Where do you think you are going ?

09.01.2007., utorak

Evo mene nakon duuuuuuugog celog prvog polugodišta

Zdravomah...Evo nakon puno puno vremena provedenog u dosadi i razmišljanju odlučil sam napisati post...Ovih dana opet sam posjetil blog jer prek njega idem na druge blogove. Mnogi ljudi pišu kak misle okrenuti novu stranicu života u novoj godini... Ja nem..hahah...Ja sam odlučil mjenjat se tek kad otidem i ak otidem na faks...onda mislim biti malo ozbiljnijibang.
Hmmm da... moš mislit...događa se puno stvari meni drage osobe imaju problema a ja npr. neznam kak im pomoči...to me navelo na razmišljanje(kako je lepo biti glup).Ali mislim i nadam se da bu se sve smirilo i da bu u novoj sve bolje( i moje ocjenezujo).Ajd pozdrafff svimmawave!!!( MISSLIM NASTAVITI PISATI PA DAJTE MI POTICAJA KOMENTIRAJUČČČČI )

Evo i jedna jako ljepa pjesmic od riblje čorbre!!!!

Dobro Jutro(1982)


Svanulo je iznad crkve Svetog Marka
Cistaci u zutom ulice su prali
Kuci su se vukli parovi iz parka
Sta smo mogli, mi smo jedno drugom dali

Dobro jutro

Otresas sa suknje lisce i prasinu
Struzem s pantalona ostatke od blata
Polako i sigurno bezis u tisinu
Cekaju te dole taksisti kod JAT-a

Dobro jutro

Cele noci ti si forsirala konjak
Jutro kvari sinoc zapocete veze
Zorom si me sutnula k'o poslednji dronjak
Ja sam ti uz pice dosao k'o meze

Dok veselo cvrkucu pticice sa grana
Sakrivas rukama razmazano lice
U ustima vucem trulez od duvana
U daljini laju dzukci lutalice

Dobro jutro

Cele noci ti si forsirala konjak
Jutro kvari sinoc zapocete veze
Zorom si me sutnula k'o poslednji dronjak
Ja sam ti uz pice dosao k'o meze


<< Arhiva >>