nesto o meni:

iMe: imam...naravno...
PreZiMe: nije bitno
GoDiNe: imam.... naravno
SkoLA: t.p
U HOroskOpu: djevica
TreNirAM: odbojku, gimnastika, mažoretkinje....


Volim:
zivotinje,spavati
komp,mobitel
msn...
jednog decka...
prijatelje(neke)..
odbojku...
spavanje...
neke sportove...
cokoladu...
Mrzim:
glupe i umisljene ljude..
foliranje...
ucenje... skolu
neke nastavnike... tj. vecinu...hehe
neke prijatelje...
predmete u skoli...
i sve sto je vezano uz skolu...
itd...




Pjesmice i slikice:

SLIKICE:
Avril Lavinge:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Rihanna:


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Obicne:
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


pjesmice:

LJUBAVNE

Jedna ruza na mom stolu,
jedina je utjeha mome bolu.
Stoji u vazi i tiho vene,
jer ti ljubavi nisi kraj mene.

Ako ti jedne noci u sobu uđe jedan starac,
duge sive brade,obucen u crveno
i strpa te u vrecu,ne boj se...
Rekao sam djedu Mrazu da te hocu za Bozic!

Tko je sada???...ti se cudis,
od mojih poruka budis,
ni dan ni noc nemas mira,
jer mobitel neprestano svira.
Ja te volim,
ti me shvati,
poruke ti moram slati!!!

Mobitel-besplatna obavijest!!
Korisnik trenutno nije normalan!,
totalno je poludio za vama!,
a preko nove usluge stize vam:
bezbroj slatkih poljubaca!!

Zvijezde trepere i ja sam tu
i tiho ti sapcem i love you.
Pricas mi price,
glas ti je tih,
a ja ti njezno sapcem:,, ich libe dich''!!

Pogledaj na sat i sve ce ti biti jasno,
nitko nikome ne salje poruke ovako kasno.
To rade samo oni kojima je stalo,
a zasto ja to radim razmisli malo!!

U srce sam te zakljucala,
ne mozes izaci.
Kljuc sam izgubila,
ne mogu ga naci!

Daleko si od ociju,ali od srca nisi.
Jedino sto mi nedostaje,ti si.
Nisi zvijezda ni anđeo,ni Bog da te molim,
ali si osoba koju iskreno volim.

Ako je grijeh sto te volim,
neka mi se to nikada ne oprosti.

Ti me pitas koga volim,
evo da ti odgovorim,
bolje citaj prva slova,
evo tebi odgovora.

PJESME PRIJATELJSTVA:

Kada vidis dudicu
ti joj reci hvala.
Jer ti je ona pomogla
kad si bila mala!!

Prijatelji su kao zvijezde,
ne vidis ih uvijek,ali znas
da su negdje tamo zauvijek!

Ako ti ikad zaplace oko,
ako te netko povrijedi duboko,
ako ti zadrhti dusa,
ako nema tko da te slusa,
ako ikad vrisnes u snu,
nazovi me i ja cu biti tu.

...Što više ljudi poznajem, to više volim svog psa...

...Život bi bio puno lakši kad ne bi bio tako težak...

...Ostao mi je samo jedan živac i ti mi ideš na njega...

...Spasite Zemlju, to je jedini planet na kojem ima čokolade...

...Svatko ima svoju manu, a ja imam tebe...

...Nekad sam bio uobražen, ali sada sam se oslobodio i te mane, sada sam savršen...

...Tko god rekao da se novcm ne može kupiti sreća, ne zna gdje kupovati...

...Svome mužu uštedim brdo novca-ne propuštam niti jedno sniženje...

Čovjek ne postaje sretniji ako živi u kući od 1000 kvadratnih metara
niti kad u garaži ima 10 najskupljih modela automobila.
Pravo zadovoljstvo čovjek ima tek kad pomogne nekome tko
jednako kao i vi ima svoje snove i nade,ali nema mogućnosti i poticaja da ih ostvari.

Pametan si ako povjeruješ samo u polovicu onoga što čuješ...
Genijalan ako pogodiš koju polovicu...

Nitko neće pamtiti što si govorio niti će pamtiti što si učinio,
ali svatko će pamtiti kako se zbog tebe osjećao.

Nikoga ne možeš natjerati da te voli.
Sve što možeš jest biti netko koga se može voljeti...

Možeš učiniti sve stvari na ovom svijetu,ali jednu ne.
Ne možeš napustiti prijatelja svog,a ne pustiti suzu.To ne može nitko.

Hvala svima koji su mi povrijedili osjećaje,bez njih ne bih znala da ih uopće imam,
hvala onima koji su mislili da neću uspjeti,bez njih ne bi ni pokušala.

Kada čovjek izgubio ono što je volio,živi samo zato da bi se
sjećao onog što je izgubio.

Kad nekog razočaraš to je teško...
A jedino teže od toga je kad sam sebe razočaraš.

Dobra procjena proizlazi iz iskustva,iskustvo proizlazi iz loših procjena.

Možda naše pogreške stvaraju našu sudbinu.

Ako nema razloga nadi,nema smisla nadati se.
Treba dići ruke od svega što priželjkujemo,a nema svoje danas ni svoje sutra.
Sve ostalo gubitak je vremena.

Ako nagaziš na trnje ili ružu,nastavi dalje!
Ako pada tuča ili snijeg,nastavi dalje!
Jer kakve koristi od sjedenja i plakanja
što nisi uhvatio ribu,stavi mamac i nastavi pokušavati,,,
NASTAVI DALJE!

Život je najljepši i najkompliciraniji roman.
Ima nevjerojatne rasplete i zaplete.
Ako ne otvoriš vrata nećeš znati što se događa iza njih.

Zašto ljubav poklonimo onomu tko je ne zaslužuje,a onima
kojima bi trebali nemamo što dati osim ostataka
koji ponekad i ne znače ništa značajno.

Samo zaborav čini kraj,nikad vrijeme ili kilometri,
jer pokušati nekoga zaboraviti,znači ga još više voljeti...

Zar je ljudsko prokletstvo u tome što volimo ono što ne možemo imati?!?

Ne idi onamo kamo bi te put odveo.Kreni tamo gdje puta nema
i ostavi za sobom trag.

Ako ikad doživiš poraz ne dozvoli da ti suze poteku,
jer ljudi su zli,oni će na ruševinama tvoje boli sagraditi spomenik svoje pobjede.

Svaki čovjek ima pravo ne samo na snove nego i na njihovo ostvarenje.

Nesreće su ponekad i potrebne da bismo sazreli u nekim stvarima.

Ljubav je veličanstvena katastrofa:
znati da se zalijećeš u zid i svejedno ubrzavati...
Srljati u propast s osmjehom na usnama,
radoznalo čekati kad će se stvar usrati...
Ljubav je jedino programiramo razočaranje,
jedina predvidiva nesreće koja se traži ponovo.

Ostavljamo one koji nas vole zbog onih koje mi volimo
a ne pitamo se hoćemo li povrijediti one koji nas vole
i hoće li nas voljeti oni koje mi volimo...

Čovjek je nerazuman,nelogičan,sebičan.
Nije važno.Voli ga!
Ako činiš dobro,pripisat će to tvojim sebičnim ciljevima.
Nije važno.Čini dobro!
Ako ostvariš ciljeve svoje,naći ćeš lažne prijatelje i iskrene neprijatelje.
Nije važno.Ostvaruj ciljeve svoje!
Dobro koje činiš sutra će biti zaboravljeno.
Nije važno.Čini dobro!
Poštenje i iskrenost učinit će te ranjivim.
Nije važno.Budi iskren i pošten!
Ono što si godinama stvarao,u času bi moglo razrušeno biti.
Nije važno.Stvaraj!
Ako pomažeš ljudima,možeš loše proći.
Nije važno.Pomaži im!
Daješ svijetu najbolje od sebe,a on će ti uzvratiti udarcima.
Nije važno.Daj najbolje od sebe!


Zar ne misliš da boli ako suza nema,
Zar ne misliš da čovjek pati ako ne plače....
Boli to i razdire,
ali i od čovjeka nešto mora biti jače.
Zar ne misliš da ruža ne bode ako miriše,
Zar misliš da miris stalno traje?
Ubode pokatkad....
Zacijeli rana, ali bol vječno traje!


Ako ćeš se jednog dana osjećati kao da ćeš plakati…
Nazovi me…
Neću ti obećati da ću te nasmijati…
Ali mogu plakati s tobom…
Ako ćeš jednoga dana htjeti pobjeći
nemoj se bojati nazvati me…
Neću ti obećati da ću te zaustaviti…
Ali mogu pobjeći s tobom…
Ako jednoga dana nećeš htjeti nikoga slušati...
Nazovi me…
Obećajem da ću biti uz tebe…
I obećajem da ću biti vrlo tiha…
Ali ako jednoga dana nazoveš…
I nema odgovora…
Brzo me dođi vidjeti…
Možda ja tebe trebam…

Samo zato što te netko ne voli onako kako bi voljela
ne znači da nisi voljela cijelim njegovim bićem.

Najgori način da ti netko nedostaje jest
da sjediš pored njega i znaš da ga nikad nećeš imat.

Nikad se ne prestaj smijati čak ni kad si tužan,
netko će se možda zaljubit baš u tvoj osmijeh.

Možeš biti samo osoba na ovom svijetu,ali za nekoga TI si cijeli svijet.

Uvijek će biti ljudi koji će te povrijediti.Nastavi vjerovat,samo budi oprezniji!

Pamćenje je vještina, a zaboravljanje umjetnost.

Alkohol je čovjekov najveći neprijatelj. Samo kukavice bježe od neprijatelja.

Danas, ako nisi zbunjen, jednostavno ne razmišljaš jasno!

Jedina prava pogreška je ona iz koje ništa ne naučimo.

Ako me bude tražio,
recite mu da sam umrla...
Ako će tražiti moje tijelo,
recite mu da sam izgorjela...
Ako bude tražio moj grob,
recite mu da je na dnu mora...
Ako kaže da me volio,
nemojte mu vjerovati
jer on me je ubio...


Ako ne vjeruješ sebi, ne vjeruješ ni drugima,
Ako se bojiš ljubiti, bojiš se i voljeti.
Ako se bojiš voljeti, kako uopće živiš.


Naučila sam:
da trebamo biti zahvalni što nam Bog ne daje uvijek ono što tražimo
da uvijek možeš za nekoga moliti, kad nema snage da si može pomoći na drugi način.
da ti je, bez obzira koliko ozbiljnosti život zahtijeva od tebe,
da ti je uvijek potreban prijatelj s kojim se možeš glupirati.
da je biti ljubazan važnije nego biti u pravu.
da ljubav, a ne vrijeme, liječi sve rane.
da svatko koga sretneš, zaslužuje da ga pozdraviš s osmjehom.
da dobre prilike nikada nisu izgubljene; netko će se uvijek poslužiti onima koje ti propustiš.
da kada se naučiš živjeti u luci gorčine, sreća će se uvijek sidriti negdje drugdje.
da treba dijeliti riječi koje su nježne i mekane, jer češ ih sutra možda morati pojesti.
da je osmjeh jedan jeftin način da popraviš svoj izgled.
da ne mogu odabrati kako se osjećam, ali da mogu odabrati što ću napraviti u vezi toga.
da svi žele živjeti na planini, ali da se sva sreća i rast događaju dok se uspinješ.
da je dobro davati savjet samo u dva slučaja: kada ga netko traži ili kada je pitanje života i smrti.
da kada planiraš osvetiti se nekome, time samo dozvoljavaš sebi da te ta osoba nastavi vrijeđati.
da što imam manje vremena, više stvari mogu napraviti.


Dlanovi ti se znoje,srce ubrzano lupa,a glas ti zastaje u grlu?
TO NIJE LJUBAV,TO JE ZALJUBLJIVANJE!
Ne možeš skinuti pogled ili ruke s njega?
TO NIJE LJUBAV,TO JE POŽUDA!
Ponosna si na njega i želiš ga svima predstaviti?
TO NIJE LJUBAV,TO JE SREĆA!
Želiš ga jer znaš da je on pored tebe?
TO NIJE LJUBAV,TO JE USAMLJENOST!
S njim si jer on to želi?
TO NIJE LJUBAV,TO JE SAŽALJENJE!
S njim si jer te ljubi i drži za ruku?
TO NIJE LJUBAV,TO JE NESIGURNOST!
Srce ti poskoči čim ga vidiš?
TO NIJE LJUBAV,TO JE STRAST!
Opraštaš mu greške jer se brineš za njega?
TO NIJE LJUBAV,TO JE PRIJATELJSTVO!
Svaki dan mu govoriš da je on jedina stvar na koju misliš?
TO NIJE LJUBAV,TO JE LAŽ!
Odrekla bi se najdražih stvari zbog njega?
TO NIJE LJUBAV,TO JE VELIKODUŠNOST!
Srce te bilo i sve se u tebi lomi kada je on tužan?
DA,TO JE LJUBAV!
Privlače te drugi,ali ipak ostaješ s njim bez trunke kajanja?
DA,TO JE LJUBAV!
Prihvaćaš njegove mane jer su i one dio njega?
DA,TO JE LJUBAV!
S njim si zbog te neshvatljive mješavine boli,sreće i uživanja?
DA,TO JE LJUBAV!
Dala bi život za njega?
DA,TO JE LJUBAV!!!
Duboko vjeruj u ono što želiš i zapamti:
izgubljeno je samo ono čega smo se odrekli.
U životu poželi samo jedno:
da ne voliš izgubljeno i da ne izgubiš voljeno!




< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen :)

Opis bloga


Counter From POQbum .com




dodi pa vidi :Dthumbup


MusicPlaylist


Linkovi


Custom Glitter Text



Counter From POQbum .com


PRAVILA:

1.Ostavljajte koliko cete komova
2.Ne psujte po mom blogu
3.Ima odbrojavanja ( samo da bude puno komova.heh...zezam se)



10.5 je mom blogu rodendan......yes


Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Linkovi:

Ivathumbup
Tenathumbup
Leathumbup
Filipnaughty
Davornaughty
Sladanathumbup
Enathumbup
Tanathumbup
Ana-Marijathumbup
Anasmijeh
Adrianosmijeh
Markosmijeh
Teadead
Lara Croftdead
Dora:dead:
Klaudiathumbup



srijeda, 29.10.2008.

...HALLOWEEN,GIMNASTIKA,SKOLA!!!

ALO....HALLOWEEN...
EJ...ljudi
u petak je HALLOWEEN...
JEDVA CEKAM....
nadam se da i vi jedva cekate...
sve sam pripremila...Bundeve,i tako dalje...
mozda cu se obuci u vjesticu pa ici u uljanik ili mc-donalds...heheyes
Ici ce mozda i moje frendice Tana,Marijana i Petra
Samo mi je zao sta nemoze ici moja frendica Wanda....bas sam tuzna...smrccry

GIMNASTIKA

Danas sam bila na gimnastici...
Bilo je predobro...
samo sam tuzna...cry
Jer ja mogu napraviti arabesku i menikeli...( to vam je nesto iz gimnatsike,neki dio...)
ali se jako bojim....kada je blizu mene trenerica onda mogu sama...
a kada je nema onda nemogu...smrc
bas mi je zaocry
ja mislim da cu pasti pa se bojim napraviti...
ali ja cu to nauciti KAD TAD...

SKOLA

evo opet ja...
u skoli ima puno toga novoga...
nastavnik me razmjestio...ja sam inace sjedila sam Wandom....
ali smo puno brbljale...bla,bla,blablabla i onda nas je razmestio....
sada ona sjedi sa nekim Denijem a ja sam Markom...jojtuzan
uzasheadbang
ali ovako ne pricamo...bolje to nego jedinice dobivati...
hehe
i imam jako puno ocjena...sve pomjesano...555,44,,33,2,,55
i tako dalje...muce me te ocjene..ipak nije bas nesto taj peti razred...uff
ajde idem sada neda mi se vise pisat...
nadam se da cete mi komat..
sve komove uzvracam kao sto znate...
ako nisam nekome vratila u proslom postu...
neka mi kaze...pa cu mu duplo vratit ....
hehe
ajde pozz..



| KoMeNtIrAj (103) | PrInTaAaAJ..(ZnAm Da NeCeS) | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.