ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (8)
Ožujak 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

MOJE IME:valentina
PREZIME:da nebi rekla
KOJI SAM RAZRED.6.c
GDJE ŽIVIM:SMB
NAJ FRENDICA:vanjagreedy
DOBRA FRENDICE:vinka,mateja,matea,dora,cella,tina.....
MOJ MOTO:nikad ne reci nikad!
VOLIM:svoju simpu,frendice..
NE VOLIM.bahatost,laži,ogovaranja,dvoličnost...
DEČKO:slobodna

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Nationality Icons
Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]a href="http://www.glitterfy.com/" target="_blank">
Glitterfy.com - Glitter Graphics
Glitterfy.com - Glitter Graphics

Glitterfy.com - Glitter Graphics

Glitterfy.com - Glitter Graphics
Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]http://www.glitterfy.com/graphics/Avril+Lavigne/http://www.glitterfy.com/graphics/Avril+Lavigne/http://www.glitterfy.com/graphics/Avril+Lavigne/http://www.glitterfy.com/graphics/Avril+Lavigne/http://www.glitterfy.com/graphics/Avril+Lavigne/http://www.glitterfy.com/graphics/Kiss/myspace graphic

myspace graphic

myspace background

myspace background

free myspace layout

free myspace layout

myspace

myspace

myspace generators

myspace generators

myspace layout

myspace layout

Linkovi

EVO NEKI SUPER LINKOVI :thumbup
julija
mateja
baltićmarcella
dora
ana
antonija

MALO SLIKICA

src="http://www.blogpoll.com/poll/view_Poll.php?type=java&poll_ id=148163"> temp

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons
/artist.php?aid=269
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Christian Avatars
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Christian Avatars
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Graphics
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Graphics
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Graphics
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Graphics
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Graphics


Free Music

Free Music



Free Music

VVirile
AAmazing
LLittle
EEccentric
NNerdy
TTimeless
IIrresistible
NNutty
AAppreciative

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com
http://web.vip.hr/maria_helena.vip/lindsay.doc

subota, 29.03.2008.

Ej ,ČoVcI

Ej, kaj ima?
Kak ste?
Kod mene nema nikaj novog. Makar sam se opet posvađala s frendicom od moje sestre koja meni tvrdi suprotno i prigovara mi i zajebava me a ja to NE podnosim.bangOnda sam se "malo" izderala na nju al nema veze jer sam se riješila još jedne male balavicenutzubo!!!!!!!!!!!!!!.Onda sam se išla igrat s frendovima onda mi je opet ona došla onda sam pošizila i ošamarila je!pjevapuknucunutOnda se rasplakal i otišla doma!thumbupPa sam se ja nastavila divno igrat s frendovima u parkiću tak da smo se igrali od nekih 11 ujutro do 7 navečer!thumbupTak mi je danas bolo zakon!Evo to je to za danas vidimo se sutra ,preksutra ili možda u utorak!POZDRAV:PAULI Slud.,LANI Čnut.,VANJI G.,thumbupthumbupKARLU S.,headbangmadnut................

|Komentiraj 0| >Printaj| #|

četvrtak, 27.03.2008.

PoSt NaKoN dUžEg VrMeNa

kissEjwave kaj ima kod vas ja sam sam supač!thumbupovih dana niš pisebno.Tak mi se NIJE dalo na komp tak da sam skoro pola dana prespavalazijev.Niš se specijalno nije dogodilo osim kaj sam se pomirila s fendicom i dobila od nje jednu FINU čokoladu koju sam naravno ODMAH smazala u jednom zalogaju!Tak vam je bilo meni ovih dana i ljudi daj ostavljajte komentare!!!!!!!!!!!!!!!Da imam kaj za čitat!kisssssssssssssssssmahkisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss!

|Komentiraj 22| >Printaj| #|

srijeda, 26.03.2008.

DaN zA uMrJeT

Ej ljudi kaj ima?Ja sam tak živčanaheadbang.moja best frendicai ja smo se išle malo provozat po ulici.Ionda kod kuće moje druge frendice zamislite kaj smo vidjele ona se vratila doma(ona je bila kod bake u Hercegovini na ferju od petka pa do danas)užasssssssssssssssblablaheadbangmad!!!!!!!!!!!Mi nju baš i ne volimo zato kaj se prtlja u naše prijateljstvo!I onda me zvala njena sestra koja je prštila od sreće ,a ja skoro pa da nisam puknula mad!Itak mi je ona pokvarila CIJELI dan!Neznam kaj da vam još pišem jer sam tak živčana još od jučer.madheadbangblabla.!Da ne prenesem tu živčanos na vas onda ću još samo reć booooooooooooooooook do sljedečeg posta!!!!!!!!mahwavemahwavemahwavemahwave!!!!POZDRAV.vanji,mariji,mateji,lovri,birinu...............................................................

|Komentiraj 3| >Printaj| #|

utorak, 25.03.2008.

NeKaJ nA bRzAkA

ej čovci !mah
kaj ima kod vas?
kak ste?zijev
ja sam po starom stalno idem van s frendicama izležavam se i gledam filmićethumbup.Užasno mi je dosadnozijev.Ja mislim da vama nijenamcor.Neznam kaj da vam još pišem pa kisssssssssss
mahwavehrvatskapjevanutnaughtyrolleyeswinkkisskisskiss

|Komentiraj 4| >Printaj| #|

nedjelja, 23.03.2008.

LuDiLo DaN

aloha ljudi!sretan uskrs.E,danas mi je bilo super .Ustala sam se i otišla vidjet kaj sam dobila za Uskrs.E, da počnem:dobila sam gomolu slatkiša,malog plišanog zeku i šećer na kraju šminkethumbup!!!!!!!!kad sam to vidjela brzo sam se otišla obuć i otišla sam s frendicama van do nekih 11 h!bilo je fantastičnothumbup!!!!!!!!!!!!!!onda sam došla doma i brzo sam pojela ručak i onda sam se išla izvalit u krevet i gledat filmiće do nekih 4 h!partyyes!Onda sam umirala od dosade pa su mi došle sestrične namcornocryUŽAS!!!!!!!!!!!!!!!totalna dosada . pa sam nazvala frandicu i pričala sam s njom nekih pol sata(zakon,bolje to nego da gledam one dosadne sestrične).Tak da vam ja imama super ali i dosadan dan.Čovci neznam ka j da vam još pišem tak da kissssssssssss do sutra!mahwavegreedyyessretannut

|Komentiraj 1| >Printaj| #|

subota, 22.03.2008.

hy čovci

:kaj se radi?Evo danas je meni bilo baš supač.thumbupprobudila sam se oko 9.Onda sam proćitala svih 10 poruka na mobu.greedyAli mi je najbolje bilo popodne.Išla sam se vozat sa frendicama i vidla svoju simpu.cerekDa vidite kak je slatki joj!!!!!!!!!neznam kaj da vam još pišem više toga ću vam napisat sutra!!!!!!!!KISS,KISSSmahwavesretancerek

|Komentiraj 2| >Printaj| #|

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.