Erotske price masaza - Pronađite djevojku

ponedjeljak , 17.12.2018.

Net.hr










Click here: Erotske price masaza






«Joj mali, ovo je fino…. Sad sam joj vidio skoro cjelu guzu jer je spavacica bila povucena do pasa-Otkopcaj taj grudnjak ili cu ti ga ja otkopcati rekao sam ljutito,vec dva puta sam se ogrebao na kopcu-slagao sam.



erotske price masaza

Ona poce da me ljubi po vratu i grudima zadizuci mi majicu i spustajuci se sve nize. Vrijeme je savršeno, snimao bi malo», iznenada je rekao. Nije se pomerala ni reagovala praveci se da spava.



erotske price masaza

Prvi seks sa mamom - I pitala me dali bih joj htio malo promasirati vrat, tek toliko da ju popusti na što sam pristao. Kada sam spustio ruku nize dlacica vise nije bilo, samo ogromni vulkan koji je kljucao i bio spreman da primi nesto tvrdo, veliko i vruce.



erotske price masaza

Imam 19 godina i zovem se MARIO. Ova situacija desila se 10. Od moje 16-e godine me poalo privlače i muškarci uz cure naravno. Kada sam sredinom 11-tog mjeseca prekinuo s curom znao sam da je vrijeme da napokon ostvarim svoju maštariju- da se sastanem sa likom. Kako nisam htio da prvi puta bude bas seks tražio sam nekoga ko nudi usluge erotske masaže. Nakon duže potrage našao sam broj na kojem pise da Ivan daje usluge masaže za dečke , i da je cijena 100 kn za sat vremena. Nazvao sam broj i javio se Ivan koji je rekao da ima 63 godine i da živi u predgrađu Zagreba. Kada sam cuo koliko godina ima rekao sam mu da moram malo razmisliti sobzirom na razliku u godinama… Nakon dugo razmišljanja odlucio sam se nazvati ga ponovno i dogovoriti susret. Rekao mi je kada da dođem i gdje i zamolio me ako mogu obrijati kitu i guzu. Dan prije susreta kupio sam depialcijsku krenu i obrijao sve dlake na guzi iznad kite i pazuhe. Drugi dan popodne sjeo sam na bus i uputio se na masažu. Bio sam toliko uzbuđen da mi je srce tuklo čitavim putem. Došao sam preed vrata stana i pozvonio. Ivan mi je otvorio vrata. Bio je to čovijek malo većeg trbuha obrijana lica i za glavu viši od mene. Povao me unutra i sjeli smo u dnevni boravak i popricali. Ponudio me sokom i razgovarali smo jedno dvadesetak minuta. Nakon toga me je pitao da li sam spreman da pocnemo sa masažom. Pristao sam i odveo me u spavacu sobu gdje me je docekao bracni krevet na jednoj strani pokriven rucnikom na kojem se nalazilo ulje za masažu. Rekao mi je da odem u kupaonu i da se istuširam te da se nakon toga vratim ovdje. Poslušao sam ga i otuširao se.. Nakon tuširanja obrisao sam se i omotan ručnikom ušao u sobu. Tamo me docekao Ivan i rekao mi da legnem na trbuh na krevet. Legao sam i pokrio si guzom rucnikom a oni mije rekao da ce ga maknuti te da samo smeta. Pitao me može li mi malo pogledati tijelo da vidi jesam li sve obrijao sta treba. Razmaknuo mi je malo guzove pogledao šupak te me na trenutak okrenuo da mi pogleda kitu. Rekao je sam super gladak i da mu se to jako sviđa. Ja sam se cijelo vrieme tresao lagano od sraha i nisam mogao vjervati da ja ovo radim. Stalno me je govorio da se opustim i prepustim ida uživam. U pocetku mi je kita bila spustena ali nekon nekog vremena mi se lagano pocela dizati. Kada je to skužio raširimo mi je guzove namazao ih uljem i prislonio palac na rupicu. Pitamo me jesam li kada što imao u guzi na što sma ja odgovorio da ne. Poceo je lagano utiskivati palac i nakon par utisaka mu je ušao. Malo me zabolilo ali ubrzo sam se opustio. Vidio je da mi se to sviđa izvadio prs i uhvatio me za glavic.. Uzemo mi je kitu u ruke i nauljo je te poceo stiskati glavic. Pitao me jesam li ikada vidio golog muškarca. Ja sam rekao ne al on se lagano poceo skidati. Ubro se skinuo i gačice iz kojih je ispala kita od nekih 19 cm potpuno obrasla dlakama. Rekao je da se samo opustim i nastavio me masirati. Pitao me do kuda sam spreman ici a ja sam rekao samo drk. Poceo mi ga je lagano drkati i stavio je moju ruku na svoj kurac. Zamolio mu da mu ga lagano gladim dok me masira. Drkali smo si ga međusobno neko vrijeme kada mi je rekao da bi vlio da mu ga malo poližem: ja sam rekao da nebi da mi se to nesviđa i da nebi bas prvi puta. Rekao mi je ok da mu ga nemoram pusit ali d aga bar malo licnem. Sjeo mi je između nogu i izdrkao mi ga dokraja. Špricao sam sebi po prsima i izvijao se u bokovima. Nakon toga je n svoj kurac uzeo uruke i pocoe ga jako drkati. Kroz par minuta i on je svršio. Njegova sprma bila je puno gušča od moje. Prekrila mi je dobar dio trbuha. Kada je svršio ansmijao se i tazmazao svoju i moju sprmu meni po prsima. Lega je pored mene i gladio me iznad kita po obrijanom dijelu. Tako smo ležali pola sata sa spuštenim kitama. Bilo me je jako sram. Rekao sam da moram ici i ustao sa kreveta. Lupio me po znojnoj guzi. Usao sam pod tuš i otiširao se. Docekao me pred vratima tuša i rekao mi da se nada da cu opet doci. Obukao sam se pogladio ga po kiti jos jednomc i napustio stan. Nije mi nista naplatio jer sam mu polizao kitu. Evo to je moje prvo iskustvno.. Bilo mi je super unatoc strahu ….



Bila sam sa 2 CRNCA , nisam mogla da HODAM -Ispovest
Erotska masaža Možda bi vam prijala masaža erogenih zona? Na sebi je imala crvenu pamucnu trenerku koja je jasno ocrtavala njenu guzu i crvenu majicicu na tanke bratele koja joj je pokrivala samo grudi, a otkrivala stomak. Zadnji gumbić koji ih je držao na mjestu ekspolodirao je i oko bradavica mi je prostrujao hladni zrak. », znala sam da ga takvi komentari izluđuju, samo sam morala u istu rečenicu staviti riječi mama — sin i kurva i malom je kurac već prokišnjavao. Na moju žalost, ali I ćerkinu, zbog toga sam morao izvući prste iz njene pice.

[Halo oglasi posao spremacice novi sad -- Mali Oglasi # Goglasi.com|Srodne duše: mit ili stvarnost?|Korida dicmo 2018]






Oznake: prvi, seks, sa, mamom

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.