petak, 20.06.2008.

VEČERNJI SUSRET

Večernji susret









Isuse, dođoh Ti reći kako me u grlu guši
od isplakanih suza kako me boli u duši.
Dođoh Ti šaptati kako mi križ izrani rame
i kako ga teško nosim.
jer je pretežak za me.
Dođoh Ti se tužit u suton ovoga dana,
jer me zbuni tvoje raspelo.
Žižak Ti osvijetli lice,
raspeto, presveto tijelo.
U suzama, izmučen, izboden, raspet i sam,
o, Bože, što da se tužim,
pa mene je pred Tobom sram.
Gle, Ti nijemo šutiš,
nikome se potužio nisi,
a Tvoje presveto tijelo
stravično na križu visi.
Probodene noge i ruke,
probodeno je srce Tvoje.
Kako je tuga tvoja teška
I sitne boli moje.
Isuse, dođoh, Ti se jadat u suton ovoga dana,
al motreć Tebe, išćeznu moja rana

Image




Objavljeno u 17:05 • Komentari (9) • Isprintaj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Karizmatske teme iz života Crkve. Duhovne teme, slike, i sve što je u svezi s duhovnošću.
sve sto dolazi sa ovog bloga doci ce iskreno od srca

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic



Powered by eSnips.com



Free Web Counter
Free Web Counter
Nano Prša: O, SVETA MARIJO...
OSvetaMarijo-1.mp3




Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis
Vitraj
Izrada vitraja
Forum.hr
Monitor.hr
Molitve
Portal o molitvi!
donbranko1@net,hr

Oglasi