Scared and Alone...

ponedjeljak, 01.01.2007.

Sretna Nova godina!!!

Hej ljudi...kako ste mi...ja sam odlicno...kao sto sam vec rekla u proslom postu za Novu sam isla kod frndice na tulum...kako ja bilo zakonsmijehsmijeh... Okupili smo se oko 9,00...u pocetku je bilo malo dosadno...al poslije smo se opustilirofl...cjelu noc smo plesali...i kad je doslo vrijeme odbrojavanja...mi nismo upalili TV nego cekali da drugi pocnu...neko vani ispalio vatromet i mi poceli odbrojavati...otvorili šampanjac i sve...kad ono skontali do ponoci ima još 5 minludlud...al dobro nema veze...šampanjac mi i nije baš bio fin pa sam se držala piva...poslije išli malo van i pucali petarde...kad smo se vratili raspalili glazbu...Ana upalia bljeskalicu...i svi su plesali...ma bilo super...niko se nije nešt previše napio osim Aninog bratapartyparty...ja i Nina ga odvele gore i pustile ga da spava...a dobro...uglavnom...vratili se i nastavili plesat...ja mislila ostat prespavat ...al stara ne da...oće me viditi u kakvom sam stanju kad se vratimnamcornamcor...al dobro...sve u svemu bilo super...

Pa sve najbolje u 2007.godini želim svima

01.01.2007. u 18:13 • 54 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Pogledajte i procjenite sami!!! I ostavite koji komentar!!!

moj msn: fallen--angel-6@hotmail.com

Forever and ever
Real love resists
to time
Crosses the troubles
and missunderstanding
Time cannot destroy
what love builds
This is a real power

Blogovi koje posjećujem...

Moa Monika

Sandra

SaRiCa AkA PrInCeZiCa






Image Hosted by ImageShack.us

=WhO Is ShE ???=

-preosjetljiva
-perfekcionist
-živim u svom izmišljenom svijet
-obožavam glazbu, knjige
-vjerujem u prijateljstvo
-osoba sam od povjerenja
-ne volim učenje, ali prolazim s 5
-prezirem zaljubljenost, a ipak tako snažno volim


Ime:VaNeSa
Nadimak: NeSsA, VaNy, VaNa...
Živim:u Osijeku
Godina:15
Rođena:15.2.1993.
Obitelj:mama, tata, moa seka Lara
Volim:
-Moe frandice...jako, jako, jako...
-životinje,
-dečke...hihi...
-svoju obitelj...lol...
-SeBe...hehehehe
Ne volim:
-LAŽI-to mrzim najviše na svijetu...
-umišljenost
-bahatost
-ljude koji misle da imaju velikih problema u životu, a imaju što god požele
-razmaženost
-pretvaranja
-duple standarde
-površna prijateljstva
MoE PrInCeZe:SaRiCa, MoNiKa, IvA, KaTa, LuCiJa, AnA...volim ih najviše na svijetu...
Best frendovi:Matej, Belaj...
Slušam:hip-hop, r'n'b, pop...

Image Hosted by ImageShack.us


Koliko vas je posjetilo moj blog od 15.6.2006.


Free Web Site Counters
Free Web Site Counters



Image Hosted by ImageShack.us

You make me wanna call you in the middle of the night
you make me wanna hold you till the morning light
You make me wanna love,
you make me wanna fall,
You make me wanna surrender my soul
Image Hosted by ImageShack.us

Listen to your heart
when he's calling for you.
Listen to your heart
there's nothing else you can do
Image Hosted by ImageShack.us

On my knees, I'll ask
Last chance for one last dance
'Cause with you, I'd withstand
All of Hell to hold your hand
Image Hosted by ImageShack.us

I've never felt this way before
Everything that I do
Reminds me of you
And the clothes you left
they lie on my floor
And they smell just like you
I love the things that you do
Image Hosted by ImageShack.us

Well in case you failed to notice,
In case you failed to see
This is my heart bleeding before you,
This is me down on my knees
These foolish games are tearing me apart
Your thoughtless words are breaking my heart
Image Hosted by ImageShack.us

But if I wanted silence
I would whisper
And if I wanted loneliness
I'd choose to go
And if i liked rejection
I'd audition
And if I didn't love you
You would know
Image Hosted by ImageShack.us

And why can't you just hold me
And how come it is so hard
And do you like to see me broken
And why do I still care
Image Hosted by ImageShack.us

I give you everything that I am
I'm handin' over everything that I've got
Cause I wanna have a really true love
Don't ever wanna have to go and give you up
Image Hosted by ImageShack.us


CREDITS

  • Layout Done by: Passion*Demisis
    Prilagodila: anJa.tHe.biTch. (:
  • Brushes: aethereality
    Fractured-Sanity
  • Deviantart: Foto-Font

    <