Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

VANILLA NINJA-DANGERZONE


VANILLA NINJA-LIAR


VANILLA NINJA-BLUE TATTOO

VANILLA NINJA-TOUGH ENOUGH


VANILLA NINJA-I KNOW


HOLLY VALANCE-DOWN BOY


vanilla rock

24.08.2006., četvrtak

nutzujoludmahsmijehroflkissrolleyeswinkyesnaughty





smijehroflkisssmokinthumbupgreedywinkyescereknut

- 22:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
rock and roll

myspace layout

myspace layout













MALO O MENI
ime:Marija
god:16
horoskop:Bik
slušam:općenito rock ali i Prodigya
sviram:električnu gitaru
najfilm:Underworld
najboja:crna
..........................
.........................

OBAVEZNO POSJETITE:











Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!











Click here to get avatars like this!







BREATHE

Breathe with me

Breathe the pressure,come play my game I ll test ya
Psychosomatic addict,insane
Breathe the pressure,come play my game I ll test ya
Psycho-somatic addict insane
Come play my game.Inhale,inhale,you r the victim
Come play my game.Exhale,exhale,exhale!!!!!!!!