listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

VANJA&IVAN

VANJA

Ona je Vanja.
Ide u gimnaziju u osijeku...nije vazno koju...
Voli sve što vole mladi roflroflsretan
Opet sluša sve osim opere... a najviše alternativni rock...rofl.
Čeka princa na bijelom konju.....
I jedna super cura..... koja obožava čokoladu
E vanja znam da nisam niš posebno napisao o tebi, sorry .....kiss



IVAN

On je Ivan
Ide u ekonomsku smjer ekonomist...
Bosanac je...roflzubo...hehe
Navija za barcelonu..naj mu je ronaldinjo...
Slusa one pjesme koje mu ja saljem...hehe..rofl
Neznam kog on ceka......al znam da mu nije san
pojebat crnkinju.....to je plus jer o tome sanjaju svi decki...
Neznam sta jos osim da je marijin bratic...kiss


nešt komično:
ŠKOLSKA VIDEOTEKA
-JEDINICA = Put bez povratka
-DVOJKA = Obračun s ocem
-TROJKA = Imati i nemati
-ČETVORKA = Istinite laži
-PETICA = San ljetne noći
-ISPIT = Konačni obračun
-PISANJE TESTA = Ne okreći se sine
-PUT DO PLOČE = Na vatrenoj liniji
-PROFESORI = Gospodari pakla
-SJEDNICA = Ali Baba i 40 razbojnika
-SRZ = Pobuna u kokošinjcu
-DEŽURNI = Zvonar crkve Notre Dame
-MALI ODMOR = Prohujalo s vihorom
-RODITELJSKI = Bal vampira
-HRVATSKI = Kad jaganjci utihnu
-KEMIJA = Peti element
-GLAZBENI = Kad mrtvi zapjevaju
-ŠKOLSKO DVORIŠTE = Jurski park
-ŠKOLA = Kuća luđaka
-ŠTREBER DOBIO 1 = I bogati plaču

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 28.10.2007.

kewl pjesmica

ka>

(J. Bon Jovi) - Always

This romeo is bleeding
But you can't see his blood
It's nothing but some feelings
That this old dog kicked up

It's been raining since you left me
Now I'm drowning in the flood
You see I've always been a fighter
But without you I give up
Now I can't sing a love song
Like the way it's meant to be
Well, I guess I'm not that good anymore
But baby, that's just me

And I will love you, baby - Always
And I'll be there forever and a day - Always
I'll be there till the stars don't shine
Till the heavens burst and
The words don't rhyme
And I know when I die, you'll be on my mind
And I'll love you - Always

Now your pictures that you left behind
Are just memories of a different life
Some that made us laugh, some that made us cry
One that made you have to say goodbye
What I'd give to run my fingers through your hair
To touch your lips, to hold you near
When you say your prayers try to understand
I've made mistakes, I'm just a man

When he holds you close, when he pulls you near
When he says the words you've been needing to hear
I'll wish I was him 'cause those words are mine
To say to you till the end of time

Yeah, I will love you baby - Always
And I'll be there forever and a day - Always

If you told me to cry for you
I could
If you told me to die for you
I would
Take a look at my face
There's no price I won't pay
To say these words to you
Well, there ain't no luck
In these loaded dice
But baby if you give me just one more try
We can pack up our old dreams
And our old lives
We'll find a place where the sun still shines

And I will love you, baby - Always
And I'll be there forever and a day - Always
I'll be there till the stars don't shine
Till the heavens burst and
The words don't rhyme
And I know when I die, you'll be on my mind
And I'll love you - Always


kako cudno ja napisem tekst pjesme i prebacim na vh1 i tamo se vrti spot te pjesme....a pjesma je stara i ovo je tek 2 put da ju vidim na tvu




| komentari (8) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.