Where do you think you are going ?

06.10.2006., petak

Ajde post!!!

Evo na nagovor mnogo brojnih ljudi (2) napisal sam novi postyes... Danas je roditeljskiwink ali nije bed jer imam samo dve ocjene ( 5 i 5 ) pa tak da mi je svjedno... Uskoro bu koncert u gimnetu wink!!!! Jeeeeeeeeee
Slobodan pad i Zona decibela buju rasturili , kolko sam ja čul izbor pjesma trebala bi ludnica biti...E da krenul sam u Dnd napokon i u grupi sam s šalvaijem, mirnom, drakuličem , rižom , kikom i . Zakon je za sad , dore su pjesme (aha svirali smo dont speak i the men who sold the world)...Drugi tjedan u skoli počneju kontrolcino.
Ali kaj se more... E ofca ja ti nemam gips več 3 tjednawink!!!! A i kad sam ga imal opče nisam doma bil (Ili jesam?) ali nije bilo vremena za novi post... E da nek mi neko pokaže da tu u dizajnu di je velka prazna crna rupa denem sliku od van halena neberem skužiti kak ... Ajd pozdrav do 29.10 ak ne nekaj važno prijeyes....



<< Arhiva >>