< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

VANJA&IVAN

VANJA

Ona je Vanja.
Ide u gimnaziju u osijeku...nije vazno koju...
Voli sve što vole mladi roflroflsretan
Opet sluša sve osim opere... a najviše alternativni rock...rofl.
Čeka princa na bijelom konju.....
I jedna super cura..... koja obožava čokoladu
E vanja znam da nisam niš posebno napisao o tebi, sorry .....kiss



IVAN

On je Ivan
Ide u ekonomsku smjer ekonomist...
Bosanac je...roflzubo...hehe
Navija za barcelonu..naj mu je ronaldinjo...
Slusa one pjesme koje mu ja saljem...hehe..rofl
Neznam kog on ceka......al znam da mu nije san
pojebat crnkinju.....to je plus jer o tome sanjaju svi decki...
Neznam sta jos osim da je marijin bratic...kiss


nešt komično:
ŠKOLSKA VIDEOTEKA
-JEDINICA = Put bez povratka
-DVOJKA = Obračun s ocem
-TROJKA = Imati i nemati
-ČETVORKA = Istinite laži
-PETICA = San ljetne noći
-ISPIT = Konačni obračun
-PISANJE TESTA = Ne okreći se sine
-PUT DO PLOČE = Na vatrenoj liniji
-PROFESORI = Gospodari pakla
-SJEDNICA = Ali Baba i 40 razbojnika
-SRZ = Pobuna u kokošinjcu
-DEŽURNI = Zvonar crkve Notre Dame
-MALI ODMOR = Prohujalo s vihorom
-RODITELJSKI = Bal vampira
-HRVATSKI = Kad jaganjci utihnu
-KEMIJA = Peti element
-GLAZBENI = Kad mrtvi zapjevaju
-ŠKOLSKO DVORIŠTE = Jurski park
-ŠKOLA = Kuća luđaka
-ŠTREBER DOBIO 1 = I bogati plaču

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

subota, 10.11.2007.

wanja je opet

ka>

sta da pisem....o tome kako mi je crklo grijanje i smrzavam se i nema nikog da me zagrije...o tome kako su decki glupa bica (cast iznimkama kao sto je ivan) u koja se zaljubis i onda ti oni pridu sa spikom al sam ja gadan mene nijedna cura nece...kme...kme...crycrycrycry......te bogte nijedna te nece a ja umirem ovdje.........ili da pisem o jadnoj mari koja je na svoj rodendan zakasnila na bus i nije isla u zg sa nama.....ili o groznim pjesmama neko ce ih nazvat sotonskim koje sada slusam...koje sam skidala da iamo o cemu pricat.............ma pusi kurac

fala ivanu koji nepoludi uz mene,milanu koji je bas srce i martini koja razmislja za mene kad nisam u stanju



| komentari (45) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.