolu izgubio od danskog brondby-a, 2002.g.


Image Hosted by ImageShack.us
- 11:40 - Komentari (14) - Isprintaj - #

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

ovako da se prvo predstavimo ja sam luka i otprl sam blog s frendom koji se zove tin!
Ja imam 12 a on 14 godina idemo na različite škole ali smo super frendovi!
Navijamo za varteks i obožavamo ga treniramo tenis na varteksu a i mi smo iz varaždina!
Sad mi bumo vam pisali o varteksu znate ono pjesme himne slike(pun klinac) i svašta!
Ak budete srali po nama a pogotovo po VARTEKSU onda se gubite ili riskirajte pa budete vidli kaj bu se desilo!
Gledajte ja bi vam rekel OPASNO PO ŽIVOT tak da nejte srati ili se lagano......!



Cursors



EWO NAŠE SLAVNE VARTEKSOVE HIMNE:

Najdraži, moj Varteks jedini,
Za sve na svijetu
Ja dao te nebi
Za ništ !

I život svoj i sreću svu
Ja ostavit ću Varteksu !
Jer Varteks je,
Jer Varteks je,
Jer Varteks je
ŠAMPION!

Ja sem Varaždinec, Varaždinec,
Varteksov sam sin.
Ja sem Varaždinec, Varaždinec,
Varteksov sam sin.
I White Stones je moje ime,
Za moj Varteks nema zime !
Ja sem Varaždinec, Varaždinec,
Varteksov sam sin


evo još jedne pjesme za koju do nedavno nisam ni znal:
Nema veze što palme ne rastu, I nema veze što pijan sam ja... Nema veze što Varteks nije prvi jer WHITE STONES sam od malena JA!!!!!!!!!

fora aaaaaaaaa!!!!!!!




Free Hit Counter
Free Hit Counter




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws






MySpace Layouts

MySpace Layouts


BRZO I UČINKOVITO! yes yes yes yes yes



kiss svim curama koje glasaju i nek redovito posječuju naš blog!