Where do you think you are going ?

01.02.2007., četvrtak

P.O.R.O.T.A

Evo da vam predstavim jedan bend...Dečki su iz Križevca sviraju super stavvari a i i imaju super svoje stvari...Za njih sam čul tak da mi je Rene donesel njihhovu snimku...Ova pjesma ja njihova( lula mira) i meni je jako jako dobra...e da i da još napišem kaj znači porota - pokret otpora rokera opijenih teškim alkoholom ... tu je sam jedan pjema ali probajte najti si još toga ...thumbup




Čudni ljudi, čudne sjenke, gluposti mi govore,
Uzdižu me na nivo za bespotrebne lovore.
Pravila ukazuju da sam neki čudan spoj,
I dok se oni svađaju ja samo želim biti svoj.

Rekli su mi da se pazim, svijet je tako opasan,
No ja sam dijete cvijeća bio, uzvišen i zanosan.
Sada sa mnom oni gore stravično postupaju,
Ljudsku ragu koriste da poslije je napucaju.

Pošten, odan, radišan, bio sam svoj cijeli vijek,
A sad u suton svog života napušten sam zauvijek.
Crnog kosca čekam sad jer želja mi je umrijeti,
Dal još ima tog zbog čega vrijedi živjeti?

Al’ ima nešto što me opušta,
A zakon to ne dopušta,
Nosi me daleko,
Diže me visoko.

I dok se jadi cijelog svijeta u kuglu jednu spojiše,
Vile dođu, jadne ljude nekako pomiriše.
Uz vatru sjednu i potiho gledaju u ognjište,
Pobrate se i poljube, lulu mira popuše.

Jer ima nešto što nas opušta,
Naša duša to nam dopušta.
Diže nas visoko,
Nosi nas daleko.
Jer ima nešto što nas opušta,
Naša duša to nam dopušta.
Diže nas visoko,
Nosi nas daleko.


<< Arhiva >>